niedziela, 6 października 2013

I po leniwej niedzieli...

Dla mnie weekend kończy się w niedzielę ok 17.00, bo wtedy już łapie mnie stresik związany z poniedziałkowym powrotem do pracy. Zwłaszcza, że tydzień będzie trudny :(

Ale weekend był miły. Taki jaki czasami lubię. Leniwy... z muzyką, książką i filmem. 


Muzyka Kasi Kowalskiej, Edyty Bartosiewicz, Joanny Prykowskiej czy Kaśki Nosowskiej to czas mojej wczesnej młodości, dlatego gdy tylko ukazał się nowa płyta Bartosiewicz, kupiłam bez namysłu. Snucie się po domu przy dzwiękach jej charakterystycznegi głosu było samą przyjemnością.
Tematyka zdrowego żywienia jest mi bliska, dlatego ciekawością pochylałam się nad książką "Zmień chemię na jedzenie". Gdy ukończę lekturę, podzielę się z Wami moimi przemyśleniami dotyczącymi tej pozycji.

 
źródło
Moją uwagę zwrócił film "Idealne matki", z aktorkami, które autentycznie bardzo lubię. Fantastyczny pomysł na scenariusz. Dobra obsada. Piękne widoki. Nie był to czas zmarnowany. Oglądałam TUTAJ.

Czy coś jeszcze? Tak. Jak nie Bartosiewicz, to wybrzmiewała u mnie muzyka Passenger. Polecam cały album.



A jak Wam upłynął weekend?
całuję
kosodrzewina79

14 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa tej książki

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kawałek! Ciekawe, czy książka będzie miała ręce i nogi; przyda mi się nowa motywacja do zdrowej diety!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem ciekawa książki, weekend spędziłam na rodzinnych wojażach;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta książka o zywieniu wydaje sie być bardzo ciekawa, sama zdrowo się odżywiam i chętnie bym taką ksiazke przeczytala:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna piosenka, ostatnio brakowało mi takiej nuty, puszczam sobie już drugi raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja właśnie wróciłam z babskiego spotkania przy cieście, kawie i piwku;)
    nad tematyką zdrowego trybu życia ciągle rozmyślam czy by Wam czegoś takiego raz na jakiś czas nie serwować (muszę pomyśleć nad formą)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurdę coraz więcej filmów do obejrzenia mi się zbiera :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja świętowałam w ten weekend urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój weekend upłynął na wizycie na targach kosmetycznych i w szkole;/ Brakuje mi takiego leniwego weekendu :) A film obejrzę w wolnym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie ta książka ;) a film chętnie obejrzę, ja oglądałam ' Listy do Julii' , rzadko oglądam komedie romantyczne, ale ta była całkiem fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie przeczytałabym tą książkę ,,zmień chemię na jedzenie'' Jestem ciekawa co piszą o jedzeniu i które jest zdrowe, a które nie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię takie książki :) Ja teraz czytam drugi raz książkę Taubsa - Dlaczego tyjemy i jak sobie z tym poradzić.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja również swiętowałem urodziny mojego dziadka no i szkoła :D !

    dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń