piątek, 31 maja 2013

Plan na denko - czerwiec 2013

Jak zawsze pod koniec miesiąca przygotowuję plan na denko, na kolejny miesiąc. 
Tym razem jest oczywiście tak samo. 
Typuję kosmetyki, robię im zdjęcie, które później ustawiam jako tło na pulpicie. 
U mnie to się sprawdza.


Chciałabym również przez najbliższe tygodnie upewnić się, 
co do działania na moich włosach i twarzy kilku półproduktów.  Dobrze dobrany półprodukt potrafi zdziałać cuda, tak było u mnie w przypadku pantenolu.



Ostatnio wszędzie promocje, darmowe wysyłki, ale ja jestem twarda. 
Obiecałam sobie, że w czerwcu i lipcu zakupom mówię NIE. 
Dam radę!
To takie moje wyzwanie na najbliższe tygodnie. 
całuję
kosodrzewina79

42 komentarze:

  1. Ja wolę mieć na pulpicie jakiś wesoły obrazek, zdjęcie z wakacji czy coś innego. Ale faktycznie, to może być metoda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie umiem tak wytrwać w postanowieniach co do zużywania produktów :) Czasem budzi się we mnie mania chomikowania resztek kosmetyków, które lubię, ale już nie chcę znów kupować, bo wypróbowałabym coś nowego :)
    Bardzo jestem ciekawa tych kosmetyków Omia :) czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uhuhu, niezły plan :) powodzenia życzę :) ja chciałabym trochę odgruzować dom z kosmetyków włosowych, ale póki co się nie zapowiada :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja się za to odgruzowywanie wzięłam, wiem, że to potrwa kilka miesięcy, ale już najwyższy czas coś z tym zrobić

      Usuń
  4. Powodzenia z denkiem i zakupami! :d ja uleglam promocji w Rossmannie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uległam, bo jednak -40% robi różnicę, ale teraz trzymam się dzielnie!

      Usuń
  5. Aż tyle chcesz zużyć? ;D Powodzenia!
    Powiedz mi, jak używasz mocznika? Kupiłam go i leży, bo nie mam na niego pomysłu ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podłączam się, u mnie mocznik też leży nieużywany. Będziesz dodawać go do masek?

      Usuń
    2. tak, najlepiej go stosować w stężeniu do 5% plus kilka kropek keratyny i jakiegoś oleju i powinna wyjść bogata maska, planuję też dosypywać go odrobinę do masek z ekstraktami owocowymi i glinką, bo podobno dobrze też działa na trądzik, przetestuję, zobaczę. Dam znać!

      Usuń
    3. właśnie chodzi mi o to 5%. Jak odmierzyć odpowiednią ilość? Nie mam tak małej wagi... jest jakiś sposób??

      Usuń
  6. Wytwałości u mnie denka w maju nie będzie

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę zainwestować w podkład mineralny i tusz zamawiam Mamie (więc sobie też, żeby dwa razy za przesyłkę nie płacić), a jak będzie dalej - zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że podołasz, chociaż na prawdę sporo produktów. U mnie chyba nigdy nie będzie osiągalna taka ilość zużytych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego aż tyle, bo jestem dziobaczem, wszystko kiedyś otwierałam i później zostawiałam, ale już tak nie robię, stąd teraz te wielkie porządki

      Usuń
  9. Powodzenia, trzymam kciuki! Plan jest konkretny! Ja właśnie przygotowuję swój, ale będzie tego dużo mniej....

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w denku i trzymam kciuki, aby udał się ban na zakupy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, na tym banie najbardziej mi zależy

      Usuń
  11. Życzę Tobie (i sobie:P) wytrwałości w tym gąszczu promocji :) Z tłem na pulpicie to niezły patent ;) Ja chowam w głąb szafki kosmetyki, których nie będę używać a na wierzchu stoją te do denkowania ;) Co z oczu to z serca :P

    OdpowiedzUsuń
  12. W takim razie polecam dołączenie do akcji http://kamykowyswiat.blogspot.com/2013/05/akcja-przezyj-czerwiec-za-50z.html?showComment=1369999493121#c3490185182745128295 chyba że już się przyłączyłaś to przepraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba ściągnę od Ciebie ten pomysł i też dam sobie na tapetę ;D niewątpliwie to motywuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ściągaj do woli, aby były efekty!

      Usuń
  14. Ale masz tych kosmetyków :-) Nie boisz się, że niektóre z nich się przeterminują?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdzam ich termin ważności i staram się w tej kolejności je zużywać

      Usuń
  15. Trzymam kciuki :)
    Moja silna wolna nie jest niestety zbyt silna :P Ale moja kolekcja jest mniejsza od Twojej więc jeszcze mi wolno ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      moje zbieractwo przekroczyło już niebezpieczną granicę szaleństwa :)

      Usuń
  16. Mam taki sam plan opierania się zakupom jakimkolwiek w czerwcu i w lipcu.. Ale co z tego wyjdzie, to sama nie wiem :(
    Trzymam za nas obie kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń