czwartek, 11 lipca 2013

Dobre, bo polskie - A jak APIS

Witajcie, 
kilka dni temu zostałam otagowana przez Weronikę, za co jej bardzo dziękuję. 
Nie ukrywam, że jestem słaba w tagach, a właściwie bardzo słaba, bo ten jest moim pierwszym, a i tak jeszcze wszystko pozmieniałam. Mam nadzieję, że tagująca się nie pogniewa :)

Tag zainspirował mnie do serii postów:  
Dobre, bo polskie - A jak ...., B jak ....., itd. 
Myślę, że jest to bobry sposób na poznanie dobrych producentów oraz ich kosmetycznych perełek. 


Dobre, bo polskie - A jak APIS

Firmę Apis poznałam jak to zwykle bywa zupełnie przypadkiem. Walcząc z moją tłustą cerą zaczęłam interesować się kosmetykami na bazie minerałów z Morza Martwego. Pamiętam, że kupiłam wtedy maseczkę właśnie tego producenta. Jej działanie na tyle mnie zachwyciło, że postanowiłam dać szansę innym kosmetykom firmy Apis.

Posiadaczkom cer zanieczyszczonych z całego serca polecam maseczkę oczyszczająco-wygładzającą z minerałami z MM. Tak samo kremy, które zachwycają bardzo dobrymi składami. Na uwagę zasługuje również peeling enzymatyczny z żurawiną, który jest bardzo delikatny, właściwie traktowałam go jak maseczkę nawilżającą.


 Apis to również produkty do włosów: szampony (z SleS), odżywka i maska. Ja szczególnie upodobałam sobie z tej firmy pastę do zębów bez fluoru.

Kosmetyki APIS-u są ze mną od kilku lat i myślę, że jeszcze długo pozostaną. Mam wielką ochotę na ich sera do twarzy i maski algowe. Ale jeszcze wszystko przede mną :)

A jakie są Wasze doświadczenia z kosmetykami firmy Apis?
Jak podoba Wam się taki cykl postów?
całuje 
kosodrzewina79

32 komentarze:

  1. literówka w tytuł Ci sie wkradła :)

    Apis coraz szerzej sie do mnie usmiecha po pozytywnej przygodzie z ich peelingiem :) ogolnie jest chwalony na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam krem żurawinowy, dobrze go wspominam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam z APISU Nektar do Ciała i ten sam krem żurawinowy i jestem nimi zachwycona :))
    Czaję się na inne ich produkty, ale są raczej ciężko dostępne, lub trzeba je w ogóle zamawiać na internecie..
    Poza tym mało o nich w internecie, mało na wizażu, więc niby się boję czegoś nieznanego używać z drugiej zaś strony widząc bdb efekty tych moich 2 produktów mam ochotę na WIĘCEJ :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętam, czytałam u Ciebie o tym nektarze :)
      ja już marzę o algach i serum

      Usuń
  4. Nie miałam jeszcze produktów z tej serii, ale kuszą mnie szczególnie włosowe kosmetyki :)
    Jeśli zbierają pozytywne opinie to dlaczego mam się na nie nie skusić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ich Masujący żel mineralny do mycia ciała - myje, wygładza i nawilża skórę! A do tego bardzo ciekawie pachnie. Tylko jak moja kotka przewróciła jego butelkę, do zakrętka się połamała, poza tym nie mam do niego zastrzeżeń. Chętnie kupię coś Apisu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *to
      Nie stosuję zwykle po jego użyciu balsamu do ciała, a mimo tego mam miękką i nie wysuszoną skórę.

      Usuń
    2. dziękuję za polecenie, poszukam go na doz.pl

      Usuń
  6. Nie znam tej marki jeszcze osobiście...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto się z ofertą ich kosmetyków zapoznać :)

      Usuń
  7. mam Apisu szampon błotny z minerałami - bardzo dobry, najlepszy oczyszczający jaki znam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że mamy podobne doświadczenia :)

      Usuń
  8. Nigdy nie stosowałam kosmetyków tej marki
    niestety
    co do rozdania i odlewek, kupujesz pojemniczki czy może masz inny pomysł?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wczoraj kupiłam pojemniki, niestety nie mam innego pomysłu

      Usuń
  9. Mam ten płyn do kąpieli :) Jest niesamowicie wydajny, ładnie pachnie i nie wysusza bardzo skóry po kąpieli ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. też polubiłam tę markę i mam ochotę na sprobowanie innych ich kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam jedynie maskę tej firmy, błotną, ale mnie nie zachwyciła :( Może z początku super nawilżała, ale pod koniec już moje włosy reagowały suszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez ją mam, ale jeszcze nie stosowałam

      Usuń
  12. nie znam marki,ale widzę kilka ciekawych produktów dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam kosmetyków tej marki. Przyznam szczerze, że pierwszy raz o niej słyszę.

    OdpowiedzUsuń