poniedziałek, 29 lipca 2013

HexxBOX - Poznaj i testuj z 1001 pasji! - GRASHKA - baza pod cienie

HexxBOX - Poznaj i testuj z 1001 pasji!

Witajcie,
kilka miesięcy temu wyraziłam chęć udziału z akcji HexxBOX organizowanej przez autorkę bloga 1001 pasji! 
Bardzo się ucieszyłam, gdy pośród kilku zwycięskich nicków zobaczyłam swój.



  

Oto, co znalazłam w moim HexxBOX-ie:



Dzisiaj chciałabym Wam przybliżyć jeden z otrzymanych przeze mnie produktów:
GRASHKA - Baza pod cienie i do ust

W ładnym turkusowym kartoniku znajduje się równie miłe dla oka plastikowe pudełeczko z bazą. Od razu zaskoczył mnie jej kolor, ciemny! oraz gęsta konsystencja. Na wstępie pragnę zaznaczyć, że nie mam dużego doświadczenia z bazami. Stosuję je od 2-3 lat i obecnie używam drugiego już opakowania bazy ArtDeco, dlatego myślę, że nie będę w stanie uciec od pewnego rodzaju porównań.
bazy nałożyłam na opaloną skórę dłoni

Cechy produktu:
  • kolor - ciemny beż z nutami pomarańczowymi, dla mnie jest ona stanowczo za ciemna, jestem raczej blada i nie mogłam stosować tej bazy do moich delikatnych makijaży, stosowałam ją tylko wtedy gdy sięgałam po ciemniejsze cienie,
  • konsystencja - gęsta (baza jest mocno kryjąca), trochę tempa (trzeba użyć trochę więcej siły, aby ją nałożyć - myślę, że to nie służy skórze naszych powiek) o wykończeniu matowo - pudrowym (mam wrażenie, że na bazę o takim wykończeniu trochę trudniej równomiernie nałożyć cień - u mnie pojawiały się mini prześwity),
  • zapach - nie wyczuwam żadnego,
  • opakowanie - plastikowe, ma swój urok.
Moja ocena - w moim odczuciu bazę dyskwalifikuje kolor i konsystencja (nie chcę rozciągać sobie skóry powiek). Ale to nie jest tak, że ta baza ma tylko minusy. Jej dużym plusem jest trwałość makijażu, którą ona nam daje. Tej trwałości potrzebujemy zwłaszcza przy ciemnych makijażach i ta baza nam to zapewnia. Cienie tak samo nasycone (baza ładnie podbija kolor cieni) miałam i o 6.30 rano i o 18.00 wieczorem. Dlatego pod tym względem wielkie ukłony przed GRASHKĄ.
Dla koga ta baza? - dla dziewczyn raczej o ciemnej karnacji, które lubią gęste bazy.
Osobiście cieszę się, że mogłam ją przetestować, ale sama jej nie kupię.

Znacie tę bazę? 
A może polecicie mi jakąś swoją sprawdzoną, pytam, ponieważ po wykończeniu ArtDeco i GRASHKI chciałbym spróbować czegoś innego, ale tak wiecie, spróbować i nie żałować :)
całuję
kosdrzewina79


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz