środa, 30 października 2013

Ava ECO Garden Peeling i Maska 2 w 1 Ryż z Ogórkiem

Witajcie,
dzisiaj chciałabym przedstawić Wam produkt, który ostatnio często gościł na mojej twarzy. Mowa o polskim! produkcie laboratorium kosmetycznego Ava. 
Kosmetyku, który broni się sam - cudownym składem i działaniem.


Opis producenta:
Kuracja oczyszczająca - innowacyjny produkt 2 w 1, o lekkiej kremowej konsystencji, polecany dla każdego rodzaju cery. Skóra staje się miękka i gładka, odzyskuje blask. Drobinki organicznego ryżu delikatnie złuszczają naskórek a ekologiczny ekstrakt ze świeżego ogórka, naturalny, aktywny olej palmowy, kokosowy z manioku oraz witamina E dbają o odpowiednie nawilżenie i natłuszczenie skóry. Ekologiczne składniki aktywne uruchamiają naturalny proces odnowy naskórka i zapobiegają przedwczesnemu starzeniu się skóry. 




Skład:
 Aqua, Lavandula Angustifolia Flower Water* (woda lawendowa), Macadamia Ternifolia Seed Oil* (olej macadamia), Olea Europaea (Olive) Oil* (oliwa z oliwek), Oriza Sativa (Rice) Extract* (ekstrakt z ryżu), Glycerin (gliceryna), Cetearyl Alcohol, Coco-Glucoside, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil (oliwa z oliwek), Olea Europaea (Olive) Oil Unsaponifiables (niezmydlone frakcje olejowe z oliwy z oliwek), Hydrogenated Vegetable Oil (uwodorniony olej roślinny), Glyceryl Stearate, Glycine Soja (Soybean) Sterols (fitosterole sojowe), Beta-sitosterol (emolient pochodzenia roślinnego), Tocopherol (witamina E), Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract (ekstrakt z ogórka), Zea Mays Starch* (skrobia kukurydziana), Citric Acid, Sodium Carbonate, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Sodium Dehydroacetate, Xanthan Gum, Ferula Galbaniflua Oil (olej żywiczny Galbanifua), Citrus Aurantium Oil (olejek pomarańczowy), Ricinus Communis Oil (olej rycynowy), Sodium Phytate
*składniki pochodzące z upraw ekologicznych z certyfikatem Ecocert

 
Opakowanie:
 ładny kartonik, a w jego środku tubka o pojemności 30ml



Konsystencja/Zapach:
kremowa z drobinkami/specyficzny - kukurydziany

Dostępność:
ja swoje opakowanie kupiłam za ok. 30zł w Rossmannie
internetowo: doz.pl 29,89zł lub Zielony Kramik (po zalogowaniu) 24,40zł



Moje wrażenia:
  • produkt stosowałam zgodnie z zaleceniami producenta, czyli przez minutę masowałam skórę twarzy, a później pozostawiałam kosmetyk na ok.15 minut
  • w pierwszym momencie byłam pewna, że ta 30 ml tubka wystarczy mi na 2-3 użycia, ale bardzo się pomyliłam, produkt jest bardzo wydajny (na całą twarz zużywam 3 porcje, każda wielkości ziarna zielonego grochu), mam już za sobą ok. 5 aplikacji i jeszcze na drugie tyle liczę,
  • po wyciśnięciu porcji produktu zawarte w nim drobinki wydają się bardzo niepozorne, jednak w trakcie masowania skóry czuć je wyraźnie,
  • same możemy zafundować swojej buzi taki peeling jaki lubimy, gdy stosowałam retinoidy wystarczyło mi pół minuty delikatnego masażu, obecnie gdy zakończyłam już kurację IzotZiają twarz masuję blisko 2 minuty, a nacisk też jest znacznie większy,
  • po wykonaniu peelingu/masażu pozostawiałam produkt na twarzy, szybko przekonałam się, że moja tłusta cera bardzo szybko "poradziła" sobie z taką porcją "nawilżaczy", po 5-7 minutach na twarzy nie było śladu maseczki, pozostawały jedynie peelingujące drobinki,
  •  stosując maskę przekonałam się, że czas aplikacji produktu w przypadku mojej tłustej cery nie jest bez znaczenia, z dwa razy, gdy produkt trzymałam na twarzy ponad godzinę skóra była nawilżona, ale też i wręcz natłuszczona (to sprawka oliwy z oliwek), a ja nie chcę dodatkowo natłuszczać, mojej i tak już bardzo tłustej cery, dlatego idealny czas aplikacji maseczki w moim przypadku to ok. 10 minut, dowolność w czasie aplikacji sprawia, że jest to produkt dla każdej cery,
  • maseczkę stosowałam zawsze wieczorem, po jej aplikacji nie nakładałam już kremu na noc,
  • produkty 2w1 nigdy do mnie nie przemawiały, ale ten peeling okazał się miłym wyjątkiem,
  • jestem dumna z tego, że polskie kosmetyki mają takie składy!, które są potwierdzone certyfikatem ECOCERT,
  • kosmetyki Ava są godną konkurencją dla (w moim mniemaniu zbyt drogich) kosmetyków Pat&Rub,
  • z całego serca polecam!

całuję
kosodrzewina79

9 komentarzy:

  1. Ale fajny skład! Jeszcze tego produktu nigdzie nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojjj kusisz mnie tym peelingiem :) Ostatnio przyłożyłam się bardzo do pielęgnacji twarzy i z chęcią testuję wszelkie nowe produkty. Jak wykończę obecny peeling to rozważę bliższą znajomość z Avą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze, spadłaś mi z nieba :) Dzisiaj byłam u kosmetyczki i robiła mi m.in peeling z mączki ryżowej :) i jestem bardzo zadowolona, więc chyba skuszę się na ten peeling :) Ale zbieg okoliczności :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy produkt, ogórek zawsze dobrze się sprawdzał przy mojej tłustej skórze. Myślę ze przy okazji zakupów Rossmanie wskoczy do mojego koszyka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kosmetyk wygląda zachęcająco:) Moja mieszana cera uwielbia kosmetyki, które zawierają ekstrakt z ogórka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś szukałam intensywnie kosmetyków z tej serii, ale nigdzie nie mogłam ich znaleźć, a szkoda :c
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się napaliłam na kremy do twarzy z Avy, ale jak widać warto spróbować jeszcze tego specyfiku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze na żaden produkt od Ava się nie skusiłam...w sumie nie wiem dla czego!

    OdpowiedzUsuń