sobota, 5 października 2013

Plan na denko - październik 2013

Witajcie,
jak to zwykle bywa uwieczniłam na zdjęciach swoje wrześniowe denko (będzie lada dzień), dlatego przyszła pora na plan październikowy. Jak zwykle wydaje się ogromny, ale wręcz 70 procentowe zużycie większości produktów sprawia, że jest naprawdę wykonalny. Dlatego, trzymajcie kciuki i czekajcie na recenzje :)

Od wielu miesięcy jestem wierna takim planom, bo widzę rzeczywisty postęp w czyszczeniu szafek. 
W moim przypadku to naprawdę działa. 
całuję
kosodrzewina79

PS 
Przepraszam Was za moją nikłą obecność na swoim i Waszych blogach, ale ostatnio dosłownie rzuciła mnie na kolana wiadomość o białaczce szpikowej mojej koleżanki. 10 miesięcy temu brała upragniony ślub, czekałam na wiadomość o ciąży, a tu cholera białaczka. Buntuję się i nie rozumiem dróg, którymi Najwyższy nas wiedzie :(

18 komentarzy:

  1. W takim razie czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ambitny plan, ja też muszę swój przygotować :)
    trzymam kciuki za koleżankę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za koleżankę i jej powrót do zdrowia. Takie informacje zawsze szokują i skłaniają do refleksji...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sobie robię plan zazwyczaj 3-4 rzeczy bo taka ilość jak na zdjęciu byłaby dla mnie niemożliwa :D Podziwiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki, dasz rade jak zwykle :) i myślę o Twojej koleżance...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. we wrześniu dałam plamę, nie wiem, czy zużyłam chociaż 1/2 planu, ale ten jest bardziej realny

      Usuń
  6. Mocno trzymam kciuki za koleżankę :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam mocno kciuki za koleżankę;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Straszne ;/ Trzymam kciuki za koleżankę. Pół roku temu moja koleżanka wpadła pod pociąg. Przeżyła i dochodzi już do siebie.

    Ambitne plany denkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. trzymam kciuki :) Takei zapasy zużyję w rok :P

    OdpowiedzUsuń