poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Denko, czyli garść mini recenzji - lipiec 2013 (włosy)

Witajcie,
dzisiaj druga część denka z produktami do włosów.
 Część pierwsza z kosmetykami do twarzy i ciała--->KLIK.



17. L`Biotica, BioVax, Maseczka do włosów słabych ze skłonnością do wypadania - pamiętam, że podczas jej zakupu, mówiłam sobie do trzech razy sztuka, ponieważ dwie poprzednie wersje (do włosów suchych oraz do włosów ciemnych) zupełnie nie pasowały moim włosom. Miałam po nich straszny puch. Ta wersja przywróciła mi jednak wiarę w maski od L`Biotica, i to tak bardzo, że kilka dni temu kupiłam kolejne duże opakowanie. 

18. Pharmaceris,Pharmaceris - H-Sensitonin - odżywka odbudowująca do włosów cienkich i delikatnych - jest to moje wielkie odkrycie tych wakacji. Niesamowity tłuścioch, ale odpowiednio aplikowany, stał się moim hitem. Z pewnością kupię ponownie. Więcej--->KLIK.

19. ZSK, Olej avocado - do moje twarzy okazał się być za tłusty, dodawałam go do masek przed myciem włosów, po prostu ok. Miałam tylko 15ml, dlatego myślę, że jeszcze kiedyś do niego powrócę, ot tak z ciekawości.

20. MYPA, Szampon i żel pod prysznic - dobrze spisywał się w jednej i drugiej opcji. Bardzo żałuję, że kosmetyki MYPA nie są już u nas dostępne.

21. Organique, Szampon Energizing - bardzo dobry szampon, delikatny i wzmacniający włosy. Uwielbiałam go. Myślę, że jeszcze kiedyś do niego wrócę. Więcej--->KLIK.

22. LAVEA, Botanico, Cannabis - maska do włosów z ekstraktem z konopi - mocno skoncentrowana maska z olejem z oliwek i konopi. Mocny nawilżacz. Już mam kolejne opakowanie. Więcej--->KLIK.

23. Mazidła, Brahmi - indyjskie zioło, które dodawałam do masek. Nie zauważyłam żadnych większych efektów. Nie kupię ponownie.

24. ZSK, Olej konopny - ładnie spisał się na mojej tłustej cerze. Ładnie nawilżał włosy, ale trzymany max 2-3h, dłużej bardzo wysuszał. Może do niego wrócę. Więcej--->KLIK.

25.  INTENSIVE CARE SOLUTION, ENERGIZING SYSTEM, lotion / wcierka / kuracja zapobiegająca wypadaniu włosów - bardzo dobra wcierka, uwaga zawiera alkohol. Więcej--->KLIK.

Może coś Wam wpadło w oko?
całuję
kosodrzewina79

13 komentarzy:

  1. Mi puder brahmi ladnie odbijal wlosy od skalpu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje denko jak zawsze jest bardzo duże, gratulacje :) Mam chęć na odzywkę Pharmaceris. Powiedz mi Kochana, na suche włosy, które ciężko obciążyć którą Twoim zdaniem lepiej: białą czy żółtą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem żółta, jest gęstsza i bardziej obciąża

      Usuń
    2. Dzięki :) To czeka mnie chyba wizyta w SuperPharmie ;)

      Usuń
  3. Biovax do nie przemówił :D
    Tej wersji jeszcze nie miałam, ale na pewno się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie biovax do ciemnych działa ok, a ostatnio zastanawiałam się nad tą brązową... No nic zobaczymy może się skuszę ^^ a denko piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba skuszę się na Biovax ;)
    + Mogę zaprosić do siebie bo dopiero zaczynam :):http://blueberrymuffins1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresowała mnie ta maska, która przywróciła Ci wiarę w produkty L`Biotiki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi w oko wpadła odżywka z Pharmaceris, szampon Organique i maska Lavea.

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba też muszę dać L'Biotice drugą szansę. Miałam właśnie tą maskę do włosów ciemnych i szału nie było...;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Z całego denka mam tylko maskę L'biotica - pierwsze testy wypadły ok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego biovaxa nie miałam, ale skuszę się na pewno na niego :)

    Mi olej z awokado używany za często puszy delikatnie włosy, konopny za to bardzo lubię, nawet na całą noc :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Biovax,wcierka, maska konopna i odzywka :) Po Twoich recenzjach az nie mogę sie doczekać kiedy znajdą się na mojej półeczce :)

    OdpowiedzUsuń