piątek, 5 kwietnia 2013

Z wizytą u fryzjera - wyprostowane włosy :)

Witajcie,
w tym tygodniu wybrałam się do fryzjera. 
Chciałam podciąć te magiczne 5cm, tak aby trochę odświeżyć fryzurę. 
Ostatnia wizyta nie była przyjemna, ale już o niej właściwie zapomniałam. 
Uważam, że ta fryzjerka spisała się lepiej, choć myślę, że straciłam nie 5 a z 10 cm. 
Poprosiłam też o ułożenie/wyprostowanie włosów na tzw. szczotkę. 
Prostych włosów nie miałam już z 1,5 roku. 
Oto efekty:





  Lubię takie włosy, tylko szkoda, że nie potrafię sama tak ich ułożyć.
całuję
kosodrzewina79

39 komentarzy:

  1. Wyprostowane są piękne ale ja i tak kocham twoje loczki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie to chyba wieciej niz 5 porownujac do kreconych ale pewnie wyjdzie im to na dobre. Mi wlosy obcina maz i prawde mowiac jemu ich bardziej szkoda niz mi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod słowami EVE.

      Usuń
    2. mam nadzieję, że mój przyszły mąż też tak będzie mi "usługiwał" :D

      Usuń
  3. extra wyglądaja te kręcone włoski ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyprostowane są piękne! Ale kręcone również bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się efekt, jaki uzyskała fryzjerka na Twoich włosach, wyglądają bardzo naturalnie. Osobiście mam dwie lewe ręce do układania fryzur, dlatego zawsze cieszę się, kiedy ktoś wyczaruje coś ładnego na mojej głowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również sama nie jestem w stanie wyczarować zbyt wiele na mojej głowie

      Usuń
  6. Proste wygląda ładnie, naturalnie, jednak bardziej mi się podobają twoje loczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny efekt:) A ja chciałabym mieć loczki - to dlatego, że mam proste włosy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja czasami chciałabym mieć proste, tak to już z nami kobietami jest

      Usuń
  8. Niektórzy fryzjerzy potrafią się zająć włoskami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać jak są zdrowe i zadbane:) Kolor przepiękny, a do taki wywiniętych końcówek wzdycham od dawna^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądają, też lubię suszyć na szczotkę. Aż też mnie kusi, żeby pójść do fryzjera i trochę podciąć włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądają Twoje włoski ułożone na taką szczotkę. I rzeczywiście, chyba więcej cm straciłaś :D Ale odrosną, a przynajmniej będą zdrowe(łatwo mi mówić, bo nie moje, wiem).
    I masz bardzo zdrowe końce, w dodatku ślicznie się układają!

    OdpowiedzUsuń
  12. Te prostsze swietnie wyglądają ! kręcone równiez :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyprostowane na szczotce wyglądają super, ale nie są tak charakterne jak loczki ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. na prostych włosach dopiero widać jak bardzo są zadbane :)
    piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne takie proste! I jak się pięknie błyszczą!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie na tej szczotce. Ja tez nie umiem tak sobie ułożyć, zawsze podziwiam tą wprawę fryzjerów:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz super loczki :).
    Ja również lubię efekt wyprostowanych włosów na suszarce i całe szczęście nauczyłam się ten zabieg wykonywać.
    Podoba mi się Twój kolor i błysk ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie szczerze mówiąc dużo ładniej twoje włosy prezentują się w loczkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki piękny głęboki kolor! :)

    Fryzjerzy... Jedna z moich ostatnich (w sensie nie "niedawnych" tylko ostatnich, więcej nie będzie. A wtedy i tak poszłam po ponad roku czy dwóch na zabieg, nie na podcięcie) wizyt skończyła się zebraniem osiedlowych, wulgarnych fryzjerek nad moimi włosami i rozpaczaniem jakież to one suche są. Plus podcięciem, chociaż się nie zgodziłam.
    Jak się włosy spaliło sekundę wcześniej suszarką (aż mnie piekła skóra) i traktowało plastikową szczotką przy tym, to są. Nie ma się co dziwić.
    Brrr.

    OdpowiedzUsuń
  20. cześć! bardzo podobają mi się Twoje włosy, uwielbiam Twój skręt, obserwowałam Twojego bloga nim jeszcze miałam własny, jeśli mogłabyś mnie odwiedzić i poradzić cos na temat pielegnacji byłabym dozgonnie wdzięczna, jestem naprawde bliska depresji przez swoje włosy:/
    pozdrawiam Cie serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Błogosławieństwo Pana nad tym blogiem!

    OdpowiedzUsuń