środa, 29 maja 2013

Lubię to! - Pasja - kokosowe niebo

Witajcie,
jestem ostatnią osobą, która namawiałaby kogokolwiek do jedzenia słodyczy. 
Wiemy przecież, że nie ma w nich wartościowego dla naszego zdrowia, 
a wręcz przeciwnie są to tylko puste kalorie.
Ale czasami nachodzi mnie taki moment, że mam ochotę zgrzeszyć dla tych kilku chwil rozkoszy. 
Zaczynamy długi weekend, mnie niestety czeka bardzo dużo pracy :(
 I to dlatego pozwalam sobie na te kalorie.
 Właśnie piję popołudniową kawę i delektuję się smakiem Pasji.


 Miałam Wam o niej pisać już dawno, ale zawsze zapominałam wspomnieć o tym kruchym 
herbatniku z kokosem i czekoladą.


Był kiedyś u mnie taki czas, że potrafiłam zjeść wszystko, byle słodkie, ale teraz już nie.
Teraz szukam niepowtarzalnych smaków. I w tym przypadku to znalazłam.
Smacznego!

 A Wy macie swoje ulubione słodkie rozkosze?
całuję
kosodrzewina79

PS uwielbiam jeszcze czekoladę truskawkową z Wedla :)

21 komentarzy:

  1. Och UWIELBIAM te kokosowe cudenka. Nie raz i nie dwa zgrzeszylam wsuwajac prawie cale opakowanie :)
    Czekolada z nadzieniem i z kruchym ciachem naprawde smakuje wysmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o, nie jadłam tego cuda :-)
    ja uwielbiam wszelakie czekolady, byle nie gorzkie :-)
    ulubiona milka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety uwielbiam czekoladę. Często pozwalam sobie na takie przysmaki...Potem żałuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gorzkie czekolady uwieeeeelbiam! :D ewentualnie rogaliki z nadzieniem, domowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są świetne! Posmakowały mi jak je tylko kupiłam pewnego razu.

    Dla mnie najlepszą słodkością są nugaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. one są cudowne<3 uwielbiam je<3 po prostu genialne:)
    ale nie. stop. słodkie odpada:) chociaż czasami też się skuszę na jedno lub 2 ciasteczka:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również bardzo lubię;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to nie ma w nich nic wartościowego? Magnez, białka, tłuszcze, no i węglowodany oczywiście. To wszystko się przydaje. :-)

    I jeszcze ten smak... :-)

    Nie znam tych ciastek, ale słodycze lubię!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ciasteczkom z supermarketów mówię stanowczo nie. Aż się ostatnio przeraziłam gdy przeanalizowałam dokładnie skład. Już wolę kupić kawałek ciasta w cukierni albo czekoladę gorzką.

    OdpowiedzUsuń
  10. czemu nie ma kwietniowego denka ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kwietniowe jest, teraz czas na majowe :)

      Usuń
  11. uwielbiam te ciastka :D jejku, dobrze że nie widuję ich ostatnio w sklepach, bo przez sesję zjem wszystko :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Och.. Czekolada truskawkowa z wedla jest genialna

    OdpowiedzUsuń
  13. Rafaello i ciasto z karmelem mojej cioci = szczęście <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie jadłam tych ciasteczek, ale... nie przepadam za takimi specyfikami w ogóle. Wolę ciasta i placuszki :)

    OdpowiedzUsuń