czwartek, 9 maja 2013

Lvapkalo i Jego Kobiety :)

Witajcie,
dzisiaj post trochę inny, niż te do których Was przyzwyczaiłam.

Ostatnio, zupełnie przez przypadek trafiłam na obraz, który mnie zauroczył. 
Zaczęłam szukać i odkryłam bardzo ciekawe prace rosyjskiego malarza.  
Lyapkalo Viktor Alexandrovich to pan
przed 60-tką, który specyficzny sposób kreśli portrety kobiet. 
Dla mnie są one piękne, takie prawdziwe, soczyste. 
Natura bez retuszu!

całuję
kosodrzewina79
źródło

źródło
źródło

źródło

źródło
żródło
źródło

źródło  







14 komentarzy:

  1. Nie znałam wcześniej tego malarza, ale podoba mi się jego miękka linia. Widać, że był miłośnikiem kobiet, dobrze określiłaś "soczystych" :-). Koneser piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie interesuje się sztuką, ale faktycznie w powyższych obrazach jest coś intrygującego. Najbardziej podoba mi sie pierwszy, trzeci i czwarty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, ale panie dobrze obdarzone przez naturę :) Nawet nie potrafię sobie wyobrazić jak to jest - bo u mnie wręcz odwrotnie ;)))

    Mi najbardziej podoba się obraz 4.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie bardzo naturalne modelki.
    Podoba mi się ostatnie zdjęcie. Twarz kobiety jest ładnie ujęta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się obwisłość piersi kobiety na przedostatnim obrazie. Nie, żeby był to ideał do którego dążę, ale miło zobaczyć coś takiego przedstawione ot tak, po prostu, bez żadnego zabarwienia "a oto jest kobieta stara i niezadbana." Odświeżające ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obfite kobiety, wyposażone hojnie przez naturę...ciekawe obrazy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba przyznać, że ma talent :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe! Mają w sobie coś bardzo intrygującego, autentycznego - piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten pan ma chyba ogromną słabość do dużych piersi u kobiet :)
    Ja jednak fanką malarstwa nie jestem.. Tylko nieliczne obrazy mnie zachwycają, te niestety tego nie uczyniły :(

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi się autentycznie podobają.
    Przyjemne dla oka ruchy pędzla!
    Do tego kobiety są takie prawdziwe, kobiece a nie lansowane teraz chudzielce.
    Muszę sobie poszukać na internecie więcej obrazów tego pana :)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń