niedziela, 3 listopada 2013

Zeolit + zeolit w akcji, czyli maseczka do cery tłustej i zanieczyszczonej

Witajcie,
dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam o "tańczącym" kamieniu.


Opis producenta:
Zeolit to minerał, który charakteryzuje się ujemnie naładowanymi jonami. Jest to unikalna cecha - dzięki niej przyciąga dodatnio naładowane jony, wchodzi z nimi w reakcję i neutralizuje niepożądane toksyny.
Zeolit ma niesamowitą zdolność do absorpcji, przenoszenia i neutralizowania toksyn. Czyni to z niego wartościowy składnik odtruwający dla urody i odnowy biologicznej. 
Jest bogaty w krzem, wapń, potas i żelazo.
Zeolit pochłania, magazynuje i neutralizuje toksyny. 
Zeolit nadaje rewelacyjnie sprawdza się w pielęgnacji skóry normalnej i tłustej.
Po zmieszaniu z glinkami nadaje się do wszystkich rodzajów skóry. (źródło)

Wyczytałam również, że zeolit jest używany do oczyszczania wody, a także był stosowany podczas "sprzątania" w Czarnobylu. (źródło)



Moje doświadczenia z zeolitem:
  • moja przygoda z zeolitem trwa (z przerwami) dobry rok
  • stosowałam go samodzielnie, tak jak zwykłą glinkę mieszałam z wodą - efekt: bardzo mocne oczyszczanie, detoks na maksa!
  • przez detoks rozumiem mocno drenujące oczyszczenie twarzy, towarzyszy temu nie przesuszenie, ale odtłuszczenie skóry, wiem, że to może dziwnie brzmi, ale ja w przeciągu kilku minut po przesuszeniu skóry mam wylew sebum, a w przypadku zeolitu tego nie zauważyłam, 
  •  zgodnie z zaleceniami producenta stosowałam go łącznie z glinką zieloną w proporcji 1:1, zauważyłam, że ta mieszanka znacznie podkręciła oczyszczające właściwości glinki,
  • zauważyła, że z czymkolwiek połączyłam zeolit, to zawsze mieszanka zyskiwała na jedwabistości, kremowości, jej aplikacja i późniejsze zmycie z twarzy było nieporównywalnie łatwiejsze,
Długo szukałam idealnej mieszanki, i znalazłam:
  • 1/2 łyżeczki zeolitu
  • 1/2 łyżeczki glinki zielonej
  • 1/2 łyżeczki spiruliny
  • szczypta wit. B3


Mieszanka ta jest dla mojej tłustej cery idealna, to mój idealny mix, za pomocą którego doświadczam:
  • oczyszczenia
  • odżywienia
  • rozjaśnienia skóry
  • wyciszenia skóry
  • odtłuszczenia! skóry
  • skóra doświadcza tak trudnego do osiągnięcia w przypadku tłustej skóry balansu/równowagi
  • zmniejsza ilość zaskórników
  • fenomenalnie goi stany ropne
Dostępność:
swoje opakowanie zeolitu kupiłam ponad rok temu w Calaya za ok. 17zł 
(widzę, że nadal nic się w tej kwestii nie zmieniło)

Czy polecam? Tak, ale dla posiadaczek naprawdę tłustych i zanieczyszczonych cer.

całuję 
kosodrzewina79

33 komentarze:

  1. wow ! uwielbiam Twoje odkrywcze posty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa, chociaż nie dla mojego typu cery.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz o nim słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o super, że znalazłaś dla siebie idealny sposób :) dla mojej cery chyba taka mieszanka byłaby za mocna... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. zeolitu nie miałam jeszcze okazji stosować, ale dobrze wiedzieć, może kiedyś trafi do mojego kosza półproduktowego;) moje ostatnie odkrycie na pozbycie się zaskórników to korund - zrobię o nim post jutro albo pojutrze..

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam pojęcia o tym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W życiu o tym nie słyszałam, a miałam się za dobrze zorientowaną. Cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, trafiłam z B3 :D mega odkrycie, na pewno spróbuję. Myślisz, że oczyści wągry na nosie? Takie pozapychane pory?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bingo, tak trafiłaś :)

      tak, oczyszcza zaskórniki, ale nie tak dobrze jak czarna glinka z echinaceą:

      http://kosodrzewina79.blogspot.com/2013/08/idealna-na-przetuszczajacy-sie-skalp-i.html

      Usuń
  9. No to teraz już wiem co to była za tajemnicza czwórka :) a o zeolicie wcześniej nie słyszałam, muszę go sobie dopisać do listy i podłączam się do pytania Zielpy

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dla mojej cery. chociaż i tak podoba mi się to cudo :) Może na włosy w ramach odtłuszczania???

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiecie, że zeolit to są też te kamyczki z filtrów akwarystycznych? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Od jakiegoś czasu jest na mojej liście zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli masz tłustą cerę, to nie wahaj się!

      Usuń
  13. czyli polecasz dla mnie :P ja tak samo po przesuszeniu skóry momentalnie nabieram 'blasku' i to jakiego;/

    OdpowiedzUsuń
  14. nie słyszałam o nim, teraz dopisuję do listy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mojej cery wydaje się idealny... ;)

    OdpowiedzUsuń