sobota, 27 kwietnia 2013

Pielęgnacja twarzy - kwiecień 2013 - skóra tłusta

Witajcie, 
dzisiaj post podsumowujący moją pielęgnację skóry twarzy w kwietniu, 
myślę, że wyglądała ona podobnie i w marcu.
Przypomnę, że mam skórę tłustą: grubą, z bardzo rozszerzonymi porami, 
z dużą skłonnością do nadmiernego wydzielania sebum, z tendencją do zaskórników.



ETAP I - demakijaż - dla mnie to najważniejszy etap mojej pielęgnacji, dla mnie bez tego elementu, reszta nie ma sensu.

1. Bioderma, Sensibio H2O - rozpoczynam od zmycia makijażu oczu, a później i całej twarzy. Jest to już moje "ente" opakowanie, ostatnio kupiłam płyn z BeBeauty, zobaczymy czy dorówna Biodermie.
2. Alterra - krem do mycia twarzy z wyciągiem z dzikiej róży - bardzo delikatny, wręcz powiedziałabym nawilżający produkt. Kupiłam go kilka miesięcy temu, ale wtedy wydawał mi się za słaby, dopiero stosowanie kremu RetinA sprawiło, że doceniłam Alterrę.
3. Alepia, Mydło Alep Excellence 40% Laurie Bio - oj mam go już bardzo długo, tak z 3-4 razy w tygodniu myje nim twarz, lubię jego bobrze oczyszczające działanie i poranne matowienie.





ETAP II - tonizowanie

 4.  AromaMagic - hydrolat hyzopowy - miał być cudem dla mojej świecącej się skóry, okazał się jednak trochę za słaby.


ETAP III - pielęgnacja skóry pod oczami oraz rzęsy

5. Yes To Carrots - krem pod oczy - bardzo treściwy, bogaty. Na razie jestem zadowolona.
6. Masło Shea - dostałam próbkę do zakupów, postanowiłam stosować pod oczy, ale też na usta, brwi i rzęsy.
7. Alverde - serum do rzęs - kupiłam bez przekonania, ale nie żałuję.



 ETAP IV - krem na noc

8. Retin A - właśnie kończę swoje pierwsze opakowanie tego kremu, ładnie oczyścił mi twarz, ale też i mocno podsuszył. Stosowałam go 3-4 razy w tygodniu.
9. Yes To Carrots - krem, który pomaga mi walczyć z przesuszoną skórą po Retin A. Lubię go.
10. Equilibra - krem z aloesem 40% -jeszcze za wcześnie na opinię.


ETAP V - wieczorny peeling i maseczki

11. Dermika - peeling enzymatyczny - bardzo przyzwoity i delikatny peeling. Stosowałam go 2 razy w tygodniu.
12. Argiletz - glinka różowa w tubie - jakoś nie skradła mego serca.
13. JS Beauty - Błoto Guerande Natural Mud - ładnie oczyszczająca maż.
14. Glina biała z kozim mlekiem i miodem - jest to mój hit tego miesiąca. Cudowne nawilżenie, ukojenie i oczyszczenie.


ETAP VI - rano - po umyciu twarzy kremem z Alterry lub mydłem Alepia i po przetarciu twarzy hydrolatem hyzopowym stosowałam krem.

15. La Roche Posay, Active C - bardzo dobry krem, moja skóra uwielbia witaminę C.
16. Collistar - ANTI-ETA - najbardziej matujący krem jaki w życiu miałam.
17. Lancaster - filtr 30 - miałam kilka próbek, więc stosowałam regularnie, z początku byłam zachwycona, ale z czasem zaczął potęgować świecenie się mojej twarzy. Ale testy jeszcze trwają.



 I to tyle. Za chwilę czeka mnie odstawienie Retin A. Teraz skupiam się na nawilżaniu i walca ze świeceniem.
A jak tam Wasze buzie?
całuję 
kosodrzewina79


20 komentarzy:

  1. Używam zdecydowanie mniej kosmetyków niż Ty, ale też moja skóra jest chyba mniej problematyczna :)
    Muszę zainwestować w peeling enzymatyczny w najbliższym czasie... A co do BeBeauty moim zdaniem nie sięga Biodermie po kolan.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz może skład tego peelingu enzymatycznego?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aqua, kaolin, glycerin, cetearyl octanoate, isopropyl palmitate, diethylhexylcarbonate, polygyceryl-3 methylglucose distearate, glyceryl stearate, cetyl alcohol, propylene glycol, petrolatum, domethicone, tocopheryl acetate, bacillus ferment, allantoin, ascorbyl palmitate, methylparaben, propylparaben, edta, diazolidynyl urea, parfum

      Usuń
  3. Mi się właśnie kończy kolejna tubka Benzacen to może zamienię go na Retin A:)
    Gdzie kupiłaś Collistar? Jesteś ciekawa czy z moim świeceniem sobie też poradzi :)
    moja buźka na razie wygląda brzydko;/ Mimo, że dobrze ją oczyszczam. Niestety blizny potrądzikowe psują wszystko, co uda mi się zregenerować.;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam osobiście żadnego z tych kosmetyków prócz masła shea, u mnie sprawdza się świetnie również na skórki wysuszone po odżywce Eveline :)
    Moja twarz jest właśnie po mikrodermabrazji- zmęczona i podrażniona :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę kolekcji kosmetyków do twarzy :)
    Tęsknię za tym myjadłem z Alterry bardzo.
    A witaminkę C i moja buzia lubi, ale czy to rzeczywiście witaminka działa to wątpię troszkę, bo.. raczej się utlenia, niestety.
    Wielu kosmetyków, które tutaj zaprezentowałaś nie znam, ale aż mam ochotę je wypróbować. Skusiłaś mnie na to mydełko Aleppo i kremy z La Roche Posay i od Equilibry. Chyba niedługo zakupię!

    OdpowiedzUsuń
  6. Białą glinka wygląda interesująco. Przydałaby się mojej buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam inną skórę, ale też mydło z Alep zawsze na składzie. Tylko używam oliwkowego albo 5%.

    OdpowiedzUsuń
  8. konkretne zasoby :D ja mam troche mniej tego wszytskiego ale i moja twarz jest wrazliwa - wiec musze mocno przemyślec wszytsko zanim potraktuje tym twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nieznane mi są te kosmetyki :) też jestem posiadaczką tłustej/mieszanej cery

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nakładam na twarz tyko olejki + raz w tygodniu maseczka. Demakijaż oczu wykonuję olejkiem kokosowym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe produkty o wielu z nich nawet nie słyszałam :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. pewnie niedługo wypróbuję aleppo, już na kilku blogach nim kuszą :) u mnie pielęgnacja twarzy jest minimalna, chyba muszę zmienić przyzwyczajenia.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja do pielęgnacji twarzy używam tylko 6 produktów - w przeciwieństwie do włosów to niewiele :) te glinki w proszku coraz bardziej mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawiam się właśnie nad Active C :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow ile cudowności! *.* Chciałabym spróbowac ten krem z Alterry ale jak zwykle jest wycofany ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja również mam rozszerzone pory i naprawdę nie mam już pomyslu jak z nimi walczyć :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Alterrę też mam i faktycznie działanie ma delikatne. Interesujący jest natomiast ten hydrolat:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczególnie zainteresowała mnie Dermika:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja tez posiadam ten peeling enzymatyczny Dermika i jestem z niego bardzo zadowolona - jest skuteczny idealnie oczyszcza matuje tłustą skore ale przy tym jej nie podrażnia tak jak mechaniczne peelingi- polecam wydajny produkt:)

    OdpowiedzUsuń