niedziela, 4 sierpnia 2013

Konkurs z kolorowymi nagrodami :)

Witajcie,
dzisiaj chciałabym zaprosić Was na konkurs, 
oto nagrody:


Zasady:
1. Konkurs kieruję tylko do moich obserwatorów.
2. Do wygrania są cztery, nowe produkty do pielęgnacji włosów, które ufundowałam JA.
3. Osoba biorąca udział w konkursie zobowiązana jest odpowiedzieć na 3 pytania, za które otrzyma punkty:
a) Jakim jednym słowem określiłabyś mój blog? (+ 1 punkt)
b) Który post/posty był dla Ciebie najciekawszy i dlaczego? (+ 2 punkty)
c) Jak wyobrażasz sobie baner pasujący do mojego bloga? (+2 punkty)
W PRZYPADKU PODPUNKTÓW b i c PUNKTY BĘDĘ PRZYZNAWAŁA SAMA - z góry informuję, że słowa typu: fajny, super nic mi nie mówią :(
4. Jeżeli na podstawię odpowiedzi nie będę potrafiła wybrać jednej osoby, wtedy przywiduję po prostu losowanie, alby zwiększyć swoje szanse i można:
5. Dodatkowo:
a) blogroll (+ 1 punkt)
b) baner na blogu (+ 1 punkt)
6. W przypadku losowania wezmą w nim udział osoby, które zdobyły przynajmniej 3 punkty.
7. Konkurs trwa od 4 do 25 sierpnia 2013r.
8. Wyniki zobowiązuję się ogłosić w ciągu trzech kolejnych dni.
9. Zwycięzca zobowiązany jest w ciągu 7 dni przesłać do mnie adres w Polsce, na który prześlę nagrody.
10. Jako organizator zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu. 

I to tyle, zainteresowanych zapraszam, pozostałym dziękuję za uwagę :)

WZÓR:
Obserwuję jako:
Mój mail: (żebym wiedziała z jakiego maila przyjdzie do mnie adres do wysyłki)
Odp. na pyt. nr 1: (Jakim jednym słowem określiłabyś mój blog?)
Odp. na pyt. nr 2: (Który post/posty był dla Ciebie najciekawszy i dlaczego?)
Odp. na pyt. nr 3: (Jak wyobrażasz sobie baner pasujący do mojego bloga?)
blogroll: TAK/NIE
baner: TAK/NIE

całuję
kosodrzewina79

46 komentarzy:

  1. Obserwuję jako: Lady Snow
    Mój mail: lady.snow28@gmail.com
    Odp. na pyt. nr 1: Korkociągi ;)
    Odp. na pyt. nr 2: Posty z henną, świetny przewodnik dla tych którzy się nie znają, a będą chcieli kiedyś się zahennować ;D
    Odp. na pyt. nr 3: coś prostego, ozdobny napis, może jakaś postać (narysowana) z burzą loków ;)
    blogroll: TAK
    baner: TAK

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Gabi K
    Mój mail: gabipsuja@buziaczek.pl
    Odp. na pyt. nr 1: włososzał :)
    Odp. na pyt. nr 2: Według mnie post o placencie, ponieważ o tym produkcie czytałam po raz pierwszy i gdyby nie Twój post, nigdy bym się nie dowiedziała, że łożyska mogą być wykorzystywane w ten sposób. Ten post zachęcił mnie do wypróbowania Placenty i zamówię ją, jak tylko wrócę do domu.
    Odp. na pyt. nr 3: Z tym pytaniem nie mam problemu. Dziewczyna z ogromną ilością loków, trzymająca szampon i odżywkę, a w okół niej mnóstwo specyfików do włosów. Myślę, że to idealnie opisywałoby to, co dzieje się na Twoim blogu:)
    blogroll: TAK http://cosmetic-addiction.blogspot.com/
    baner: TAK http://cosmetic-addiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Weronika
    Mój mail: wwweronikablog@gmail.com
    Odp. na pyt. nr 1: kosmetyczny (dodałabym jeszcze zakręcony, ale tylko jedno słowo więc buuuu ;( )
    Odp. na pyt. nr 2: post o pietruszce, ten drugi- bo oleju z pietruszki nie chcę, a maseczkę mam w planach wykonać. Tyle że pietruszki nie mam jeszcze :D
    Odp. na pyt. nr 3: Loczki wymieszane z lawendą :)
    blogroll: TAK wwweronika.blogspot.com
    baner: TAK wwweronika.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Kinga
    Mój mail: karen15@onet.pl
    Odp. na pyt. nr 1: Włosowisko
    Odp. na pyt. nr 2: Bardzo podobał mi się post A jak Apis i czekam na kolejne litery. Dlaczego? Poznałam firmę, o której wcześniej nie słyszałam, a przy okazji poznałam kilka produktów, a wszystko to znajduje się w jednej notce. Podobają mi się tej posty " O tym przeczytacie u mnie...". Dzięki temu wiem, czego używasz i mogę pokazać rodzince, że moje zapasy wcale takie duże nie są:D
    Odp. na pyt. nr 3: Dziewczyna z burzą loków na głowie, a wokół niej kosmetyki
    blogroll: TAK szalone-zycie-kingi.blogspot.com
    baner: TAK szalone-zycie-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Julia M (joule)
    Mój mail: farenka@gmail.com
    Odp. na pyt. nr 1: włosorecenzje
    Odp. na pyt. nr 2: (Który post/posty był dla Ciebie najciekawszy i dlaczego?)
    Odp. na pyt. nr 3: Na tle włosów lub lawendy białe zarysy różnorodnych kosmetyków w rzędzie, powyżej jakiś napis w stylu "Kosodrezewina79 blog". Jak chcesz będę mogła zrobić Ci baner, nie na dodatkowy punkt w konkursie, tylko po prostu lubię się w to bawić;p jak coś to pisz maila, już podałam wyżej;p
    blogroll: NIE
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, no i ad. 2 bardzo motywujący był post o Twojej walce z prześwitami i maskach na skalp. Pokazał mi, że coś się da zrobić z tym problemem.

      Usuń
  6. Nie ufam temu, ze kolejny raz cudem u kogos wygram cos, dlatego rezygnuje, ale wpadla, by Cie zmobilizowac - wiesz co mi obiecalas! ;) :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Powstrzymam się i nie wezmę udziału :D. Życzę powodzenia innym, a Tobie dużo inspirujących odpowiedzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: KwiatyLipy
    Mój mail: ozga.aleks@gmail.com
    Odp. na pyt. nr 1: cudowności
    Odp. na pyt. nr 2: uwielbiam Twoje posty denkowe - krótkie, treściwe recenzje, mnóstwo ciekawych kosmetyków, których nie znajduje się na co dzień na innych blogach. są bardzo sugestywne, bo doszukuję się podobieństw Twojego typu cery i włosów do moich.
    Odp. na pyt. nr 3: rysunkowa wersja zdjęcia Twoich włosów, które wstawiasz w aktualizacjach (po lewej stronie), widziałabym je z jakąś kokardą (kręcone włosy + kokarda!) lub kwiatami, a po prawej nazwa bloga, chociaż nie wiem, czy kosodrzewina 79 się 'nada' pomyśl o czymś konkretnym, co zdradzałoby tematykę bloga. A pod nazwą bloga, mniejszym druczkiem, hasło włosomaniaczki, co nawiązywałoby też do nazwy bloga.
    blogroll:NIE
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Eternity
    Mój mail: takbywlosminiespadlzglowy@gmail.com
    Odp. na pyt. nr 1: Włososzaleństwo :)
    Odp. na pyt. nr 2: W pierwszej kolejności przyszły mi na myśl posty z Twoją kolekcją, bo patrząc na fotki, wiem, że jest dla mnie jeszcze nadzieja i że są inni, którzy mają większą manię zbieractwa :P a najciekawsze są dla mnie posty kiedy pokazujesz swoje włosy, ich pierwotny stan i postępy. To szalenie motywujące :)
    Odp. na pyt. nr 3: Ja widzę coś takiego: Białe tło. W prawym dolnym rogu "wyłania się" krzaczek kosodrzewiny, ten: http://www.immage.pl/_var/gfx/dfb235bdb8fbfa006d3a4dfb3adce3ef.jpg
    od lewej napis napis ładnym drukiem, np takim: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRgeNkyoz24UQD7mO92ky4DeKmD82Rz4ncJxlL-soHdN6eykIOZ7g
    pod spodem fotki: jakiś szampon, jakiś olej w ciemnej butelce (np ten olejowy ekstrakt o którym pisałaś ;) lub jakaś inna buteleczka z olejem), odżywka do włosów, żeby nie było monotematycznie to może jakiś krem do rąk bądź też do twarzy. I voila, gotowe! ;)
    blogroll: TAK takbywlosminiespadlzglowy.blogspot.com
    baner: TAK po prawej stronie

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: naturalna
    Mój mail: paulinarosa32@go2.pl
    Odp. na pyt. nr 1: denko!
    Odp. na pyt. nr 2: W ogóle spodobała mi się cała "seria": O tym przeczytacie u mnie w najbliższych tygodniach, ale jeśli mam wybrać jeden post to jest właśnie post z tej serii dotyczący wcierek i mgiełek, ponieważ poznałam przez to nowe wcierki, które wylądowały na mojej włosowej liście musthave, przypomniałam sobie o wydenkowaniu tych zalegających na półkach i w końcu pokazałam rodzinie, że nie muszą mi ciągle gadać: "jak tak będziesz tyle nakładać to ci wszystkie włosy wylecą", bo nie jest chyba ze mną aż tak źle :)
    Odp. na pyt. nr 3: Dziewczyna z burzą loków i wielkim uśmiechem zbierająca do koszyka kosmetyki z krzaczku kosodrzewiny :)
    blogroll: NIE
    baner: TAK http://naturalna-pink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: Lovedesire
    Mój mail: looovedesire@gmail.com
    Odp. na pyt. nr 1: zakręcony :)
    Odp. na pyt. nr 2: Ten w którym opisałaś jak udało Ci się zagęścić włosy. Sama mam problem z wypadaniem i przerzedzonymi włosami i wiele produktów mogłam podpatrzeć wiedząc że na Ciebie zadziałały!
    Odp. na pyt. nr 3: Na pewno dziewczyna z pięknymi kręconymi włosami! :) Mogłabyś wykorzystać do niego swoje zdjęcie.
    baner: niestety nie mam bloga :(

    OdpowiedzUsuń

  12. Obserwuję jako: Kaśśś^^
    Mój mail: kasiulek1992@op.pl
    Odp. na pyt. nr 1: WŁOSY!;)
    Odp. na pyt. nr 2: Przyznam, że najbardziej zapadł mi w pamięć post o kosmetykach z Apis... "Dobre, bo polskie". Dzięki Tobie poznałam tę markę;)
    Odp. na pyt. nr 3: Jakoś skojarzyło mi się takie coś: Narysowane 3 twarze... Taki szkic, jak przy projektach. Same zarysy. I 3 różne fryzury z włosów takich, jak Twoje. Na środku oczywiście piękne, kręcone... Po jednej spięte, a po drugiej lekko rozprostowane;)
    blogroll: NIE
    baner: TAK http://sluchajserca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: Rudaaa12
    Mój mail: jkornelia.wlosiak@gmail.com
    Odp. na pyt. nr 1: Smutny.
    Odp. na pyt. nr 2: http://kosodrzewina79.blogspot.com/2013/07/henna-khadi-orzechowy-braz.html Tak sobie przeglądłam kilka postów, i jak zobaczyłam ten. Przepadłam! nigdy nie byłam zwolenniczką farbowania henną a u Ciebie efekt mi się bardzo spodobał, i te loki te loki :D !
    Odp. na pyt. nr 3: Chciałabym,żeby nie było smutno ;) Więc niech zniknie ta biel. Banner hm... na pewno coś z włosami, i duży,czytelny napis z adresem bloga :) Wprowadź trochę koloru, proszę :)
    blogroll: Nie
    baner: Nie

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako:kafetka
    Mój mail: anastazja1923@wp.pl
    Odp. na pyt. nr 1: (Jakim jednym słowem określiłabyś mój blog?)
    rzeczowy
    Odp. na pyt. nr 2: (Który post/posty był dla Ciebie najciekawszy i dlaczego?)
    jako włosoamianiaczka oczywiście te o pielęgnacji włosów bardzo mi się podoba ostatni o maseczce o zapachu czekolady:)tylko nigdzie jej nie widziałam wcześniej, a szkoda:(
    Odp. na pyt. nr 3: (Jak wyobrażasz sobie baner pasujący do mojego bloga?)
    oczywiście z taflą długich rozpuszczonych włosów w tle:)
    blogroll: NIE
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: Ciekawska Beti
    Mój mail: blondbenita@onet.pl
    Odp. na pyt. nr 1: (Jakim jednym słowem określiłabyś mój blog?) Porady
    Odp. na pyt. nr 2: (Który post/posty był dla Ciebie najciekawszy i dlaczego?) O żelu pod prysznic Rokitnik Arktyczny, ja zawsze preferuję prysznic, lubię zarówno testować jak i czytać o nowych żelach :)
    Odp. na pyt. nr 3: (Jak wyobrażasz sobie baner pasujący do mojego bloga?) Fale na włosach albo kręcone na tle niebieskich fal morskich (tak dla ochłody chociażby na czas lata:) )
    blogroll: NIE
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: Katarzyna Kate
    Mój mail: panipieguska@interia.pl
    Odp. na pyt. nr 1: (Jakim jednym słowem określiłabyś mój blog?) Kobiecość
    Odp. na pyt. nr 2: (Który post/posty był dla Ciebie najciekawszy i dlaczego?) Podsumowanie lipcowych nowości - widać, że rzetelne porady, fajnie się to czyta, a o wielu z tamtych kosmetyków słyszałam pierwszy raz :)
    Odp. na pyt. nr 3: (Jak wyobrażasz sobie baner pasujący do mojego bloga?) Rozmazane kosmetyki (takie jakby wylane w różnych kolorach) i Ty w tle :)
    blogroll: NIE
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń

  17. Obserwuję jako: dobiezka
    Mój mail: dobiezka@o2.pl
    Odp. na pyt. nr 1: włosowy przepych (w pozytywnym tego słowa znaczeniu) ;))
    Odp. na pyt. nr 2: Twojego bloga kojarzę przede wszystkim z pokaźnymi kolekcjami kosmetyków do włosów i ich recenzjami ;) jednak najbardziej ciekawy, i co przede wszystkim przydatny, był post dotyczący problemu z prześwitami oraz Twoimi sposobami na rozwiązanie go.
    Odp. na pyt. nr 3: Pierwsze co przyszło mi na myśl - Twoje zdjęcie jak leżysz na podłodze a dookoła Ciebie mnóstwo kosmetyków;)))
    blogroll: nie
    baner: nie

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: Ewka501
    Mój mail: ewka501@op.pl
    Odp. na pyt. nr 1: Włosomaniactwo
    Odp. na pyt. nr 2: Najbardziej zainteresował mnie post o zagęszczaniu włosów, ponieważ sama ostatnio mam zamiar zagęścić swoje włosy, więc ten post to dla mnie skarbnica wiedzy i świetną motywacją ;)
    Odp. na pyt. nr 3: Przede wszystkim na pierwszym planie muszą być Twoje piękne włosy
    blogroll: TAK http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/
    baner: TAK http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: fightthedull
    Mój mail: fightthedull@gmail.com
    Odp. na pyt. nr 1: kosmetykoobszerny ;)
    Odp. na pyt. nr 2: Post, w którym pisałaś jak poradziłaś sobie z zagęszczeniem czupryny i jak udało Ci się zlikwidować prześwity, nie pamiętam jego tytułu. Też przeszłam etap mycia włosów naturalnymi mydłami, bo wszystko inne podrażniało mi skalp i również borykałam się wtedy z baaaaaardzo przerzedzonymi włosami, a mydła potęgowały fatalny efekt wizualny. Post mi się podobał, ponieważ dowiedziałam się z niego o kilku kosmetykach, które mogłyby mi pomóc i dał mi nadzieję na odzyskanie objętości :) W ogóle z tego powodu bardzo lubię Twojego bloga, zawsze znajdę tu informację o czymś nowym. Jest to też jego największa wada, bo przez Twoje posty chyba zbankrutuję ;)
    Odp. na pyt. nr 3: Moim zdaniem dobrze by tu pasował kolaż albo jeszcze lepiej wykonany oszczędną kreską rysunek różnych specyfików i gadżetów, których używasz w pielęgnacji, czyli takie denko w wersji rysunkowej. Ps. Jesteś moim zużyciowym guru ;)
    blogroll:NIE
    baner:NIE

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: Czarownicująca
    Mój mail: czarownicujaca.m@gmail.com
    Odp. na pyt. nr 1: Swojski :) W dobrym znaczeniu tego słowa!
    Odp. na pyt. nr 2: Uwielbiam śledzić Twój projekt Denko i zużycia i trzymam kciuki za postęp! Tym samym solidaryzuję się w walce z kosmetykoholizmem..
    Odp. na pyt. nr 3: Zdjęcie stylizowane na starą fotografię, urocza brukowana uliczka w tle i w rogu widziana z tyłu dziewczyna w sukience w grochy a'la lata 50-te i oczywiście kręconowłosa :)
    blogroll: TAK
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: Sekrety naszego piękna
    Mój mail: kaasiczkaa@wp.pl
    Odp. na pyt. nr 1: Treściwy (zwłaszcza, że jestem również posiadaczką cery tłustej i kręconych włosów)
    Odp. na pyt. nr 2: Ciężko mi wybrać jakikolwiek post, większość z nich jest bardzo dla mnie przydatna, bo piszesz o kosmetykach, które pierwszy raz widzę na oczy :) Lubię Twoje denka, bo jest tam masa nowych dla mnie kosmetyków, razem z krótką recenzją.
    Odp. na pyt. nr 3: Burzę kręconych włosów w czarno-białej kolorystyce
    blogroll: TAK http://sekrety-naszego-piekna.blogspot.com/
    baner: TAK http://sekrety-naszego-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: mariaaa
    Mój mail: mariaaa@onet.eu
    Odp. na pyt. nr 1: recenzyjny
    Odp. na pyt. nr 2: Denko - czerwiec 2013 - cz. II - twarz i ciało, dzięki twoim recenzjom zakupiłam pare z tych kosmetyków i byłam i nadal jestem miło zaskoczona takim działaniem jak w opisie
    Odp. na pyt. nr 3: mogłoby to byc cos w otoczeniu kosodrzewin :D
    blogroll: nie
    baner: nie

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako:Grzegorz Justyna Rojek

    Mój mail: justynawolny@interia.pl
    Odp. na pyt. nr 1: wyrazisty
    Odp. na pyt. nr 2: Mi osobiście przypadł do gustu post o kosmetykach Apis bowiem sama ich używam i lubię :)

    Odp. na pyt. nr 3: wyobrażam sobie go jako kwiat orchidei z środka którego wyłaniają się kosmetyki
    blogroll: NIE

    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: Just.
    E-mail: justwe1989@gmail.com

    Odp. na pyt. nr 1: Hurtownia (dodałabym kosmetyczna, ale nie mogę ;P)
    Odp. na pyt. nr 2: Recenzja z 18 sierpnia tego roku o odzywce Pharmaceris - H-Sensitonin. Mam tak samo jak Ty kręcone włosy i uwielbiam, kiedy produkt wydobywa skręt. odżywka zajduje się obecnie na mojej liście MUST HAVE :)
    Odp. na pyt. nr 3: Najlepiej panią z wózkiem zakupowym przechadzającą się między półkami z kosmetykami. (rym)

    blogroll: TAK
    baner: TAK

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: Kasia
    Mój mail: szarek_kasia@interia.pl
    Odp. na pyt. nr 1: Drogeria ;)
    Odp. na pyt. nr 2: Mi bardzo spodobał się Twój post o smakowaniu drogich kosmetyków - skorzystam z rad i zakupię próbki odżywek John Masters Organics :)
    Odp. na pyt. nr 3: Od razu, myśląc o Tobie, w mojej głowie pojawił się obraz: Stoisz na środku pomieszczenia, w prawej ręce trzymasz szampon, w lewej odżywkę. Widać szafkę, w której nie można domknąć drzwi z powodu nadmiaru kosmetyków, lodówka nie domyka się przez półprodukty. Widać też otwarte drzwi na zewnątrz, za którymi w kolejce stoją nowe kosmetyki do wypróbowania :)
    blogroll: TAK http://recenzjekosmetykowpolskich.blogspot.com/
    baner: TAK http://recenzjekosmetykowpolskich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: JAGA
    Mój mail: aga.k@wp.eu

    Odp. na pyt. nr 1: swojski
    Odp. na pyt. nr 2: wariacje szamponowe - ja mam za cienką wyobraźnię, zazwyczaj przedobrzam; u Ciebie znalazłam inspiracje jak robić to dobrze.
    post o Apisie - Twój blog jest drugim, na którym widziałam te kosmetyki. a bardzo sobie je chwalę, pracowałam na nich w pracowni kosmetycznej w szkole. mam nadzieję, że zobaczę tu jeszcze inne recenzje produktów tej firmy :)
    lubię także Twoje denka - najpierw jest 'woooow ile tego!' ale wszystko jest treściwie opisane a i kosmetyki takie, że często wpisuję na listę must have :)
    Odp. na pyt. nr 3: Ty stojąca w pobliżu kosodrzewin widocznych w tyle, tyłem aby ukazać całe Twoje włosy, po bokach w dłoniach trzymasz swoje ulubione produkty :)

    blogroll: TAK jaga140.blog
    baner: TAK jaga140.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako: wiolkaa93
    Mój mail: mojczyk@wp.pl
    Odp. na pyt. nr 1: włosowy raj
    Odp. na pyt. nr 2: Lubię posty z denkami kosmetyków, bo często znajdę tam coś co ja również używa lub coś co mogę kupić:)
    Odp. na pyt. nr 3: szafkę z dużą ilością kosmetyków
    blogroll: TAK http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/
    baner: TAK http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako: Badylek
    Mój mail: badylek94@wp.pl
    Odp. na pyt. nr 1: Pomocny.
    Odp. na pyt. nr 2: "Moja walka o nawilżenie włosów", ponieważ po zastosowaniu Twoich sposobów udało mi się uzyskać nawilżony skręt.
    Odp. na pyt. nr 3: Wiem o Twoim zamiłowaniu do zdjęć miejskich lamp, dlatego nie rezygnowałabym z tego motywu, jednak widzę to w wersji szkicowanej. Miejsce przypominające starówkę, na pierwszym planie dziewczyna z rozpuszczonymi, kręconymi włosami. Dodałabym trochę kolorów tak, aby pasowały do tła, ale już nie szarego. Do tego oczywiście krótkie hasło zdradzające tematykę bloga umieszczone pod rysunkiem.
    Blogroll: TAK
    Baner: TAK
    http://nie-trzeba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako: EWAY
    Mój mail: ewaa101@gmail.com
    Odp. na pyt. nr 1: Przydatny
    Odp. na pyt. nr 2: "Pharmaceris - H-Sensitonin - odżywka odbudowująca do włosów cienkich i delikatnych - recenzja." jest to post z niedawna jednak ponieważ mam właśnie takie włosy przydał mi się, poleciałam do apteki w poniedziałek i zakupiłam tą odżywkę. Póki co użyłam jej raz, ale już mi się spodobała :))
    Odp. na pyt. nr 3: Na pewno w jakichś ciepłych kolorach może taki zachód słońca i obok twoje logo napisane czarną ozdobną czcionką? :)
    blogroll: Nie
    baner: TAK: http://eway-bolg.blogspot.com/p/blogi-godne-uwagi.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako: kubekczekolady
    Mój mail: phideaux18@gmail.com
    Odp. na pyt. nr 1: kosmetykomania! :))
    Odp. na pyt. nr 2: Z zainteresowaniem przeczytalam recenzję Placenty, bo chcę kiedyś zamówić te ampułki. Skoro tobie pomogły w zagęszczeniu włosów, może u mnie też tak będzie :)
    Odp. na pyt. nr 3: Koniecznie dużo kręconych włosów musiałoby być na obrazku :D
    blogroll: TAK
    baner: TAK http://naratunekwlosom.blogspot.com/

    Maskaaaa Gliss Kur, której nigdzie nie ma, aaa :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako-Mariola Zuchowska
    E-mail-mari.zuch123@gmail.com
    Odp.na pyt.nr 1-Hardwłosowy
    Odp.na pyt. 2-Zainteresował mnie post z 24 lutego"Oszaleć z bólu"-poruszyłaś bardzo ważny temat,o którym mało bądz w ogóle się nie pisze.Ból,kto go nie doznał?Wadług mnie Twój post to pozwolenie na poruszenie tego tematu .
    Odp.na pyt.nr 3-Profil twarzy,widoczne włosy,dłoń z serduchem lub różą.
    Blogroll-Tak
    Baner-Tak http://mariolka2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako:littlecurlyhair

    Mój mail: agnieszka.janek92@gmail.com

    Odp. na pyt. nr 1: denkomaster :D

    Odp. na pyt. nr 2: Smakowanie kosmetyków :D Na początku pomyślałam "Ona jest szalona, wiem to, ale nie zje maski choćby nie wiem jaki naturalny skład miała. Jasne, jasne, znam to powiedzonko 'nie nałożę niczego na włosy czego nie włożyłabym do ust' ale Koso jesteś hardcorem :D) No i jak się okazało, że jednak ich nie jadłaś, to się śmiałam do łez :D Fajnie też, że zwróciłaś uwagę, że można zamówić próbki takich drogich kosmetyków - cenna informacja :)

    Odp. na pyt. nr 3: (Jak wyobrażasz sobie baner pasujący do mojego bloga?)Mnóstwo rożnych masek, odzywek szamponów wcierek- Ładne zdjęcie twoich zapasów :) Zdjęcie szafy z kosmetykami? Jak w Superpharmie :D Albo Ty starająca się domknąć wszystkie swoje kosmetyki w szafie - bezskutecznie - oczywiście z widocznymi włosami :) W każdym razie kosmetyki motywem przewodnim, dużo kosmetyków

    blogroll: TAK

    baner: TAK

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako: Puszysława Kot
    Mój mail: puszyslawa@gmail.com
    Odp. na pyt. nr 1: kosmetyczny :P
    Odp. na pyt. nr 2: to chyba oczywiste, że najbardziej interesują mnie aktualizacje włosowe. oprócz nich - posty o wypadaniu włosów i pielęgnacji skóry głowy (czy to możliwe, że u Ciebie przeczytałam o placencie?) Nie potrafię wybrać jednego konkretnego. Czytam te posty, szukając kosmetyków i sposobów pielęgnacji, które mogę wykorzystać u siebie.
    Odp. na pyt. nr 3: widzę włosy i kosodrzewinę. czyli zdjęcie włosów (po skosie) z kosodrzewiną (Twojej osoby z tyłu) lub rysunek. nie umiem opisać, mogę przesłać na maila szkic :P i napis koniecznie. motto bloga i pod spodem, mniejszymi literami, adres
    blogroll: TAK
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako: makapaka
    Mój mail: extremalna@gmail.com
    Odp. na pyt. nr 1: kobiecy
    Odp. na pyt. nr 2: Najbardziej podobają mi się posty o glinkach. Ja sama dopiero zaczynam z nimi przygodę, więc dobrze się dowiedzieć, którą warto kupić :-) Już wiem, że nie zasnę spokojnie dopóki nie kupię tej czarnej - super, że o niej napisałaś!
    Odp. na pyt. nr 3: Myślę, że fajnie wyglądałby baner na jasnofioletowym tle, z boku zdjęcia/ a Twoich kręciołków z przodu napis, który masz w obecnym nagłówku, a pod napisem zdjęcia kilu kosmetyków ( w formie kółek :)

    blogroll: TAK
    baner: TAK makapakaej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako: *Natalia*
    Mój mail: takasobie5@gmail.com
    Odp. na pyt. nr 1: WŁOSOMANIA ;-))
    Odp. na pyt. nr 2: Każde Twoje denko mnie zachwyca i inspiruje, bo zużywasz naprawdę dużo, więc Twoje kupowanie ma sens!
    Odp. na pyt. nr 3: Z Tobą kojarzy mi się banner np Twoich włosów na tle kosodrzewiny i obok kosmetyki do włosów. Proste, ale na pewno kojarzące się z Tobą :-))
    blogroll: TAK
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako: zaczarowanaa
    Mój mail: zaczarowanaa.fashion@gmail.com
    Odp. na pyt. nr 1: włosomaniactwo.
    Odp. na pyt. nr 2: post o zagęszczaniu włosów - dzięki niemu dużo się dowiedziałam i na pewno z niego skorzystam :)
    Odp. na pyt. nr 3: dziewczyna z burzą loków na głowie a w około niej pełno kosmetyków do włosów i nazwa bloga - może nie kosodrzewina79, tylko jakieś inne hasło związane z włosomaniactwem :)
    blogroll: NIE
    baner: TAK www.me-and-my-passions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako: sarinacosmetics
    Mój mail: ewelina87tt@gmail.com
    Odp. na pyt. nr 1: kosmetykomaniactwo
    Odp. na pyt. nr 2: ciężko mi wskazać jeden konkretny post, bo Twój blog to prawdziwa kopalnia informacji o różnych naprawdę ciekawych kosmetykach. Bardzo lubie przeglądać Twoje denka, które mnie inspirują do zużywania kosmetyków, choć są tez trochę niebezpieczne, bo cały czas widze tam interesujące kosmetyki :) Bardzo lubię czytać o pielęgnacji włosów, bo sama zaczynam mieć na tym punckie bzika :) Uwielbiam tez maseczki glinkowe do twarzy a u Cibie znajduje na ten temat duzo informacji :) Powiem Ci też, ze Twoje posty o farbowaniu henną bardzo pomogły mojej kuzynce uzyskać super efekt :)
    Odp. na pyt. nr 3: Przyznam, ze troche poniosła mnie fanatzja, ale dlaczego nie? :) Powinna być to dziewczyna z burzą loków na głowie oczywiście, która łapie się za głowę na widok armi kosmetyków z mieczami, które ze soba walczą. Na pierwszym planie para walczących ze sobą szamponów/masek a powyżej tego wszystkiego hasło "kosmetyczne starcia u kosodrzewiny" :)
    blogroll: TAK od dawna - http://sarinacosmetics.blogspot.com/
    baner: TAK http://sarinacosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako: vesp0007er (vesper lizbark)
    Mój mail: karola_b@o2.pl
    Odp. na pyt. nr 1: SPRECYZOWANY
    Odp. na pyt. nr 2: Denko, czyli garść mini recenzji - lipiec 2013 (twarz i ciało), gdyż jak się okazało używam lub zamierzam używać wielu z opisanych i zrecenzowanych przez ciebie kosmetyków, więc post to strzał w 10 przed kolejnymi moimi zakupami :)
    Odp. na pyt. nr 3: Moja wyobraźnia nie zna granic, więc: Byłoby to zdjęcie twarzy, koniecznie osoby o długich kręconych włosach pod wodą.
    blogroll: TAK http://osobliwe.blogspot.com/
    baner: TAK http://osobliwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako: bloodydragon
    Mój mail: itsalllie@wp.pl
    Odp. na pyt. nr 1: kropki
    Odp. na pyt. nr 2: Posty o glinkach ponieważ dopiero zaczynam przygodę z nimi i każdy post jest bardzo pouczający.
    Odp. na pyt. nr 3: Coś zwariowanego, pokręconego (jak Twoje włosy), w beżach i brązach :)
    blogroll: TAK bloody-dragon-life.blogspot.com
    baner: TAK jak wyżej

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako: darmoszki
    Mój mail: natalyyjka@wp.pl
    Odp. na pyt. nr 1: Interesujący
    Odp. na pyt. nr 2: Denka
    Odp. na pyt. nr 3: Po przeczytaniu tekstu na nagłówku "...włosów kręconych" - od razu skojarzyła mi się taka postać z kreskówki Merida Waleczna :D Ta to ma burzę loków do okiełznania
    blogroll: TAK
    baner: TAK

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako: nika88
    Mój mail: one-more-dress@wp.pl
    Odp. na pyt. nr 1: kręconowłosa
    Odp. na pyt. nr 2: Zainteresował mnie post na temat maski tajskiej z Planet Organica, ponieważ sama zamierzałam ją kupić. Jednak po Twojej recenzji postanowiłam się jeszcze nad czymś zastanowić. :)
    Odp. na pyt. nr 3: Coś związanego z Twoimi kręconymi włoskami, loginem :)
    blogroll: TAK, http://one-more-dress.blogspot.com/
    baner: TAK, http://one-more-dress.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako: Małgorzata Chrobak
    Mój mail: fantazyjneupominki@poczta.fm
    Odp. na pyt. nr 1: włosokosmetykolandia
    Odp. na pyt. nr 2: Na Twoim blogu jeste wiele wartościowych postów, jednak skoro mam sie ograniczyć tylko do jednego... Najciekawszym postem jest dla mnie jest Henna Khadi - orzechowy brąz. Tym co wywarło na mnie największe wrażenie jest prześliczny kolor, jaki udało Ci się osiągnąć. Tym samym przekonałaś mnie do samodzielnego wykonania farbowania henną:)
    Odp. na pyt. nr 3: Oczami wyobraźni widzę Twój baner w ten sposób - na łonie natury z kosodrzewiną w centralnym miejscu pojawia się dziewczyna z burzą loków na głowie. Wokół głowy roztaczają swój blask kosmetyki, dzięki którym dziewczyna potrafi ujarzmić nawet najbardziej niesforne loki:) Ponadto wokół szybują również kosmetyki do pielęgnacji twarzy - to dzięki nim cera dziewczyny jest aksamitna. Dziewczyna kieruje swój wzrok ku kosmetykom uśmiechając się przy tym bajecznie, ponieważ żaden kaprys fryzury już jej nie straszny, a i problemy z cera odchodzą w niepamięć:)
    blogroll: TAK http://fantazyjneupominki.blogspot.com/
    baner: TAK http://fantazyjneupominki.blogspot.com/
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń