sobota, 15 czerwca 2013

Lubię to! - ryżowy czas - Rice Dream i Naturattiva

Witajcie, 
dzisiaj kilka słów o małej zmianie w mojej codziennej diecie. 
Postanowiłam stopniowo eliminować z mojego jadłospisu mleko krowie. 
Postawiłam na mleko/napój ryżowy. Ze względu na skład zdecydowałam się na Rice Dream.


Ostatnio zupełnie przez przypadek odkryłam ciekawe lody, które wyprodukowane są na bazie mleka ryżowego. Są one zdecydowanie mniej słodsze i tłustsze niż tradycyjne lody.









Znacie te produkty?
całuję
kosodrzewina79

24 komentarze:

  1. oo, a gdzie kupiłaś te lody? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to był taki zwykły, mały, osiedlowy sklep spożywczy

      Usuń
    2. widziałam te lody dzisiaj w Piotrze i Pawle za 25zł - szok!
      za płaciłam za nie 19zł
      były różne smaki

      Usuń
    3. I teraz mam ochotę na lody *.*

      Usuń
    4. kurcze no to jest okropne, 400ml lodów, na nich napis BIO i już cena idzie w górę :( i jak tu się zdrowo odżywiać ...

      Usuń
  2. Koso, ile Cię kosztuje ten napój ryżowy?:))

    OdpowiedzUsuń
  3. cena to jego największy minus - w Piotrze i Pawle - ok. 12zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O cholerka. Drogo!!! Sprawdz w Rossmannie:) Te ich mleka ryżowe są o połowę tańsze :)

      Usuń
    2. aż dzisiaj poleciała jeszcze raz do Piotra i cena to 12,99zł, były też tańsze ale słodzone

      Poszukam w R.
      dzięki :)

      Usuń
  4. Nie trawię białka krowiego, dlatego parę miesięcy temu je odstawiłam. Na razie nie znalazłam godnego następcy. Po mleku sojowym mam biegunkę. Ryżowego jeszcze nie próbowałam, ale chętnie się z nim zapoznam.

    Po raz pierwszy widzę lody o tak przyjaznym składzie. Dotychczas unikałam tego typu produktów, ponieważ szanuję swoją wątrobę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej Ci polecam mleko/napój ryżowy.
      Nie zalega na żołądku, jest bardzdo lekkostrawny:)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. znacznie bardziej wodniste niż tradycyjne lody, ale mi smakowały

      Usuń
  6. niby nie mają cukru,ale mają syrop glukozowy-najgorsza rzecz pod słońcem,podobno to on jest winowajcą ogromnej otyłości u amerykanów :( więc zdrowe toto jedzonko nie jest:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też teraz nie piję mleka krowiego. Tzn piję, ale tylko wtedy kiedy raz na jakiś czas jem jakieś płatki na śniadanie. Często kupuje napój sojowy w Biedronce i bardzo mi smakuje :) Chciałam też wypróbować napój ryżowy z Rossmana, ale w żadnym go nie widziałam jak na razie, a w sklepach ze zdrową żywnością kosztuje ponad 10 zł więc stwierdziłam, że szkoda mi trochę kasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt, te mleka są dużo droższe od krowiego

      Usuń
  8. Napoju ryżowego nie lubię (kupuję migdałowy), ale na lody bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obecnie poszukuję dobrego mleka migdałowego

      Usuń
  9. Lodów nie lubię,w iec nie zmienię :)
    A co do mleka- też ostatnio myślałam nad przestawieniem się na "nie krowie". Jak zamieszkam w większym mieście to poszukam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A czy to kolki po otwarciu wygląda jakby było zwarzone? Czy jest jednolite? W moim pływają takie kropki białe i nie wiem czy tak powinno być.../ pozdrawiam, miniqa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mleko miało być oczywiście...

      Usuń
    2. Moje było jednolite. Odnieś do sklepu.

      Usuń