poniedziałek, 21 października 2013

Szlachetnieję o zmroku - Catrice Ultimate Colour 210 Pinkadilly Circus

Witajcie,
tej jesieni postawiłam przed sobą wyzwanie... będę malowała usta. Nigdy nie byłam w tym dobra. Sama nie wiem, dlaczego. Zawsze wybierałam bezpieczne, transparentne błyszczyki lub stawiałam jedynie na pomadkę ochronną.

 Zakupów nie planuję, bo mam piękne pomadki, które czekały, aż będę bardziej odważna. I chyba coś się we mnie zmieniło. Najwyższy czas :)


Przez ostatnie tygodnie moje usta pokrywały dwa kolory. Dzisiaj zaprezentuję Wam pierwszą. Jest to Catrice Ultimate Colour 210 Pinkadilly Circus kryjąca pomadka do ust.




Pomadka jest przyjemnie kremowa. Idealnie pokrywa usta. Wykończenie jest subtelnie błyszczące, ale bez drobinek. Dla mnie idealne.

Pomadka cudownie ożywia moją twarz, kolor nie jest natarczywy, ale widoczny. Już kilka razy zauważyłam, że mężczyźni podczas rozmowy ze mną koncentrują się na ustach.

Ale to, co mnie najbardziej uwiodło w tym kolorze, to jej niesamowita metamorfoza w świetle sztucznym. Zauważyłam u siebie powiększenie i wygładzenie warg. Odbite światło sprawia, że usta stają się jeszcze bardziej błyszczące, soczyste i wyglądają bardzo elegancko.
Pomadka nie wysusza ust, a wręcz je nawilża.

Jak Wam się podoba?
całuję
kosodrzewina79

24 komentarze:

  1. Jest przepiękna, nie dziwię się, że płeć męska się skupia na nich :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor.
    Soczysty i mocny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem ładny kolorek, chociaż do mnie by nie pasował:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna <3 uwielbiam kolorowe pomadki, chociaż przyznaję się, często o nich zapominam niestety :/ No ja się wcale nie dziwię, że faceci patrzyli się na Twoje usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja rzadko używam kolorów na ustach - bezbarwne błyszczyki lub pomadki ochronne. Chociaż też mam kilka ładnych kolorów na wielkie wyjścia;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jadę na samych ochronnych i wazelinie :D mam duże usta i jeśli pomaluję je czymś dodatkowo.. nie podoba mi się efekt :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie pogardziłabym takim odcieniem:) Nie zawsze mogę sobie pozwolić na czerwień, a lubię akcentować usta. Zaprezentowany róż nie jest mdły, ale wygląda subtelniej niż królowa kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz piękne usta-nic dziwnego,że mężczyźni na nie patrzą.A kolor i konsystencja pomadki świetna-chyba też się na nie zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przy takich ustach, nie rozstawałabym się z pomadką :) a kolor jest piękny i bardzo kuszący ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ulala, nocą rzeczywiście robi furorę - seksi :-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz ponętne usta :) Z barwiących używam tylko czerwieni

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie :) Masz idealne usta, więc wręcz powinnaś szaleć z takimi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój kolorek, śliczna jest i konsystencję ma rewelacyjną ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolorek;) Świetnie współpracuję z Twoimi pełnymi ustami;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję wszystkim za miłe słowa, był to mój szminkowy debiut, w niedługim czasie postaram się Wam pokazać moje inne cudeńka :)

      Usuń