poniedziałek, 6 stycznia 2014

Gdzie najtaniej? - Receptury Babuszki Agafii

Pierwszy długi weekend tego roku za nami. U mnie ostatnie kilka dni gościła siostra. Lubię, gdy do mnie wpada. Lubię te nasze siostrzane pogaduchy. Ale do czego zmierzam? Poprzednio, gdy była w mnie w wakacje, nawet nie dała się namówić na moje rosyjskie kosmetyki, teraz było zupełnie inaczej, i ... kilka godzin temu dostałam od niej SMS - "Pytałaś, co chcę na urodziny - kup mi coś z tych rosyjskich kosmetyków, których używałam u Ciebie". Czyżby kolejna ofiara Babuszki Agafii?

Odkąd w jednym sklepie za maskę przepłaciłam prawie 20zł (w porównaniu z innym sklepem) nie robię już pochopnych zakupów. Gdy planuję większe wydatki, siadam z kartką i zapisuję na niej, to co mnie interesuje, później zerkam na ofertę różnych sklepów. Uwierzcie mi, że czasami różnice w cenie są naprawdę bardzo duże.

Zabierając się za zakupy dla siostry (urodziny są 19 stycznia) zrobiłam to samo. Czyli, czysta kartka i długopis. Wybrałam sklepy, które znam (oprócz SS), i z których pochodzą moje kosmetyki. Wzięłam pod uwagę kilka moich sprawdzonych perełek (np. szampon na brzozowym propolisie, borówkowa pasta do zębów) ale również zupełnie nie znane mi jeszcze kosmetyki, które bardzo mnie intrygują.



Efekty, poszukiwań najtańszych kosmetyków, będą poniżej w tabeli. 
A może wiecie o innych promocjach?
całuję
kosodrzewina79





Serum do twarzy do 35 lat
21,00
23.00
16,15
14,88
16,90
Tonik do włosów/Wcierka
10,00
11,00
10,20
8,93
12,53
Peeling do ciała - kawowy

brak
brak
brak
17,00
brak
Maska drożdżowa
16,00
17,90
17,00
12,33
13,90
Balsam łopianowy/żytni
brak
brak
brak
13,88
brak
Szampon na brzozowym lub kwiatowym propolisie
18,00
18,50
18,70
16,92
16,90
Pasta do zębów
z borówką
17,00
16,90
15,30
14,03
13,93
Ruska bania – maska – owoce leśne
brak
19,90
brak
12,75
13,90
Serum do włosów - papryka
18,00
16,00
19,55
17,55
17,43
Mydło w płynie do rąk - jagody
brak
brak
14,45
13,18
12,90
Uwagi


ceny z rabatem -15% na hasło gwiazdka , ale nie podano do kiedy
Promocja do 12 stycznia
Na wiele produktów była promocja, ale hasła z blogów np. evel, MARILOKA, KINGABLOG, jeszcze zbiło cenę o 30% z trzech produktów
 

34 komentarze:

  1. Czyli generalnie należy porównywać 2 najtańsze sklepy Ukryte w Słowach i Skarby Syberii. Akurat na tych produktach, które chciałabyś kupić lepiej wychodzi Ukryte w słowach, a na tych produktach, które mi się podobają lepiej wypada Skarby Syberii (seria rokitnikowa Planeta Organica - taniej w SS o 2zł, Planeta Organica - szampony i balsamy w tych wysokich brązowych butelkach - taniej w SS o 4zł). Czyli trzeba sprawdzać, bo kupując kilka lub kilkanaście produktów (np. zbiorcze zamówienie dla rodziny) można oszczędzić kilkadziesiąt zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kociambrze, oczywiście wszystko trzeba sprawdzać, bo to są nasze ciężko zarobione pieniądze. Zbyt wiele razy przepłaciłam.

      Gdy będę robiła zakupy kosmetyków Planety Organiki z serii MM, to zdecydowanie pokieruję swoje kroki do SS, ich promocji nikt nie przebije.
      Jednak u siostry szampon z PO (aleppo i marokański) bardzo przetłuszczał włosy, zdecydowanie bardziej pasował jej na kwiatowym propolisie, czyli dokładnie tak samo jak u mnie.

      Usuń
  2. Jaka taniutka maska drożdżowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurencja robi swoje :)
      I pomyśleć, że ja za swoje maski (które do dzisiaj chomikuję) płaciłam po 20zł. Czasami, to już wolę nawet nie patrzeć. Zresztą i nie patrzę.

      Usuń
  3. A na SS liczyłaś już z dodatkową zniżką 30% na hasło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Aniu. Część produktów objętych promocją pomimo hasła już nie uległa zmianie, ale ceny pozostałych produktów spadły o 30%.

      Usuń
  4. Często robię zakupy na Lawendowej szafie- szeroki asortyment, szybko pojawiają się nowości. Teraz jest -15% na kod, niektóre blogerki też mają na blogach kod na -15%. Lubię też Triny i Skarbysyberii. Akurat na Ukryte w Słowach prawie cała seria babuszki jest w promocji, stąd takie ceny;pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lawendowa Szafa bardzo mnie zaskoczyła - cenami, ale przede wszystkim i asortymentem.

      Usuń
  5. Lubię kupować sklepie Ukryte w słowach, bo nie muszę płacić za wysyłkę ;-) teraz jest tam tanio, ale na początku nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara, chociaż ja też nie mogę narzekać, bo w moim mieście odkryłam dwie zielarnie z rosyjskimi kosmetykami, ale stacjonarnie jest jednak drożej.

      Usuń
  6. Świetne zestawienie i bardzo ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  7. kurczę, szkoda że w najbliższym czasie nie będzie mnie w Lublinie, bo zamawiałabym w Ukrytych Słowach i odbierała stacjonarnie :) bardzo interesuje mnie ten sklep, ale wolę tam nie zaglądać, bo może się to źle skończyć... :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie, jest coraz większa konkurencja i coraz bardziej sensowne ceny :)

    Setare prezentuje się bardzo ładnie, ceny bez promocji spokojnie konkurują z promocyjnymi, w dodatku znacząco zwiększył się asortyment. Następne napisy zrobię prawdopodobnie właśnie tam (tylko szkoda, że nie ma tych nowych serii PO).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Setare zrobiłam wieeeele zakupów, zawsze byłam zadowolona. Właśnie robię zestawienie kosmetyków z PO, to sobie będziesz mogła zerknąć, gdzie najtaniej.

      Usuń
  9. Chyba muszę zajrzeć do sklepu Ukryte w słowach :) Bardzo fajne zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  10. faktycznie ceny są różne. Jak kupuję przez internet to też zawsze sprawdzam oferty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta, ceny są bardzo różne. Trzeba sprawdzać, bo to przecież nasze pieniądze.

      Usuń
  11. Polecam Ukryte w słowach- robiłam tam zakupy, wszystko w porządku i szybka przesyłka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz robiłam u nich zakupy w wakacje, i też się nigdy nie zawiodłam, fakt przesyłkę mają błyskawiczną.

      Usuń
  12. Póki co nie planuję żadnych zakupów.
    A maska drożdżowa taka tania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla siebie też nie, ale zestawienie może się komuś przyda.

      Usuń
  13. Im większa konkurencja tym lepiej :D ja zazwyczaj kupuję u setare (toć ona nasza ! nasza blogerka) albo w skarbach syberii :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sklep ukryte w słowach to mój faworyt od jakiegoś czasu :) ale lubię też kalinę i setare :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez ostatnie pół roku byłam wierna Ukryte w Słowach, to za produkty OMIA i NoniCare. Setare też lubię.

      Usuń
  15. Fajne takie porównanie ;) Chco porównałam produkty które sama lubię i uzywam i już Ukryte w słowach nie są najtańsi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to bywa, dlatego trzeba wszystko dokładnie przeliczać.

      Usuń
  16. Ja szampony kupuje w hurtowni temido w cenach od 2,95 do 5,60 maska jajeczna jest po 8,70 ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja kupuję tutaj: https://naturabazar.pl/Receptury-Babuszki-Agafii/pr/584#t
    bardzo odpowiada mi ten sklep z naturalnymi kosmetykami rosyjskimi (i nie tylko). Mam pewność, że kupuję oryginalne kosmetyki Babuszka Agafia. :) Bardzo ważne jest dla mnie zaufanie do sprzedającego. :)

    OdpowiedzUsuń