piątek, 27 grudnia 2013

Ogień i zapach w moim domu - cz.III - granulki zapachowe

 Witajcie,
dzisiaj już trzecia część z serii o zapachu w moim domu. Czas na granulki zapachowe.


Opis producenta:
Granulki zapachowe to produkt na bazie naturalnej soli z dodatkiem olejku zapachowego. Granulki to doskonała alternatywa dla płynnych olejków, ponieważ także używa się ich w kominkach zapachowych, podgrzewając zawartość kominka świeczką typu tea light.
Granulki są bezpieczne, czyste i proste w użyciu. Do ich użycia nie potrzeba wody - wystarczy jedynie wsypać 1-2 łyżeczki produktu do kominka, a będą stopniowo, przez kilka godzin, uwalniać zapach olejków zapachowych. Kiedy aromat zaniknie, a granulki wyblakną, należy je po prostu zastąpić nowymi. (źródło)



 Mam cztery granulkowe zapachy, i właściwie jeden problem - one wszystkie pachnął przez chwilę, a później minimalnie. Po prawie dwóch latach od zakupu, mam wrażenie, że nie pachnął już wcale. Ale nawet mnie to cieszy, bo do porcji granulek wkrapiam moje ulubione olejki eteryczne. Taka opcja odpowiada mi o wiele bardziej.

całuję 
kosodrzewina79

3 komentarze:

  1. super pomysł z tą solą :) uwielbiam olejki eteryczne i zapachowe ale mój kominek jest dość mały przez co, co jakieś 10 minut muszę dolewać wody.
    Gdzie mogę ją kupić ? i ile kosztuje mniej wiecej ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idź do marketu i kup zwykłą gruboziarnistą sól kuchenną. Moja sól, to sól z Morza martwego, która pochodzi ze sklepu Archipelag Piekna.

      Usuń
    2. przepraszam, zlały mi się dwa posty :)
      dzięki za informacje :)

      Usuń