niedziela, 29 grudnia 2013

balsam AMBER/kadzidłowy

Witajcie,
w dzisiejszym poście przedstawię Wam pierwszą odżywkę/balsam z mojej serii Syria&Marocco. 

 Opis producenta:

BALSAM "KADZIDŁOWY"
z nutą zapachu kwiatowego do włosów delikatnych,
WYPRODUKOWANY NA BAZIE OLEJÓW NATURALNYCH TŁOCZONYCH NA ZIMNO.


Ekskluzywny balsam dla włosów kadzidłowy o nucie kwiatowej przeznaczony jest do nałożenia na umyte włosy na ok. 10-30 min. Kadzidło było jednym z najbardziej poszukiwanych towarów luksusowych starożytnego świata. W owych czasach jego cena przewyższała nawet cenę szlachetnego kruszcu - złota. Specjalna receptura olejów wzmacnia i odżywia skórę głowy i włosy, nadaje im zdrowy wygląd, piękny połysk i elastyczność. Włosy są odpowiednio nawilżone, oczyszczone i odżywione nawet w głębi cebulki włosa .Dodatkowo balsam pozostawia na włosach orientalny zapach kadzidła.


 Skład:
Olea Europaea (oil olive,) Oil Laurus Nobilis, Oil Nigella Sativa, Oleum Amygdalae Dulcium, Helianthus Annuuus,Vagatable Gliceryn, Aqua Destillata, Perfum,Benzyl Alcohol, Salicylic Acid, Sorbic Acid.
czyli:
Oliwa z Oliwek, Olej Laurowy, Olej Sezamowy, Olej z Czarnuszki, Olej Słonecznikowy, Olej Kukurydziany, Wosk Pszczeli, Woda Destylowana, Zapach Kadzidłowy, Benzyl Alcohol, Salicylic Acid, Sorbic Acid.

Zapach
delikatny, kadzidlany


Dostepność:
allegro - 18zł

Moje wrażenia:
  • pamiętam, że do zakupu tego i innych syryjskich i marokańskich kosmetyków przekonały mnie ich naturalne składy,
  • rozpoczęłam od szamponu kaktusowego i właśnie tego balsamu Amber, czyli kosmetyków, które przykuły moją uwagę swoją piękną barwą,
  •  balsam Amber nakładałam na dwa sposoby: tradycyjnie, czyli jako zwykłą odżywkę po wcześniejszym umyciu włosów szamponem lub po zastosowaniu mydła arganowego z glinką Ghassoul oraz szamponu kaktusowego, muszę przyznać, że ta druga opcja przypadła do gustu moim włosom zdecydowanie bardziej,
  • pomimo takiego bogactwa olejowego uważam, że balsam nie należy do bardzo treściwych i mocno emolientowych kosmetyków (sama jestem tym faktem bardzo zaskoczona, ale skoro to prawda, to uważam, że muszę o tym wspomnieć),
  • produkt nałożony na włosy, szybko znika, nie zaznałam tak lubianego przeze mnie "otulenia" włosów przez odżywkę,
  • balsam nie ułatwiał zbytnio rozczesywania włosów (ale ja od ponad dwóch lat unikam silikonów, dlatego jest to dla mnie rzecz naturalna),
  • gdy przepisywałam skład produktu, wydał mi się on znajomy, nie pomyliłam się, stosowałam już odżywkę o identycznym składzie - odżywka kadzidłowa - (pisałam o niej w TYM denku oraz w TYCH zakupach)
  • wygląda na to, że to jeden produkt, po prostu w dwóch różnych opakowaniach, mam jednak nieodparte wrażenie, że omawiany w tym poście balsam Amber jest gęstszy i jednak trochę mniej odżywczy,
  • wyszło na to, że taka mieszanka olei, to jak na moje włosy za mało, ale myśle, że to może być też za dużo, kilku olejów zawartych w tym balsamie jeszcze nie stosowałam, a przez to nie znam ich działania na moje włosy,
  • nie było mowy o dociążeniu włosów, wystepował za to efekt, którego nie lubię, czyli "efekt piórko",
  • a teraz największy minus - po użyciu tego produktu moje włosy szybko tracą nawilżenie, włosy się puszą, znika sprężystość oraz skręt (pokażę Wam to na zdjęciach)
(włosy świeżo po myciu) 
(kilka godzin później)
(innego dnia)

(a tutaj dla porównania włosy po tej drugiej masce kadzidłowej) 

Podsumowując, efekt, który uzyskałam na moich włosach po użyciu tego produktu zupełnie mnie nie zadowala. Po takim składzie oczekiwałam znacznie lepszego działania, niestety bardzo się pomyliłam.
Jestem ciekawa, czy macie jakieś doświadczenia z tym produktem?
całuję
kosodrzewina79

27 komentarzy:

  1. Skład ma fajny, ale faktycznie robi puch;/ Może kiedyś się skuszę, bo w końcu co włosy to opinia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście się nie sprawdził na Twoich włosach. Może u mnie byłoby lepiej? Kusisz mnie bardzo tymi kosmetykami, na pewno w przypływie gotówki zrobię większe zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydałam na nie sporo pieniędzy, ale nie żałuję. Planuję małe rozdanie ze sporymi odlewkami tych kosmetyków, może będziesz miała szczęście.

      Usuń
  3. Ale Ci rozprostował skręt :O nie uwierzyłabym gdyby nie zdjęcia :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Utrata skrętu, to u mnie dowód na słabe nawilżenie produktu.

      Usuń
  4. szkoda, że u Ciebie się nie sprawdził ;/ jego brat- 7 olejów sprawdził się u mnie doskonale ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie go używam i muszę stwierdzić, że działa lepiej niż ten AMBER.

      Usuń
  5. O kurczę, faktycznie niezbyt się spisał. Skład ciekawy, ale chyba się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten w drugim opakowaniu na samym początku włosomaniactwa.
    Szału nie robił, chociaż bardzo podobał mi się jego zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Loki rzeczywiście ładniejsze po odżywce...

    OdpowiedzUsuń
  8. odżywki jakoś mnie nie kuszą szczególnie, ale na szampon kaktusowy to mam ochotę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten szampon to fajna sprawa, chociaż widziałam o nim opinię u mamyhelenki i nie była nim wcale zaskoczona. Ja polecam wersję w butelce.

      Usuń
  9. Kupiłabym dla samego zapachu, lubię kadzidło :) A włosy tak czy siak piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diablico dziękuję za te anielskie słowa.
      A zapach też bardzo mi się podobał.

      Usuń
  10. Pierwszy raz spotykam się z tym balsamem. Szkoda, że się nie spisał, bo skład jest bardzo interesujący. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też skusił skład, ale działanie rozczarowało. Może sprawdziłby się mniej wymagających włosach, moje są suche i szybko obnażają słabości odżywek.masek.

      Usuń
  11. Czytam i czytam o tych kosmetykach, i jestem trochę sceptycznie nastawiona: w składzie same oleje, a gdzie jakieś emulgatory? Odżywka ma konsystencje emulsji, więc coś jest nie tak...

    Twoje włosy, jak zawsze, prezentują się bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. A już miałam go szukać w necie, bo zauważyłam, że co Tobie służy, jest dobre i dla mnie. Szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Włoski rzeczywiście są spuszone :( ale ogólnie masz piękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie sadziłam, że tak się kiepsko sprawdzi. Szkoda!

    OdpowiedzUsuń