niedziela, 30 czerwca 2013

Plan na denko - lipiec 2013 + podsumowanie akcji - Przeżyj czerwiec za 50 złotych!

Witajcie,
 przychodzę do Was dzisiaj po długiej nieobecności z planem na denko. 
Wiem, że może jest on mało wnoszący, ale dla mnie bardzo ważny i potrzebny.
Jak zwykle przejrzałam kosmetyki i tak oto wygląda plan na lipiec:


Wiem, że tego jak zwykle dużo, no ale tak to już u mnie jest. 
Tak patrze na to zdjęcie i uzmysłowiłam sobie, że tylko jeden kosmetyk z widniejących na zdjęciu 
pojawił się u mnie w domu w 2013r. 
Reszta to efekt chomikowania :(

I jeszcze jedna sprawa. 
Pod koniec czerwca postanowiła sobie, że basta z zakupami. Ile można klamotów znosić do domu. Promocja promocją, ale bez przesady. Jedna z Was napisała mi o czerwcowej akcji oszczędzania. 
I tak oto w lipcu wzięłam udział w akacji na blogu Kamyczka - Przeżyj czerwiec za 50 złotych.
A efekty? Jestem z siebie dumna. Nie wydałam NIC. Myślę, że mój BAN na zakupy przedłużę jeszcze na lipiec. A co, trzeba iść za ciosem. Mam nadzieję, że przyjdzie czas, gdy będę robiła zakupy na bieżąco, i gdy będę miała 10 masek, a nie 100. 
Widzę, że życie z wyzwaniami jest ciekawsze!
całuję
kosodrzewina79

36 komentarzy:

  1. gratuluję! nie wiem czy bym przeżyła, myślę, że nie :) Powodzenia w denku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow sporo masz tego. Powodzenia w denkowaniu ;) Ja też staram się przeżyć za 50 zł, ale jakieś tam zakupy robię ;) Dlatego gratulacje ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ilość kosmetyków które zaplanowałaś u siebie na denko jest równa całej mojej kolekcji :D
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana-Ja Tobie pomogę!Będzie denko jak się patrzy!O!

    OdpowiedzUsuń
  5. Imponująca kolekcja:)
    Ja kupuję tylko jeśli produkt jest sensownie przeceniony - niestety często różnica wynosi złotówkę lub dwie, żadna okazja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy chyba nie osiągnę aż tak dużego denka :D
    Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ehhh, z tych podsumowań, które widzę na blogach okazuje się że chyba ja jako jedna z niewielu nie dałam rady i kupiłam więcej niż przewidywała akcja. Ale też mam nadzieję, że dojde do sytuacji, w której będe miała 4-5 masek i bede kupowała inne kosmetyki na bieżąco :)
    Gratuluję jednak samozaparcia i życze powodzenia w lipcu- zarówno w denkowaniu, jak i w banie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej....sporo tego chcesz zużyć
    naprawdę
    ja zaraz usiądę nad moimi kosmetykami i zaplanuję sobie co wolno mi ruszać a całą resztę schowam
    muszę cierpliwie denkować wszystko bo nazbierało mi się tego tak wiele jak Tobie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z takim zbieractwem trzeba uważać, mój stan oceniam na wręcz chorobowy

      Usuń
  9. Najlepiej mieć 1 odżywkę i dodatki do niej :)

    Trzymam kciuki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też do tego dochodzę, że jedna odżywka bazowa i półprodukty może zastąpić ten cały bałagan :)

      Usuń
  10. Dużo do denkowania, ale w sumie to są kosmetyki nie tylko do włosów. Powodzenia w denkowaniu :) U mnie najgorzej z maskami, reszta w miarę w normie, no może mam za dużo o kilka odżywek. A jak ja bym bardzo chciała mieć 2 odżywki, 2 szampony i z 10 masek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba ja nie jestem najgorsza w ilości kosmetyków włosowych :P Mam 3 szampony, 10 odżywek i masek łącznie. Najgorsze są duże opakowania :D

      Usuń
  11. Ja tez ostatnio juz nic nie wydaje na wlosy :D. Jedycie co to teraz musze kupic sobie indygo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny plan, oby Ci się powiodło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje, i oby denko planowo poszło:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już ze sobą pisałyśmy skąd się bierze to chomikowanie.
    Myślę, że jak wszystko będzie OK to i chomikowanie się skończy :)
    Poza tym tak jak musisz tutaj sobie robić takie małe podsumowania i plany, by coś usystematyzować, tak "kop" w postaci akcji też może się pozytywnie bardzo rozwinąć.
    Trzymam kciuki za efektywne zużycia i mniej swędzące na zakupy łapki.
    Ściski i buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za wsparcie i miłe słowa, pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Jak to zużyjesz to będzie coś :) gratuluję braku zakupów w czerwcu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje Kochana, będzie tylko lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję!:D Niezła jesteś!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Trzymam kciuki za denkowanie tych wszystkich produktów :-D :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam sugestię - jak masz dużo danego kosmetyku to może jakieś odlewkowo-wymiankowe lub sprzedażowe centrum założysz? Wiele kosmetyków, jakie posiadasz mogą zainteresować innych. Szybciej się ich pozbędziesz, ale pamiętaj o banie zakupowym! :) Znajdź radość w używaniu tych cudowności a nie kupowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz, że myślałam o mini sprzedaży różnych odlewek, ale nie mam jakoś do tego głowy, a zresztą bardziej metodyczne jest to, abym poniosła konsekwencje swoich czynów, bo tylko wtedy człowiek się czegoś nauczy na przyszłość

      Usuń
  20. Gratuluję:) Znowu kolejny miesiąc popłynęłam z zakupami:P Dzisiaj naszła mnie myśl, żeby zrobić sobie ban na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      ja nie kupuję, jest naprawdę mnóstwo innych sposobów, aby poczuć się lepiej

      Usuń
  21. Ale jesteś wytrwała ;) A kosmetyków sporo masz do wykończenia, chociaż, to czasami tylko tak groźnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem jest ich dużo, ale takie plany pozwalają mi ten mój bałagan ogarnąć

      Usuń
  22. Z okazji zbliżającego się otwarcia sklepu internetowego z kosmetykami naturalnymi i ekologicznymi oraz innymi cenionymi produktami dobrymi jakościowo przygotowaliśmy na naszym blogu konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Serdecznie zapraszamy do udziału zabawy! :)

    Pozdrawiamy,
    www.bioema.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Z chęcią przeczytałabym o tej maseczce na twarz z Best. Miałam tonik, żel do mycia i żel punktowy i byłam zadowolona. Teraz czaję się właśnie na tę maskę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje! Na pewno dasz radę w lipcu też :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń