poniedziałek, 13 maja 2013

Alverde - pasta i płyn do płukania jamy ustnej

Witajcie,
dzisiaj przychodzę do Was z recenzją dwóch produktów do pielęgnacji jamy ustnej. 
Zazwyczaj rozpisuję się o pielęgnacji włosów, czy twarzy, ale ostatnio miałam okazję odkryć dwa wyjątkowe kosmetyki marki Alverde. 



Skład:
Pasta do zębów:
Aqua, Hydrated Silica, Aloe Barbadensis Extract, Xylitol, Sorbitol, Xanthan Gum, Zinc Gluconate, Sodium Coco-Sulfate, Mentha Spicata Var. Crispa Leaf Oil, Calendula Officinalis Flower Extract, Chamomilla Recutita Flower Extract, Limonene, Mentha Arvensis Leaf Oil, Sodium Fluoride, CI 77891.

Płyn do płukania jamy ustnej:
Aqua, Sorbitol, Aloe Barbadensis Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Chamomilla Recutita Flower Extract, Sodium Fluoride, Mentha Spicata Var. Crispa Leaf Oil, Mentha Arvensis Leaf Oil, Menthol, Ascorbic Acid.


Pasta - o tradycyjnej, białej barwie. Jej smak początkowo bardzo mnie zaskoczył, bo był taki słodko-kwaśny, ta słodycz, to pewnie sprawka sorbitolu. Pasta pieni się doskonale i pozostawia w ustach przyjemne i pełne chłodu doznania. I jeszcze to, co jest dla mnie bardzo ważne, ta pasta jest bardzo delikatna. Często pasty są dla mnie zbyt inwazyjne, ich używanie kończy się tym, że skóra schodzi mi z wewnętrznej strony policzków. Jest to bardzo nieprzyjemne i denerwujące. Po użyciu tej pasty - nic takiego nie mam miejsca.

Płyn - ma ten sam, co pasta, słodko-kwaśny posmak z bardzo mocno wyczuwalną nutą aloesu i rumianku. Stanowi on doskonałe dopełnienie pielęgnacji jamy ustnej. Mam problem z parodontozą, dlatego płyny z alkoholem powodują u mnie raczej palenie niż odświeżenie.

Oba produkty już wykończyłam i teraz tak po prostu za nimi tęsknię, a to w moim przypadku dowód na to, że kosmetyk się sprawdził. Dlatego przy najbliższej sposobności planuję ich kolejny zakup. Polecam je wszystkim, którzy chcą odetchnąć od wszechobecnej na naszych drogeryjnych półkach miętowo-alkoholowych kompozycji na rzecz o wiele subtelniejszej aloesowo-rumiankowej nuty.

Znacie te produkty Alverde? A może polecicie mi coś równie ciekawego?
całuję
kosodrzewina79

23 komentarze:

  1. Jak ja bym chciala chociaz jeden prrodukt od alverde sprobowac :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie miałam okazji używać Alverde, ale ciekawią mnie ich kosmetyki niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam, ale pierwsze skojarzenie odnośnie pasty to krem do rąk, ze względu na opakowanie:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Alverde jeszcze nie testowałam, ale fajnie, że u ciebie się sprawdziły. Ja niestety jestem skazana na to, co można dostać w polskich drogeriach :D Choć i u nas nie ma takich złych produktów :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie mam swobodnego dostępu do tych kosmetyków, po prostu zamówiłam je na allegro, ale przebicie cenowe jest tak duże, że więcej tego nie zrobię

      Usuń
  5. Sama jestem ciekawa kosmetyków Alverde:) I łapczywie spijam każdą o nich informację hehe
    pozdrawiam i zapraszam na rozdanie:
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/2013/05/rozdanie-chcesz-to-baw-sie-i-bierz.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie miałam nic z Alverde ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również (rossmann daleko niestety...;))

      Usuń
    2. Alverde dostępne jest w niemieckich DM-ach

      Usuń
  7. jeśli jakims cudem uda mi sie wyskoczyc do berlina w wakacje to na pewno te produkty wylądują w moim koszyku. od razu wpisze je na swoja chciejolistę ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. " Często pasty są dla mnie zbyt inwazyjne, ich używanie kończy się tym, że skóra schodzi mi z wewnętrznej strony policzków"- mam identyczny problem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, właśnie przeczytałam o Twoim przepisie na odżywkę na skalp z natki zielonej pietruszki i cebuli( http://kosodrzewina79.blogspot.com/2012/11/pietruszkowy-czas-czii-pietruszka-i.html ) - i jak efekty stosowania? Nie podrażniła? Chciałabym zrobić ale boję sie, że mnie podrażni ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja byłam tą odżywką zachwycona, to jeden z lepszych moich wynalazków

      Usuń
    2. to w takim razie muszę wypróbować :) przyspieszyła porost? :)

      Usuń
    3. tak, ale przede wszystkim miałam wrażenie, że bardzo wzmocniła mi cebulki

      Usuń
  10. Fajne produkty, z chęcią bym ich spróbowała, a szczególnie płynu do płukania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Łe, a ja myślałam, że schodząca skóra z wew strony policzków to jakieś poważne schorzenie, ale widzę, że nie jestem w tym sama. Mówisz, że to wina past/ płynów do płukania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, takie jest moje doświadczenie. Po jednych skóra schodzi mi całymi płatami i bolą mnie dziąsła, a po innych wszystko ok.

      Usuń
    2. czyli jednak to jest to... a ja się bałam już, że to jakieś śmiertelne choroby ( jak to ja mam w zwyczaju ;) )

      Usuń
  12. Ostatnio używam produktów Alverde i jestem zachwycona. Chętnie spróbowałabym i tych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mam słabość do Alverde, te kosmetyki szczerze polecam!

      Usuń
  13. Nawet nie wiedziałam, że Alverde ma w swojej ofercie pastę do zębów.

    OdpowiedzUsuń