poniedziałek, 7 października 2013

Organique - maska algowa - oliwka

Witajcie,
dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam o masce, która w obecnym kwasowo - retinoidowym okresie będzie dla naszej twarzy cudownym ukojeniem.


Obietnice producenta:
Odżywcza maska dla skóry przesuszonej, pozbawionej jędrności, skłonnej do podrażnień. Zapewnia natychmiastowy komfort i nawilżenie, działa łagodząco, spłyca zmarszczki.  Zawarte w oliwkach  niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe i witamina E poprawiają elastyczność skóry, wzmacniają barierę ochronną i pobudzają procesy regeneracyjne.
Odżywcza maska dla skóry dojrzałej, przesuszonej, pozbawionej jędrności. Zapewnia skórze natychmiastowy komfort i pobudzenie pierwotnej zdolności do regeneracji, przez co wpływa na  jej naturalne piękno i prawidłowe funkcjonowanie.  Oliwa z oliwek wpływa na wzmocnienie bariery ochronnej skóry i zmniejszenie widocznych objawów jej starzenia. Zawarte w oliwkach  niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe poprawiają elastyczność skóry, a witamina E regeneruje naskórek i hamuje szkodliwe działanie wolnych rodników.

 Porcję maski wymieszać z chłodną wodą do utrzymania jednolitej masy. Nałożyć równomiernie na skórę twarzy oraz szyi i dekoltu. Po ok 15 minutach zdjąć maskę w jednym kawałku, począwszy od dolnego brzegu.

 Składniki aktywne:
alginat - 100% ekstrakt z alg brunatnych, bogaty w łatwo przyswajalne alginiany, polisacharydy, aminokwasy, witaminy, związki jodu, krzemu, wapnia i magnezu oraz mikroelementy. Wzmacnia skórę, głęboko ją nawilża, redukuje zaczerwienienia i podrażnienia.
oliwa i cząstki z oliwek - działanie regenerujące, wygładzające oraz nawilżające, uelastyczniają naszą skórę i poprawiają jej napięcie.


ciemniejszy kolor maski to efekty dodania do niej kilku kropel koncentratu z oczaru
 Moje wrażenia:
  • samo wykonanie maseczki jest naprawdę proste - proszek + woda
  • producent informuje, że ta objętość jest na 2 zastosowania, u mnie spokojnie wystarczyła na 4 zabiegi
  • jest to najtłustsza algowa maska jaką w życiu stosowałam
  • nawilżenie po zastosowaniu tej maski utrzymywało się na mojej twarzy jeszcze przez kilka dni po jej aplikacji
  •  maska doskonale łagodzi, wycisza i daje ukojenie skórze
  • ratowała ona moją skórę, gdy stosowałam bardzo intensywną kurację retinoidami - Retin A
  • moja jedyna uwaga do tej maski - czasami była wręcz, aż zbyt nawilżająca, dlatego z czystym sumieniem mogą polecić ją cerom suchym, a nawet tym skrajnie suchym - ta maska do radę :)
  • w TYM poście pisałam Wam o masce oczyszczającej też od Organique, myślę, że ostatecznie to po nią sięgnę ponownie, ale pamiętajcie, że ja jestem posiadaczką tłustej cery, która lubi jednak bardziej subtelne nawilżenie
Znacie maski od Organiqua?
całuję
kosodrzewina79

28 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze przyjemności używania masek algowych. Chyba skuszę się na tą, bo też się retinoiduję i skóra jest wymęczona:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo trafnie to określiłaś - wymęczona!
      na taką cerę, ta maska będzie idealna :)

      Usuń
  2. lubię maski algowe tak samo jak glinki, z oranique nie miałam - nie wiem czy cena by mi przypadła do gustu (w stacjonarnym sklepie u mnie ceny mają z kosmosu)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zareklamowałaś! :) Właśnie brakuje mi czegoś ultramocno nawilżającego.

    OdpowiedzUsuń
  4. sklep ten mam pod nosem, jednak nie wchodzę , bo kupiłabym wszystko :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie kupuję stajonarnie, znam od nich tylko produkty do włosów i maski do twarzy

      Usuń
  5. Ojj ja też chyba się skuszę jak będę w pobliżu sklepu :) Ostatnio próbuje wielu masek. Kochana, ile kosztowała ta maska?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio kuszą mnie kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio skończyłam swoje algi Organique, miałam wersję z borówką. Jestem tak zachwycona algami, że na pewno sięgnę po kolejne! Teraz może żurawina.. :) ?
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam tłustą skórę :) wypróbuję tą wersję oczyszczająca, ja teraz używam masek algowych z Bielendy i jestem pod dużym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wersja oczyszczająca bardziej przypadła mi do gustu, a z Bielendy lubiłam aloesową

      Usuń
  9. ciekawy produkt muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze maski z Organique, ale ta wydaje się genialna, lubię algowe maski, świetnie działają na moją mieszaną skórę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ich maski! I jeszcze dermiki i yasumi! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tych dwóch pozostałych nie znam, ale kiedyś poznam :)

      Usuń