piątek, 16 sierpnia 2013

Denko, czyli garść mini recenzji - lipiec 2013 (twarz i ciało)

 Witajcie,
w tym poście przychodzę do Was ze spóźnionym lipcowym denkiem. 


Plan na denko wyglądał tak:


Chociaż produktowo, nie wszystko się zgadza, to jednak ilościowo jestem na plusie :)


TWARZ I ZĘBY

1. Meridol, Płyn do płukania jamy ustnej - płyn bez alkoholu, o przyjemnym smaku. Kupiłam kiedyś w dwupaku, jestem zadowolona.

2.  AVENE, TriAcmeal, Krem na niedoskonałości skóry i zmiany trądzikowe - było to już moje drugie opakowanie, a ja nadal nie wiem, co o nim mam sądzić. Nie powodował u mnie łuszczenia, ale stosowany codziennie uwrażliwiał moją tłustą cerę. Od września wracam do RetinA. Nie wiem, czy kupię ponownie.

3. Herba Studio, BEST, Maseczka do cery trądzikowej - przyzwoita maska na bazie glinki białej i różowej. Lubiłam jej działanie. Może kupię ponownie. (Dokładna recenzja---> KLIK)

4. Receptury Babuszki Agafii, Organiczna Pasta do Zębów - borówka brusznica - bardzo dobra pasta bez fluoru o owocowym smaku. Z pewnością kupię ponownie. (Dokładna recenzja---> KLIK)

5. Grashka, Wydłużający tusz do rzęs - przyzwoity tusz z bardzo małą szczoteczką. Raczej nie kupię, bo nie widziałam go nigdzie stacjonarnie. (Dłuższa recenzja ze zdjęciami---> KLIK)

6. BIOKON, Maseczka z glinką białą i enzymem pijawek - zupełnie nie spisała się na mojej tłustej cerze. Nie kupię ponownie. (--->KLIK)

7. Fitokosmetik, Glinka błekitna z minerałami z Morza Martwego (Spirulina i Chitosan)- to moja ulubiona glinka lipca. Już mam kolejne opakowanie. Wspaniale oczyszczała i odżywiała moją tłustą cerę. (--->KLIK)

8. Calaya, Ekstrakt płynny - jabłko - bardzo lubię ten ekstrakt, dodaję go do serum z witaminą C. mam jeszcze w zapasie 2 buteleczki.

9. SENSODYNE, Pasta do zębów wrażliwych - od wielu miesięcy, nawet już i lat jestem jej wierna. Już mam kolejne tubki.

CIAŁO

10. Nivea, Żel pod prysznic - skuszona promocją kupiłam dwie butle - tę i diamentową. Mył, średnio pachniał i wysuszył mi skórę. Więcej nie kupię.

11. Ziaja, SopotSpa, Mydło z algami pod prysznic - lubiłam zapach tego płynu. Dobrze się pieniło, ale też wysuszało. Nie kupię ponownie.

12. Planeta Organica, Mydło do rąk w płynie z masłem Shea - nic specjalnego. Słabo myło. Nie kupię ponownie.

13. Eveline, Nawilżający skrub-masaż pod prysznic - myślałam, że to będzie peeling,a to taki kleiko-peeling. Jak dla mnie za delikatny. Nie kupię ponownie.

14. Sylveco - regenerujący krem/kuracja do rąk - bardzo dobry krem do rąk. Z pewnością do niego powrócę. (--->KLIK)

15. Rexona - mój ulubiony dezodorant. Zawsze kupuję w promocji za ok. 7zł kilka sztuk.

16. Herbapol, Żel do higieny intymnej z wyciągiem z kory dębu i d-pantenolem - wróciłam do niego po latach i naprawdę nie zawiodłam się. Z pewnością kupię ponownie.


Pozwólcie, ze denko z produktów do włosów przedstawię w oddzielnym poście. 
Coś Was zainteresowało?
całuję
kosodrzewina79

28 komentarzy:

  1. Pastę organiczną od Babuszki Agafii już zapisałam na swojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że będziesz zadowolona, dzieciaki też :)

      Usuń
  2. Zainteresował mnie Meridol, ponieważ mam dość płynów na bazie alkoholu, ich smak wywołuje u mnie mdłości. Chętnie przyjrzę się kuracji do rąk z Sylveco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. płyn naprawdę lubię, a kuracja od Sylveco, to naprawdę dobry i treściwy krem :)

      Usuń
  3. Mnie najbardziej oczywiście interesuje ta glinka.
    Jeśli będę miała okazję na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli masz cerę tak jak ja tłustą z niedoskonałościami, to polecam tę błękitną

      Usuń
  4. gratuluję zużyć :)
    miałam tą maseczkę z Herba Studio i też byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja myślę, że do niej wrócę, aby mieć coś tak na szybko, bez rozrabiania

      Usuń
  5. Mnie interesuje glinka i maseczka Best:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko, co wygląda ciekawie na zdjęciu i mnie zaciekawiło z nazwy okazało się niewypałem :(
    No trudno. Ale gratuluję denka! Jest ogrooomne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sporo zuzylas, uwielbiam takie notki:P

    OdpowiedzUsuń
  8. też używam sensodyne i meridol:)
    miałam kupić Rexonę ale zdecydowałam się na Garniera ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja Garniera niestety nie wspominam zbyt dobrze

      Usuń
  9. Dużo kupujesz, ale też dużo zużywasz - brawo :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. maga denko! części produktów w ogóle nie znam, muszę się im bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wszystkim, ale niektórym naprawdę warto :)

      Usuń
  11. Kusi mnie ta pasta ;-) na pewno którąś babuszkową kupię

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba polecę tą glinkę przyjaciółce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba pomysł z tym planem na denko ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam płyn meridol tak samo, jak czerwonego elmexa :)

    OdpowiedzUsuń