piątek, 2 sierpnia 2013

Sylveco - regenerujący krem/kuracja do rąk - recenzja.

Witajcie,
dzisiejszy post będzie o kremie/kuracji do rąk. Krem wpadł w moje ręce już kilka miesięcy temu przy okazji innych kosmetycznych zakupów na allegro. Miał być ciekawostką, dodatkiem aby wysyłka była gratis, a stał się hitem.


                                                                    Opis producenta:
Zestaw zawierający regenerujący krem do rąk SYLVECO oraz parę bawełnianych rękawiczek, przeznaczony do profesjonalnej, kompleksowej pielęgnacji suchej i zniszczonej skóry. Krem doskonale nawilża i odżywia, nadaje dłoniom gładkość, elastyczność i miękkość. Natomiast bawełniane rękawiczki zatrzymują ciepło i podnoszą skuteczność kuracji
Tak prosty zabieg, zastosowany na kilka godzin, umożliwia wnikanie w głąb skóry substancji aktywnych kremu. Szczególnie efektywny będzie w nocy, kiedy komórki skóry stają się bardziej aktywne: pozbywają się toksyn i zanieczyszczeń, następuje wyrównanie poziomu wody w tkankach, warstwa ochronna naskórka odbudowuje się
Do stosowania na dzień i na noc
Bez konserwantów

Krem: 
- optymalnie odżywia i uelastycznia
- gwarantuje natychmiastowy efekt wygładzenia i nawilżenia
- intensywnie regeneruje szorstką i suchą skórę
- łagodzi zaczerwienienia i podrażnienia
- doskonale chroni przed szkodliwymi czynnikami
- regularne stosowanie kremu odmładza dłonie, przywraca im zdrowy wygląd



Skład (CUDOWNY!):
 Woda, Olej z pestek winogron, Olej sojowy, Wosk pszczeli, Masło karite (Shea), Ekstrakt z rumianku, Olej arganowy, Olej ze słodkich migdałów, Betulina, Stearynian sodu, Kwas cytrynowy, Olej rokitnikowy, Olejek rumiankowy

Konsystencja:
gęsta, zbita


Zapach:
rumiankowo-rokitnikowe szaleństwo :)

Dostępność: 
allegro, sklepy z kosmetykami naturalnymi, ja już po raz kolejny polecam sklep Ukryte w Słowach, gdzie podczas obecnej promocji -20% krem jest nawet tańszy (15,20zł) niż w  sklepie producenta (18,38zł).


Działanie:
Na początku myślałam, że się nie polubimy. Krem intensywnie pachniał rumiankiem, a jego konsystencja sprawiał, że krem rozprowadzał się na dłoniach trudniej, niż te napakowane silikonami.

Ale po 3-4 dniach kiedy moje dłonie zyskały miękkość, której wcześniej nie zaznałam, postanowiła bliżej się przyjrzeć temu produktowi.
Krem stosowałam systematycznie przed snem. Zgodnie z zaleceniami producenta na nakremowane dłonie, nakładałam bawełniane rękawiczki. Jednak po ok. godzinie rękawiczki zdejmowałam, ponieważ był mi w nich po prostu za ciepło. Znacznie bardziej wolałam nakładać je, tak na 1,5h, gdy oglądałam film.
Krem stosowałam również na moje stopy, a zwłaszcza na pięty, z którymi zawsze mam problemy, zwłaszcza teraz latem. Tutaj krem się również sprawdził idealnie.

W czasie, gdy go stosowałam nie miałam problemu z suchością dłoni, ani szorstkimi i pozadzieranymi skórkami wokół paznokci. Po kilku dniach regularnego kremowania dłoni zauważyłam, że czas między kolejnymi aplikacjami znacznie się wydłuża. Ostatecznie krem stosowałam 2-3 razy w tygodniu. 

I jeszcze coś dla włosomaniaczek - myśle, że krem idealnie sprawdzi się do zabezpieczania końcówek lub kremowania całych włosów. 

Z pewnością do niego wrócę, narobił mi on też ochoty na krem do stóp, z tej samej serii. 
Myślę, że w okresie jesienno-zimowym spotkam się z tym produktem ponownie.

Znacie ten krem? A może ten do stóp?
całuję
kosodrzewina79

19 komentarzy:

  1. widzę, że kosmetyki sylveco cieszą się coraz większą sławą. muszę wypróbować coś do rąk z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze polecam, jest to mój pierwszy kosmetyk od Sylveco, ten debiut uważam za udany

      Usuń
  2. Ja też sobie zamówiłam tą kuracje w tym samym sklepie :) Dodatkowo zamówiłam tez kuracje do stup i czekam na przesyłkę! Zakochałam się w produktach sylveco i nie mogę się doczekać kiedy te produkty trafia w moje ręce! PS. ZAPRASZAM NA ROZDANIE KOSMETYKÓW ALTERRA NA MOIM BLOGU :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli dobrze działa na skórki to muszę go sobie sprawić.
    Mam z nimi odwieczny problem :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale z takim składem pewnie nałożyłabym go na końcówki włosów:D

    OdpowiedzUsuń
  5. wczoraj zamówiłam krem do twarzy tej firmy ;D zobaczymy jak się u mnie sprawdzi ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam w zapasach dwa kremy tej firmy, ale niestety muszą poczekać jeszcze kilka tygodni

      Usuń
  6. I jak Ci poszło na egzaminie?. Skład faktycznie cudny *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie wiem czemu , ale nie lubię remów do rąk :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez nie, ale czasami muszę ich użyć

      Usuń
  8. Kolejna pochlebna recenzja kosmetyków tej firmy, chyba muszę się im bliżej przyjrzeć :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  9. Skuteczny. Odpowiednio nawilża, nie podrażnia. W przypadku jednak bardzo przesuszonej skóry rąk nie poradził sobie. W takim przypadku polecam również SYLVECO ale do stóp.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Skuteczny. Odpowiednio nawilża, nie podrażnia. W przypadku jednak bardzo przesuszonej skóry rąk nie poradził sobie. W takim przypadku polecam również SYLVECO ale do stóp.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń