środa, 5 czerwca 2013

Akcja, w której biorę udział oraz bardzo ciekawe rozdanie :)

Witajcie,
w przerwie między denkami 
chciałam Wam przekazać informacje o dwóch ciekawych sprawach.


#1

Jak wiecie intensywnie walczę o ograniczenie zakupów. Od ostatnich zakupów kosmetycznych (-40% w Rossmannie) minęło już prawie 2 tygodnie i nadal się trzymam. Pomimo tylu promocji  NIE ULEGŁAM. Więc jednak można :)
Aby mieć dodatkową motywację zgłosiłam się do akcji na blogu Kamyczka
Razem zawsze łatwiej/raźniej.
Trzymajcie za mnie kciuki!


#2
A drugą sprawą jest bardzo ciekawe rozdanie na blogu Kociamber w podróży
Nagrody są wspaniałe, jak dla mnie to same nowości.
 I jeszcze jeden ważny dla mnie aspekt, wiem, że są oryginalne, bo autorka bloga przywiozła je osobiście ze swojej wielkiej wyprawy do Indii.


całuję
kosodrzewina79

4 komentarze:

  1. Ja ostatnimi czasy wydaję tyle na kosmetyki każdego miesiąca... Z powodu braków finansowych... Nawet akcji mi d tego nie trzeba^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzięłabym w tej akcji udział, ale czerwiec to miesiąc wyjazdów i będzie trochę wydatków.
    Ale za Ciebie trzymam kciuki !

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ostatnio uległam, bo dostałam zastrzyk gotówki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie tak samo.. Ale zapisałam się również do tej akcji 50zł :)

      Usuń