wtorek, 18 czerwca 2013

henna Khadi jasny brąz - 2 tygodnie po farbowaniu - aktualizacja

Witajcie Ludziska,
w TYM poście opisywałam dokładnie krok po kroku moje farbowanie włosów henną jasny brąz. 
Minęły 2 tygodnie i dzisiaj chciałabym pokazać Wam jak zmienił się kolor. 
Oto moje aktualne zdjęcia:

TYDZIEŃ PO FARBOWANIU
 
    DWA TYGODNIE PO FARBOWANIU





I to jest czas po hennie, który najbardziej lubię. 
Z włosów wypłukały się już czerwone refleksy, które mogliście zauważyć 2 tygodnie temu. 
Jestem bardzo zadowolona i myślę, że hennie jeszcze długo pozostanę wierna.
całuję 
kosodrzewina79

30 komentarzy:

  1. Kolor wygląda bardzo naturalnie i do tego ta objętość :)
    PS Jaki masz lakier na paznokciach? Bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście czerwonych refleksów brak ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja chyba jakaś ślepa jestem bo różnicy nie widzę :-D Ale tak czy siak, włoski śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w porównaniu z poprzednim postem różnica jest spora

      Usuń
  4. Bardzo lubię w hennie to, że zmienia swoje oblicze z tygodnia na tydzień. A nie lubię tego, że jak się do mnie ruda przyczepiła to nie chce puścić już rok.
    Śliczne masz włosy - w porównaniu z początkami widać OGROMNĄ różnicę - gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kolor, a włosy jeszcze piękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz geste włosy. zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie po jasnym brązie, był brąz...który po części teraz już zniknął i została sama czerwień. W słońcu nawet i pomarańcz prawie, że. Jednak jakoś bardzo mi to nie przeszkadza. Też trzymam się henny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo naturalnie ten kolorek wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda świetnie ;) farbowałam ostatnio ciemnym brązem i również jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna czekoladka :)
    Co prawda nie uważam, żeby te cieplejsze, rudawe refleksy były złe, ale wiadomo :) Każdy chce mieć włoski po swojemu:)
    W każdym razie pozostał Ci i tak i tak bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi również się bardzo podobają!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze to samo o khadi napiszę- efekt bardzo łądny, jednolity i naturalny, czyli śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się długość Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny ten kolor, taki bardzo naturalny i równy. W życiu bym nie pomyślała, że to nie jest naturalny kolor.

    OdpowiedzUsuń