piątek, 13 września 2013

Nowości - przemyślenia klienta - sklepy internetowe - cz. II.

Wakacje są okresem, w którym robię najwięcej zakupów. Bez wątpienia sprzyjają temu odwiedziny mojej siostry, która jest w Polsce tylko raz w roku, i zawsze wyjeżdżając z kraju ma jedną walizkę pełną kosmetyków. Cóż za ironia, ja kupuję kosmetyki sprowadzane z Rosji, Niemiec, Syrii, Marocca czy Izraela, a Ona będąc daleko tęskni za polskimi produktami.

Pokażę Wam dzisiaj nasze babskie zakupy; moje, mojej siostry, mojej mamy a nawet mojej bratowej. W miarę możliwości wkleję też zdjęcia faktur. Po prostu może coś Wam wpadnie w oko.

a) XXX

To były zakupy, na które zbierałam bardzo długo. I po tym jak 1 sierpnia zdałam bardzo ważny dla mnie egzamin, postanowiłam zaszaleć. Skuszona rabatem w wysokości 10% za zakupy powyżej 500zł, połączyłam nasze babskie portfele i zrobiłyśmy zamówienie. Wcześniej zadzwoniłam do sklepu, gdzie poinformowałam Panią, że stopniowo przechodzę na naturalną pielęgnację i bardzo by mi zależało na otrzymaniu mini produktów i próbek kremów koloryzujących do twarzy, po prostu chciałabym zrezygnować z podkładu i czegoś dla siebie szukam.
I co dostałam: trzy mini próbki po 1ml i eco podpaskę. Tam jeszcze był problem z szamponem, ale później ten, który zamawiałam dosłano. Kwestią próbek byłam bardzo rozczarowana, ponieważ nie byłam po ich użyciu w stanie określić ich działania. Myslałam, że przy zakupach na kwotę 500zł, prośba klienta będzie traktowana powaznie. Nie wrócę do nich więcej.

Myślę, że pewne sklepy czują się zbyt pewnie i nie myślą już o dbaniu o klienta. A to wielki błąd!

b) Naturnika

Tutaj najbardziej zależało mi na próbkach kosmetyków John Masters Organics. Pisałam o tym w TYM poście. Wybrałam sobie jeszcze dwa kremy do cery tłustej i dwie maseczki. Do zamówienia były dołączone próbki, ulotki i dwa katalogi/informatory o kosmetykach. Pełna kulturka, szczerze polecam.

c) NaturaEco.pl
To sklep, który po prostu szanuję. Jakiś czas temu robiłam tam spore zamówienie, m.in. na olejki, szampony i hennę Khadi. Gdy dostałam zamówienie okazało się, że szampon ma inny skład, niż ten który widniał w sklepie. Ale nie tylko w tym sklepie, bo i na helfy.pl i nawet na stronie Khadi. Poinformowałam o tym sprzedawcę, zostałam za zaistniałą sytuację przeproszona i bez problemów mogłam odesłać szampon. Za dwa dni dostałam zwrot pieniędzy łącznie z kosztami za przesyłkę.
I takie załatwienie sprawy cenię. Sama u siebie i swoich bliski mocny nacisk kładę na uczciwość. Jest to dla mnie cecha priorytetowa w wyborze przyjaciół, znajomych a nawet i sklepu. Po prostu tak mam. Nie godzę się na mydlenie mi oczu i wzbogacanie się za wszelką cenę kosztem drugiego człowieka.
Ale wracając do rzeczy, do sklepu wróciłam po rewelacyjną maskę kadzidłową, którą po prostu uwielbiają moje włosy i... nos.Teraz też postanowiłam dać szansę masce wawrzynowej. Ale tak jak pierwszą z czystym sumieniem polecam, to o drugiej nic nie napiszę, bo jeszcze jej nie stosowałam.
Nie wiem, czym sobie zasłużyłam ale jako gratis otrzymałam małą wersję balsamu z olejem arganowym, choć jest to średnio trafiony gratis, bo zawiera parafinę, ale na stopy i łokcie w te zimowe miesiące będzie idealny.

Do zakupów nie było dołączonej faktury, dlatego skopiuję Wam ceny z mojego konta w sklepie:
Produkty
1 x Chyawanprash - ajurwedyjski ziołowy preparat 500g. 28.00zł
1 x ODŻYWKA KADZIDŁOWA DO WŁOSÓW SUCHYCH I ZNISZCZONYCH 150ml. 18.00zł
1 x ODŻYWKA WAWRZYNOWA - ODBUDOWA ZNISZCZONYCH WŁOSÓW 150ml. 18.00zł
1 x Khadi Naturalna Henna Orzechowy Brąz 100g 25.00zł
1 x Dabur Naturalna Ziołowa Ayurwedyjska Pasta do Zębów 200ml 19.00zł

Podsuma: 108.00zł
VAT 23%: 20.20zł
Poczta Polska (Opłata za paczkę): 10.00zł
Razem: 118.00zł
d) eNATURIS


Pamiętacie jak w sierpniu pisałam Wam o masce konopnej (KLIK). Mojej siostrze produkty Lavea tak bardzo przypadły do gustu, że kupiła sobie wszystkie trzy rodzaje masek, czyli konopną, oliwkową i z minerałami z Morza Martwego. Mojej tłustej cerze zafundowałam maseczkę ogórkową i miętową.
Kosmetyki Lavea nie są  drogie dlatego skusiłyśmy się z siostrą na mleko do kąpieli oraz śmietankę  migdałową do ciała. Dodatkowo z oferty sklepu wybrałam sobie jeszcze odżywkę do włosów Logony w sprayu.
Zamówienie było wysłane bardzo szybko, bo dostałam je na drugi dzień.
Dużą niespodzianką był talon zniżkowy na kolejne zakupy.


e) Emina.pl
A tutaj małe zakupy w sklepie jednej z blogerek. Skorzystałam z darmowej wysyłki. Polecam, ponieważ w tym sklepie kosmetyki BingoSpa są tańsze niż na stronie producenta.

Jestem ciekawa czy ktoś dobrnął do końca tej epopei zakupowej?
Ale Was zmartwię, w następnym poście będzie część druga.
Coś Wam wpadło w oko?
całuję
kosodrzewina79



32 komentarze:

  1. zdradzisz co to za sklep XXXX??? także nie lubie takiego lekceważącego podejścia do klienta ;/
    sklepów jest tyle, że to Oni powinni zabiegac o Nas, a nie odwrotnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, czy mogłabyś mi chociażby na e-maila napisać, co to za sklep?

      Usuń
    2. swoje zakupy robiłam w tym samym czasie co Ty Aswertyno swoje, bardzo żałuję, że nie wybrałam Skarbca :(

      Usuń
    3. Kongo, nie chciałam im robić reklamy, bo każdy postępuje jak uważa, ale skoro pytacie, to odpowiem, że to sklep Zdrowe Kosmetyki

      Usuń
    4. nie znam... ale na takich to mam tylko jedna radę --> pała!
      dobrze że jednak wybrałam skarbiec :)

      Usuń
    5. Nie słyszałam o tym sklepie, ale nie będę tam nawet zaglądała.

      Usuń
    6. dobrze wiedzieć żeby tam nie kupować, choć w sumie nawet o nim nigdy nie słyszałam

      Usuń
  2. Nie moge ogladac Twoich zakupowych notek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale możesz, zapraszam :)

      moja to tylko notka, zakupy w większości siostry

      Usuń
  3. No to zaszaleli z ilością próbek ... Przy tak dużych zakupach powinno być coś extra, ale widać sklepowi nie zależy na kliencie, a może szkoda im próbek...
    Szkoda, że nie podałaś nazwy sklepu wiadomo by było, który omijać szerokim łukiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blanko, tak żałuję tych zakupów, zrobiłam je pospiesznie, aby doszły przed wyjazdem siostry, a później okazało się, że znalazłam sklepy, w których te produkty i bez tego rabatu były tańsze :(
      dałam się wpuścić w maliny

      Usuń
    2. Niestety uczymy się na błędach, ale dobrze, że przestrzegasz przed zakupami w tym sklepie, mniej osób się natnie dzięki Tobie.
      Z własnego doświadczenia wiem, że pośpiech nie jest dobrym doradcą zakupowym.

      Usuń
  4. w życiu nie zrobiłąm TAAAKICH zakupów :) szampon z glinką Luvos też mam :) Jestem ciekawa, co to za sklep z takim podejciem do klienta...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak pisałam w poście moja siostra jest w Polsce raz w roku, stąd te ilości

      Usuń
  5. O matko, samo szczęście takie zakupy:D

    OdpowiedzUsuń
  6. łoł ile tego jest :D zazdroszcze :)
    Ps. zapraszam do mnie na konkurs jeśli masz ochote :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezłe zakupy :) Ale jak Twoja siostra nie ma dostępu na codzień, to nie ma się co dziwić :)
    Dobrze, że doczytałam jaki to sklep, będę omijć. 500 zł to duża kwota, dlatego choć tymi próbkami mogliby wynagrodzić, a tak to zamiast zykać klienta, to jeszcze stracą innych.
    Za to eNaturis sama dopisze sobie do listy sklepów wartych odwiedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogli mieć dobrego, wiernego klienta, a tak więcej u nich nic nie kupię

      Usuń
    2. a eNaturis polecam, bardzo miły sklepik

      Usuń
  8. świetne zdobycze tylko pozazdrościć o wielu kosmetykach jeszcze nie słyszałam a widze że sa wartę uwagi;)
    zaparszam dow spólnje obserwacji
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej, Dziewczyny, mowę mi odjęło i zdolności pisania :O

    OdpowiedzUsuń
  10. o sklep enaturis jest niedaleko mnie;O kurcze tylko, że jak dla mnie to ceny są zbyt wysokie;( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że duzo-mało to względne określenia, ale dostępne tam kosmetyki Lavea nie są aż tak drogie

      Usuń
  11. łaał ile dobroci :) pierwszy sklep faktycznie się nie popisał, przy tak dużym zamówieniu tymbardziej powinni byc pomocni. Strzał w stopę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle tego tam masz że nie ogarniam co dokładnie tam kupiłaś. Najbardziej utkwiła mi maska kadzidłowa ;) I czuję, że moj nos jej chce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany multum tego! :) pełno nowych produktów które pierwszy raz na oczy widzę!

    OdpowiedzUsuń