poniedziałek, 16 grudnia 2013

Olej miodowy

Witajcie,
dzisiaj będzie mało słów o wielkim cudzie. Mowa o oleju miodowym. Muszę przyznać, że nawet nie wiedziałam, że istnieje taki olej. Miód ok, ale olej?


Olej przyszedł do mnie w małej butelce z ciemnego szkła. Po otworzeniu opakowania od razu czuć było słodką woń miodu. Spodziewałam się jakiejś gęstej zawiesiny, a tu pojawił się krystaliczny płyn. Z taką konsystencją jeszcze nigdy się nie spotkałam. Jest to olej o niesamowitej lepkości, nie przypomina mi żadnego ze znanych mi dotychczas olejków. Nie było mowy o tradycyjnym rozprowadzaniu go na włosy, mogłam go jedynie delikatnie wgniatać. Miałam wrażenie, że olej jakby sztywnieje, krystalizuje się na dłoniach. Po jego aplikacji włosy momentalnie stawały się sztywne (no nie jak druty, ale jednak). Początkowo bałam się, że nie będę go w stanie zmyć z włosów, ale okazało się, że nawet najdelikatniejszy szampon sobie z tym radzi.



Jak oceniam działanie tego oleju?
Bardzo wysoko! Kilka kropel tego produktu działało więcej niż czasami 10ml innego oleju. Włosy były widocznie nawilżone, miały ładny skręt, sprężystość i połysk. Zauważyłam jeszcze jedną właściwość tego oleju, a mianowicie każdej nocy, gdy nałożyłam go na włosy, spałam o wiele lepiej, budziłam się bardziej wypoczęta, a mój poranny alergiczny katar wręcz zanikł. (Myślę, że zachwyciłby on posiadaczki cer suchych, jedną kroplę dodałabym do kremu na noc - i nawilżenie i dobrym sen w jednym)
Wydobycie ostatnich kropli tego specyfiku bardzo mnie zasmuciło, nie lubię jak kończy się coś, co tak dobrze mi służy, a jeszcze bardziej, gdy nie mogę tego obecnie nigdzie dostać. Ale będę wytrwale szukała, bo naprawdę warto.
całuję
kosodrzewina79

EDYCJA POSTA

PS Podczas wielkich porządków znalazłam kartkę, która była dołączona do oleju. Znajduje się na niej skład.

34 komentarze:

  1. A to Ci ciekawostka :) Gdzie go zamawiałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na allegro, ale niestety już go nie mogę znaleźć

      Usuń
  2. Też nigdy nie słyszałam o takim oleju :o

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, że znam większość olejków, jednak człowiek całe życie się "ÓCZY". Zwrócę na niego uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miód na moich włosach spisał się ostatnio na medal.
    Chyba sięgnę kiedyś po olej miodowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O przydałoby sie na moją suchą cerę:-) muszę poszukać w sieci:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, z Twoje opisu wydaje się być naprawdę fajnym produktem:) Wcześniej nigdy o nim nie słyszałam, dlatego w chwili wolnego czasu przeszukam internet w poszukiwaniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O ile dobrze pamiętam olejem miodowym nazywany jest olej konopny z uwagi na konsystencję przypominającą miód.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym czytałam, ale olej konopny miałam i był zupełnie inny (kolor, konsystencja i działanie).

      Usuń
  8. Nigdy nie słyszałam o takim oleju. Może to był ten?

    http://www.juventas.pl/oleje-olejki-do-masazu/144-olej-miodowy-1000-ml.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Skład oleju z Twojego linka mnie przeraża, nie lubię parafiny. Olej zachowywał się inaczej niż znane mi oleje/parafina.

    OdpowiedzUsuń
  10. Po raz pierwszy spotykam się z olejem miodowym:) Po Twojej recenzji mam ochotę zamówić buteleczkę tego specyfiku. Marzę o mięsistych, lśniących falach;)

    OdpowiedzUsuń
  11. w szoku jestem- pierwszy raz słyszę o takim oleju ;) a gdzie go dorwałaś?

    OdpowiedzUsuń
  12. Thanks for the useful post! I wouldnt have discovered this otherwise!
    jeux de fille

    OdpowiedzUsuń
  13. O takim oleju jeszcze nigdy nie słyszałam!

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba dopiszę go do wishlisty! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale wiadomo coś o jego pozyskiwaniu albo składzie? Brzmi pięknie, ale nie mam pojęcia co to takiego w sumie jest...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo żałuję, że wyrzuciłam dołączoną do niego "wizytówkę", ale pamiętam, że tam była informacja, że jest to czysty olej miodowy

      Usuń
  16. To mi zrobiłaś teraz ochotę! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam pojęcia, że taki olej w ogóle istnieje... ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze słyszę o takim oleju, muszę wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zastanawia mnie tylko czym właściwie jest ten olej i jak się go pozyskuje. Bez takiej informacji nie odważyłabym się go zamówić. Choć opis efektów faktycznie brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do oleju była dołączona informacja, że jest to czysty olej miodowy, ale też nie mogę znaleźć informacji z czego się go pozyskuje, bo nie przypomina on zupełnie oleju z konopi, do którego jest porównywany lub wręcz utożsamiany

      Usuń
  20. chciałabym go wypróbowac:)

    OdpowiedzUsuń
  21. really liked the article that you published actually. it really is not that easy to discover good text toactually read (you know READ and not simply going through it like some zombie before moving on), so cheers mate for not wasting any of my time!
    jeux bebe

    OdpowiedzUsuń
  22. Nawet nie wiedziałam, że jest coś takiego jak olej miodowy. Być może go wypróbuję tak z ciekawości;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miód to dobra rzecz! o olejku nigdy nie słyszałam, ale bardzo mi się podoba po opisie!

    OdpowiedzUsuń