wtorek, 3 września 2013

Pielęgnacja by Syria&Marocco - wprowadzenie

Witajcie,
dzisiaj chciałabym wprowadzić Was w świat kosmetyków, których uczyłam się przez dwa ostatnie miesiące. Tak, uczyłam.  Bo jest to ten rodzaj kosmetyków, podczas stosowania których należy dać czas i sobie i im.

Ten post jest takim sygnałem, w którym kierunku idą moje zainteresowania pielęgnacyjne. Czy okaże się on  słuszny? Zobaczymy.  Myślę, że czasami warto zaufać instynktowi, mój mnie wiedzie ku brzegom dwóch państw Syrii&Marocco.

Wszystko zaczęło się wiele miesięcy temu od niepozornej kostki mydła Aleppo, za pomocą której robiłam mojej tłustej cerze kuracje oczyszczające. Następna była odżywka oliwkowa, która swoim jaśminowym zapachem zawładnęła moimi włosami i zmysłami. Trzecim odkryciem była odzywka kadzidłowa, za którą autentycznie tęskniłam.
Pozwoliłam mojej ciekawości na swobodę i znalazłam kilka ciekawych produktów:







To część tego o czym u mnie w najbliższym czasie przeczytacie. Ale pozwólcie, że nie będę się spieszyła, po prostu nie chcę rzucać słów na wiatr.

całuję
kosodrzewina79

30 komentarzy:

  1. Hmmm... brzmi kusząco :) Czekam na rozwinięcie tematu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. i bardzo dobrze, kuszenie dobrymi kosmetykami to sama przyjemność :)

      Usuń
  3. Jestem bardzo, bardzo ciekawa, co przedstawiają trzy ostatnie zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądają zachęcająco..czekam na recenzje. Zaś zacznie się kuszenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pojawią się, proszę jeszcze o chwilę cierpliwości :)

      Usuń
  5. Ojejejejej, ale mnie chcica ogarnęła na wszystko ze zdjęć! Aleppo jestem zachwycona, a reszta wygląda tak pięknie... Ach, ten zakupowy ban i kosmetyki trzymane nawet w szafie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chcica :) dobre!
      zimny prysznic i denko, wiem, że to trudne, ale czasami naprawdę trzeba :))

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. nie, to nie nowości

      post z nowościami z sierpnia pisze się :)

      Usuń
  7. fajnie, fajnie, ciekawa jestem tych glinek na końcu :) A coś do twarzy też będzie, czy tylko włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. skóra twarzy też dostanie trochę tych dobroci :)

      Usuń
  8. Strasznie mnie ciekawią te balsamy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam szampon tego producenta i mydło !!!!! świetne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie to wszystko wygląda na pierwszy rzut oka, odnosi się wrażenie, że stosujesz bardzo naturalną i zdrową pielęgnację włosów, sama tak chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tego wszystkiego znam tylko mydło Aleppo które przy mojej tłustej i trądzikowej cerze się nie sprawdziło, bo pogarszało m stan cery i powodowały podskórne bolesne wypryski ;/ Jakoś tak mam że to co działa u większości to u mnie nie ;P
    Czekam na dalsze recenzje bo jestem ciekawa zwłaszcza tych sypańców ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się kierunek w którym idziesz, też tam mam nadzieję za jakiś czas wyruszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na recenzje, ciekawe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudowności! Odżywkę Alep stosuję i bardzo, ale to bardzo ją lubię, najlepsza ze wszystkich jakie miałam ;)Mydła Alep są od lat moimi faworytami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. odżywkę kadzidłową mam i jestem nią zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już mam na nie ochotę :) gdzie kupiłaś te cudowności?

    OdpowiedzUsuń
  17. a czy tam pielnie pachnie?? Bo jak tak to chyba tez chce tam byc szczegolnie zima:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojejku! ale cudowności! Jestem mega ciekawa recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. czekam niecierpliwie, ale nie pospieszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z niecierpliwością czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń