piątek, 16 sierpnia 2013

Plan na denko - sierpień 2013

Witajcie,
nie wiem jak to się stało, ale zupełnie zapomniałam o lipcowym denku i planach na sierpniowe tygodnie.

Wiem, że ten post mało wnosi, ale ciągle walczę o zużycie zalegających u mnie kosmetyków. 
Wielu z nich już bym dzisiaj nie kupiła, ale zostały przeze mnie zachomikowane, i teraz nie pozostaje mi nic innego, jak je po prostu zużyć. 
To zdjęcie od prawie dwóch tygodni jest na pulpicie komputera i grzecznie pilnuję się tego planu. 
Uwierzcie, to bardzo pomaga!


A teraz biorę się za lipcowe denko.
całuję
kosodrzewina79

17 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja chyba też zrobię sobie takie prawie denkowe zdjęcie , na pewno pomoże mi to w zużywaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie się na szczęście udaje denkować maski i jest ich coraz mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie ostatnio naotwierałam wszystkiego jak głupia

      Usuń
    2. Ja nie kupiłam nic nowego od jakiegoś czasu i ładnie denkuję :)
      Na razie idzie mi bardzo ładnie :D

      Usuń
    3. ja oddałam 80% swoich i dlatego denkowanie też idzie mi świetnie! :D

      Usuń
  4. zużyj polowe a zostaniesz idolem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej, nie zużyj (myślę, że to jest mało realne), ale wykończ!

      Usuń
  5. Planujesz zużyć bebeauty ?
    Mi tak jest szkoda tego kremu, że kropelkami go stosuję xxD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używasz go na włosy? mam jeszcze jedną całą tubkę

      Usuń
    2. No pewnie.
      Ładnie pachnie i fajnie nawilża :)

      Usuń
  6. ta glinka to anapska??? ja ją bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, anapska, dla mnie jest trochę za delikatna

      Usuń
  7. Bardzo motywujący plan na denko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ambitnie :) Ciekawa jestem tej maski (?) z Bingo spa :)

    OdpowiedzUsuń