środa, 14 sierpnia 2013

50 przypadkowych faktów o mnie

Nie lubię o sobie mówić, zwłaszcza, że o człowieku świadczą czyny, a nie słowa. Ale spróbuję.

1. Wierzę, że to co naprawdę WAŻNE I PIĘKNE jest jeszcze przede mną.
2. Uwielbiam czarno-białe zdjęcia, zwłaszcza ludzkich twarzy.
3. Lubię jesień.
4. Uwielbiam góry,szczególny sentyment mam do Turbacza.
5. Chciałabym mieć psa.
6. Nie umiem pływać.
7. Marzę o małym domku, gdzieś przy lesie lub morzu, i porannych spacerach z psem.
8. Kiedyś schudłam 40kg, ale potem przytyłam 80. Poznałam smak anoreksji i bulimii - nie polecam.
9. Lubię, gdy pada deszcz.
10. Lubię robić zdjęcia miejskim lampom  i pomnikom.






11. Nie wyobrażam sobie życia bez muzyki. Lubię rock, regge, blues.
12. Moje piatki, to piatki z Listą Przebojów Trójki i Makiem Niedźwieckim.
13. Wychowałam się na Filipince i Cogito.
14. Żałuję, że nie potrafię latać.
15. Mam brata i siostrę.
16. Jestem idealistką, czasami ciężko mi z tym.
17. Bardzo szybko mówię.
18. Śpię nago.
19. Uwielbiam twarde jabłka, czereśnie i zimnego arbuza.
20. Kiedyś było mnie wszędzie pełno, teraz cenię ciszę.
21. Uwielbiam marcepany.
22. Wierzę w Boga.
23. Lubię mieć pomalowane paznokcie u stóp i rąk.
24. Uwielbiam oglądać dramaty, dobre kryminały.
25.Czasami potrafię leżeć w wannie z godzinę - w niej najlepiej mi się myśli.
26. Moim największym marzeniem jest pływanie z delfinami.
27. Boję się pijanych ludzi.
28. Uwielbiam czwartkowe wieczory z Elżbietą Jaworowicz i Jej Sprawą dla reportera.
29. Lubię Coca Colę.
30. Uwielbiam rozwieszać czyste pranie.
31. Ciekawi mnie Skandynawia, to przez fiordy i kryminały.
32. Lubię ludzi.
33. Płaczę podczas oglądania filmów, czasami nawet podczas wiadomości.
34. Nie lubię plotek.
35. Pochodzę ze wschodu Polski.
36. Mam lęk przestrzeni.
37. Chrapię
38. Najwięcej ubrań mam w kolorze granatowym.
39. Lubię czytać dzienniki, pamiętniki, wspomnienia.
40. Robienie na drutach/wyszywanie mnie uspokaja (żałuję, że od tego odeszłam).
41. Lubię tulipany, frezje i słoneczniki.
42. Lubię kropki.
43. Muszę mieć siły, aby doprowadzić do końca jeszcze dwie ważne dla mnie sprawy.
44. Jestem łakomczuchem, uwielbiam produkty mączne - pyzy, kluski i makarony. 
45. Jestem B Rh -
46. Interesuje mnie tematyka obozów koncentracyjnych.
47. Mam na imię Jola.
48. Prawie każdy dzień kończę gorącym kubkiem mięty.
49. Jestem gotowa na zmiany.
50. Lubię czytać posty, z których się czegoś nauczę/dowiem.

całuję
kosodrzewina79

21 komentarzy:

  1. dramaty i ja chętnie oglądam :) mozesz jakies polecic??

    OdpowiedzUsuń
  2. Kubek gorącej miętowej herbaty, to idealne zakończenie każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to czarno-białe zdjęcie z lampami bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna zajawka z tymi fotografiami lamp :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koso, nareszcie:)
    I na Ciebie przyszła pora :)
    Jeju ileż ja tu widzę podobieństw.. Na palcach mogę policzyć ile nas NIE łączy :)
    Ja też wierzę, że jeszcze wszystko, co piękne przed Tobą i musisz do tego dążyć :))
    Lubisz jesień? Ja ją kocham... chodź kiedyś ze mną jesienią na Cytadelę. Tam jest wtedy taki spokój i feeria barw, że można się w tym miejscu autentycznie zakochać :)
    Muzycznie jakże nam blisko do siebie no i radiowa Trójka... :) Uwielbiam głos Niedźwiedzia, jest taki kojący :) Od małego uwielbiałam go słuchać :) Pamiętam nawet że przypasowywałam milion twarzy Markowi zanim wreszcie zobaczyłam jak wygląda :))
    Uwielbiam Cię też za pozycję 31 :)))
    Trzymam kciuki za Twoją siłę, pozytywne rozwiązanie wielu spraw i więcej powodów do uśmiechu :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również zawsze chciałam popływać z delfinami!
    Widzę nie tylko ja mam takie marzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też miałam "fazę" na zdjęcia latarni:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój post o 80 kilogramach jest mi bardzo bliski, choć ja może na mniejszą skalę... Schudłam 25, a przytyłam 40 ;) Ale się staram w miarę skromnych młodomaminych możliwości, i choć chudnąć się nie udaje, to przynajmniej już nie tyję :)

    Zdjęcia są przepiękne.

    Bardzo mi się podoba, jak obok siebie są punkty o Bogu i paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skandynawia też jest moim celem jeżeli chodzi o wymarzone podróże :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  10. zmieniłaś nagłówek ? :) mam wrażenie, że trochę się u Ciebie pozmieniało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wreszcie dodałam nagłówek, wcześniej było u mnie biało, ale już tęsknię do tej bieli

      Usuń
  11. Ja wolę miętę z rana. Też robię zdjęcia lamp :)
    Super sprawa z tym tagiem. Tyyyyle ważnych i ciekawych rzeczy można się dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej spodobał mi się punkt 49 :) To bardzo dobrze, jeżeli jedyną (prawie) stałą we wszechświecie jest zmiana :)
    Lubię lampy i też miałam mały romans z paniami z punktu ósmego.

    OdpowiedzUsuń