piątek, 13 września 2013

Nowości - przemyślenia klienta - mix - cz. III - ostatnia.

To już trzecia i ostatnia (na kilka/kilkanaście tygodni) epopeja zakupowa. Taj jak w poprzednim poście prym wiodą kosmetyki mojej siostry. Może coś Wam się spodoba :)

a) mix - Apteka, Rossmann, allegro

To taki mix naszych zakupów z apteki, Rossmanna. Odżywkę bez spłukiwania Tigi oraz serum do twarzy kupiłam na allegro. Wodę brzozową, tonik Bandi i krem Apis nabyłam z tzw. drugiej ręki.


b) ZIKOdermo


ZIKO to taka konkurencja dla sieci aptek doz. Tu też zaszalała głownie siostra.

c) Sephora

A na koniec coś mojego, wreszcie. Jest to mój pierwszy w życiu puder mineralny. Niech się spisze!


Muszę się Wam do czegoś przyznać. Wiem, że siostra robiła zapasy na rok, ale to widzicie na zdjęciach to może 1/4 tego co zabrała ze sobą. Jak widziałam te przychodzące paczki, jak robiłam te przelewy, jak dźwigałam wraz z siostra te kilogramy kosmetyków do domu, to uwierzcie mi, że mój zakupoholizm przeszedł mi w mig. Prócz tego pudru mineralnego i pędzelka z Sephory, to naprawdę od kilku tygodni nic nie kupiłam. I tak trzymać :) Czasami trzeba zobaczyć siebie w zachowaniu innej osobie, aby ozdrowieć. Amen. 
całuję
kosodrzewina79

28 komentarzy:

  1. Faktycznie siostra szalała :) Mi też chyba przydałaby się taka kuracja antyzakupowa w postaci dźwigania toreb z zakupami i to pod górkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to naprawdę pomaga, mój zakupoholizm skończył się w mig, chociaż siostra nigdy nie była zafascynowana kosmetykami i jej zakupy są przemyślane, to jednak ilość tych kosmetyków na mnie podziałała, tyle pieniędzy wydajemy na chemię, bez sensu

      Usuń
  2. No niezłe szaleństwo ;) cała seria equilibra mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie szampon rozczarował, niby oczyszczający a zawierał obklejające moje włosy pq

      Usuń
  3. Siostra faktycznie zaszalała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zapasy na rok, myślę, że u każdej z nas tak to by wyglądało

      Usuń
  4. Bardzo uważam, żeby kupować tylko tyle kosmetyków, ile jestem w stanie zużyć. Nie wyrzuciłam nigdy żadnego, któremu skończyłby się termin ważności (choć zdarzało mi się myć szamponem wannę).

    Jednak kiedy widzę takie zakupy na bogato jakaś część mnie piszczy z zazdrości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tylko kosmetyki, mnie wkurza to, że dziewczyna musiała wyjechać, ale to już zupełnie inna historia

      Usuń
  5. też mam tą maskę z L'biotici do włosów :) Póki co czeka na testowanie :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie tanie te balsamy z seboradinu. A ja głupia myślałam, że w Super-Pharm są dobre promocje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Pharm nie jest tanią apteką, chociaż w moich oczach to jednak bardziej sklep niż apteka, ZIKO ma naprawdę duże promocje

      Usuń
  7. jaki szał :D chciałabym tyle wydawać na kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nie, wizyta siostry dużo mi uświadomiła i we mnie zmieniła

      Usuń
  8. Puder mineralny mnie kusi :):):) Twoja siostra zaszalała ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak bardzo cieszę się z tego pudru, to mój pierwszy, mam nadzieję, że się zaprzyjaźnimy

      Usuń
  9. Ciekawa jestem olejku z Bielendy, z tych wszystkich dobroci miałam tylko kilka drobiazgów w tym serum do twarzy z Verony.Niestety wg mnie strasznie sztuczny efekt dawało po nałożeniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdziłam skład i jest to olejek bez olejku, kpina :(
      serum jest dla mnie, zobaczymy

      Usuń
  10. Podsumowując oba wpisy powiem tak: ostro! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że ja miałam ostrzej i to bez żadnego wyjazdu na rok

      Usuń
  11. dobrze, że moja siostra jeszcze tak nie szaleje, bo bym chyba z zazdrości nie wytrzymała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nieźle siostra zaszalała.

    Ciekawa jestem, jak Ci się spodoba puder mineralny. Nie znam tej marki, choć minerałów u mnie dostatek. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie bałam się minerałów, że nie poradzą sobie z moją tłustą cerą, ale postanowiłam spróbować

      Usuń
  13. Chce Seboradin i dziękuje za cynk gdzie kupić najtaniej :)

    OdpowiedzUsuń