poniedziałek, 30 grudnia 2013

rosyjski Wiejski domek/Rosyjskie Łąki - Szampon czosnkowy - Bioformuła

Witajcie,
dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam kilka słów o rosyjskim czosnkowym szamponie.


Opis producenta: 
Szampon nadaje się do wszystkich rodzajów włosów. Dobrze oczyszcza skórę głowy z zanieczyszczeń i środków pielęgnacyjnych. W skład szamponu wchodzi aktywny wyciąg z czosnku, który wspomaga regenerację, stymuluje wzrost włosów i przeciwdziała pojawianiu się łupieżu. Dzięki poprawie ukrwienia skóry głowy, dostarcza substancji odżywczych do mieszków włosowych, wzmacnia je, zapobiegając wypadaniu włosów. Nadaje się do codziennego stosowania.

Czosnek ma działanie bakteriobójcze, może być również pomocny w leczeniu łupieżu, który może mieć różne podłoże i przyczyny.  Jest wspaniałym ziołem na włosy – zawiera on bowiem w swoim składzie aż 1, 7 g, na 100 gram substancji suchej, siarki aktywnej. Siarka jest niezbędna do budowania włosa – organizm wytwarza z siarki potrzebny mu aminokwas. W czosnku jest także bardzo dużo żelaza – również niezbędnego do wzrostu włosa, związki bakteriobójcze oraz olejki eteryczne. Wszystko to sprawia, że włosy stają się mocniejsze i nie są narażone na wypadanie. Ma działanie bakteriobójcze, jest pomocny w leczeniu łupieżu.


Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide DEA, Sodium Chloride, Styrene/Acrylates Copolimer, Alium Sativum (Garlic) Bulb Extract, Tetrasodium EDTA, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone Citric Acid, Parfum, C1 19140, C1 42090

Zapach/Konsystencja:
to kremowy mleczno-pistacjowy szampon o przyjemnym, wiosennym zapachu

Dostępność/Cena:
Ja swoją butelkę kupiłam z sklepie Eco Piękno -13,99zł, ale widzę, że przepłaciłam,
bo Zielonym Kramiku jest po 10,50zł



Moje wrażenia:
  •  szampon kupiłam z czystej ciekawości, zresztą jak większość kosmetyków,
  • szampon adresowany jest osób posiadających problemy z łupieżem oraz tych, którzy borykają się z nadmiernym wypadaniem włosów, i tak jak z łupieżem nigdy nie miałam do czynienia, tak z wypadaniem i owszem :(
  • szampon zawiera SleS dlatego przeznaczyłam go do sporadycznego oczyszczania skalpu i włosów,
  • szampon ma bardzo przyjemny wiosenny/kwiatowy zapach dlatego nie obawiałam się, że ktoś wyczuje ode mnie specyficzną woń czosnku,
  • w moim odczuciu jest to bardzo mocno nawilżający szampon, początkowo myślałam, że to kwestia oleju, którego szampon nie domył i stąd takie mocne nawilżenie, ale gdy użyłam go bez wcześniejszego olejowania włosów zrozumiałam, że to po prostu sprawka tego szamponu,
  • jego właściwości sprawiają, że nie mogę go zakwalifikować do mocnych zdzieraków, po których włosy aż piszczą (ja tak mam po Barwie),
  • myślę, że kremowa konsystencja tego szamponu oraz dobroczynne właściwości czosnku, mogą przynieść ukojenie podrażnionym skalpom,
  • dla moich cienkich i raczej przetłuszczających się włosów tych "kremowych dobroci" było za wiele.
całuję
kosodrzewina79

14 komentarzy:

  1. to i pewnie dla mnie byłoby za dużo tych kremowych dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dla mnie też. A oglądałam go niedawno ze wszystkich stron, bo nieczęsto widuję czosnkowe szampony ;)

      Usuń
    2. Mnie ta kremowa konsystencja od razu zaskoczyła, ale dla osób, które mają suche skalpy, będzie to może wielki ratunek.

      Usuń
  2. Maska z tej samej serii sprawuje się wręcz identycznie. Moje włosy też są cienkie i sprawiała że jeszcze bardziej się przetłuszczały;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o,to szkoda, bo maskę też mam, ale jeszcze jej nie używałam

      Usuń
  3. Ja również mam włosy nazbyt przetłuszczające się.
    Problemów większych ze skalpem nie mam, do tego jest mało wrażliwy.
    Dla mnie również za dużo kremowych dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wypróbowałabym ten szampon ze względu na obecność ekstraktu z czosnku, który ogranicza wypadanie. Trochę obawiałam się SLES, ale skoro piszesz, że wyżej wspomniany kosmetyk wykazuje właściwości nawilżające, to chyba się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jak czytam, że ktoś się skusi, to mam stresa. Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz.

      Usuń
  5. szampon czosnkowy ? Nawet nie wiedziałam, że taki istnieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wpadlabym na to,że taki szampon istnieje.ciekawa propozycja i niedrogi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, czosnek ma wspaniałe właściwości, aż żal ich nie wykorzystać

      Usuń
  7. Mam wielką ochotę dorwać już od dłuższego czasu szampon czosnkowy tylko nie mogę znaleźć dobrego jak na razie....

    OdpowiedzUsuń