poniedziałek, 21 października 2013

Podaj dalej -->>

Witajcie,
kilka tygodni temu trochę nieśmiało pytałam Was --> KLIK, co myślicie o pomyśle przygarnięcia ode mnie kilku używanych i nowych rzeczy. Odpisałyście, że jesteście chętne, dlatego dzisiaj wrzucam kilka drobiazgów. Nie jest to żadne rozdanie, czy konkurs. Po prostu chętnie pozbędę się kilku rzeczy, których nie potrzebuję, a może one kogoś ucieszą. Dajcie w komentarzu znać, że jesteście chętne i napiszcie, co Was najbardziej zainteresowało.






całuję
kosodrzewina79

32 komentarze:

  1. Jestem chętna :-) najbardziej mam ochotę na bronzer Mary Kay, masło i olej palmowy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem chętna, olej i masło bardzo mnie zaciekawiły, a i lakiery z Golden chciałabym w końcu przetestować

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja! Ten szampon na drugim zdjęciu mnie kręci, a i masło cupuacu i maseczka z zieloną glinką z ostatniego zdjęcia chętnie bym się poczęstowała... proszę bardzo ładnie :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że dziewczyny wyżej już trochę mi podkradły ;) więc jeśli mogę, to jeszcze szary lakier z Essence bodajże, maseczkę aloesową z Bielendy i to jest chyba punktor, co sterczy obok samoopalacza na drugim zdjęciu? Więc też :-)

      Usuń
  4. najbardziej interesuje mnie bronzer Mary Kay, wiele dobrego słyszałam też o produktach samoopalających Dax Cosmetics :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłabym chętna na to coś do twrrzy rosyjskie -chyba maseczka, szampon i eyeliner elf :) Odwdzięczę się odlewkami!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szampon z drugiego zdjęcia i ostatnie maseczki wyglądają na prawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przygarnęłabym pastę cukrową i ovis olio :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez jestem chetna. Ciekawia mnie cienie mary kay- one sa chyba mineralne?. A na chwilę obecną nie mam ani jednego cienia w domu :D, masło i liner do ust(tylko nie wiem jaki ma kolor).

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie przygarnęłabym szampon oraz masło cupuacu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie przygarnę błękitny i miętowy lakier oraz maseczkę z ekstraktem pomidora i glinka białą, oraz grasha :)

    OdpowiedzUsuń
  11. chętnie przygarnę paletkę 4 cieni, eyeliner elf, pastę cukrową i grashke w niebieskim pudełku :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem chętna na lipliner, szampon,grashke, wałki+ stojący obok Inglot,Mary Kay,masło cupuacu:) choć w sumie brałabym wszystko;p

    OdpowiedzUsuń
  13. A może chciałabyś się zamienić? Właśnie też mam w domu sporo rzeczy, których chętnie bym się pozbyła. Co prawda większość tego, co mnie ciekawiło już znalazła chętne, ale chyba nikt nie chciał pasty - ciekawa jestem gotowej pasty cukrowej... Ona jest otwarta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może źle się wyraziłam, ale chciałabym wszystko oddać jednej osobie, kogoś wylosuje i wyślę te produkty, ja pokrywam też koszt wysyłki

      Usuń
  14. Jestem chętna :) Chciałabym może któryś lakier i sama nie wiem tyle tych dobroci jest że nie wiem co wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. byłabym chętna:) najbardziej na bazę z grashki, cienię z hean i e.l.f'a , też bym chętnie przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem jak najbardziej chętna. ;) Najbardziej na cienie Hean i paletka Mary Kay <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie najbardziej skusił ''musztardowy'' lakier z GR i paletka Mary Kay :)

    Jestem chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O to jak wszystko... zrozumiałyśmy widocznie opacznie ;-) mimo to i tak ja' JA!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak wszystko, to ja pięknie dziękuję, kolorówka u mnie by tylko leżała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja jestem chętna, szczególnie na lakierki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też jestem chętna - nie ukrywam :-)
    Szczególnie kusisz mnie lakierami, uwielbiam malować paznokcie! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też chętnie bym coś przygarnęła :) Najbardziej zainteresowały mnie maseczki, próbki i szampon.

    OdpowiedzUsuń
  23. jestem za :) szczególnie jeżeli chodzi o lakiery, czy kolorówkę :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Też bym chętnie przygarnęła do testów parę rzeczy, ale jak wszystko to wszystko, też wezmę, jak dają :)

    Pozdrawiam serdecznie, bardzo ajna inicjatywa na pozbycie się niepotrzebnych rzeczy, które na pewno sprawią komuś dużo przyjemności!

    OdpowiedzUsuń