środa, 24 kwietnia 2013

Moje wczorajsze zakupy apteczne

Witajcie,
dzisiaj pokażę Wam moje wczorajsze zakupy w aptece. 
Wybierałam z godzinę, ale Pani farmaceutka była dzielna :) 
Grzecznie otwierała gabloty, wszystko pokazywała i tłumaczyła. 



Dostałam bardzo duży rabat i kilka próbek:




Później powędrowałam do Biedronki
 i moje oczy pierwszy raz na żywo zobaczyły płyn micelarny BeBeauty.  
Mam nadzieję, że u mnie się sprawdzi.


Znacie te produkty? Mam nadzieję, że dobrze wybrałam i moja tłusta cera będzie zadowolona.
całuję
kosodrzewina79

30 komentarzy:

  1. Mam ten żel z LRP :) Jestem z niego bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam tłustą cerę i działa na mnie bardzo dobrze :)

      Usuń
    2. stosowałam go wiele lat temu, mam nadzieję, że powrót będzie udany :)

      Usuń
  2. Vichy Liftactiv jest podobno dobry, sama musiałabym wypróbować. Widzę, że szykuje się odświeżająca kuracja. Czekamy na efekty :) Pozdrawiam, Jo Novi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczyszczanie/odświeżanie skóry w przypadku mojej tłustej cery to podstawa

      Usuń
  3. micel mnie tak podrażnia, że nie mogę go stosować, dobrze, że nie był droższy

    OdpowiedzUsuń
  4. mam micelka z biedronki i bardzo go lubię ;) używam już drugie opakowanie.
    A ten krem Retin A ma jakieś specjalne przeznaczenie czy będziesz używać go na co dzień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie skończyłam mój pierwszy Retin A, jestem z działania tego kremu na tyle zadowolona, że kupiłam kolejne opakowanie, ten specyfik pomógł mi ujarzmić moją tłustą cerę

      Usuń
  5. też mam ten płyn, nie da się nie ulec presji blogosfery :p porównanie mam tylko z micelem ziaji, za którym nie przepadałam zbytnio - miałam wrażenie, że twarz mi się po nim lepi. przy biedronkowym takiego efektu nie ma, więc może się polubimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a mogę zapytać jaka apteka i gdzie ? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałaś receptę na Retin A, czy można go dostać bez?

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam płyn z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze nie miałam żadnego z tych produktów.
    Moja cera również ma skłonności do bycia tłustą, dlatego czekam na Twoją opinię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z aptecznych zakupów nie stosowałam nic.. Za to micel z biedronki zazwyczaj u mnie gości;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama zastanawiam się ostatnio nad kupnem tego kremu złuszczającego z pharmaceris. Nissiax83 strasznie go polecała i też jestem ciekawa, ale trochę za niego wydać trzeba..
    Ogólnie fajne zakupy, sama bym takimi nie pogardziła.
    Poczekam na recenzję, jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą na Twojej buźce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mialam probki effalcar z la roche porsay i mimo iz to bylo tylko kilka probek to moge powiedziec,ze produkt jest swietny.

    zapraszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tych produktów. Ja ostatnio kupiła w aptece krem z filtrem z Pharmaceris :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezłe zakupy :) zaszalałaś! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam je jedynie z widzenia :P
    Płyn micelarny polecało dużo dziewczyn, ale osobiście go jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo tego - Twoja cera musi być zadowolona;) co do micela z Biedronki - mi odpowiada i się sprawdza przyzwoicie ;) Ciekawa jestem Twojej opinii :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zastanawiam się właśnie nad tym filtrem...

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę w końcu dorwać tego micla ;D kilka razy mi mignął, ale zawsze byłam a może kiedy indziej.. ;P Nie mogę się doczekać recenzji tych produktów <3

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam kiedys żel Effaclar i był ok, ale wolę do cery tłustej Avene Cleanance łagodny żel do cery tłustej lub trądzikowej - kupuję go od lat - recenzja u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo, widzę, że zdecydowałaś się na promocje w SP na żel do twarzy. Czekam na recenzję, bo długo się nad nim zastanawiałam. 2 w cenie 1 - to lubię :)Jednak nie wzięłam ich. Ale może jeszcze kupię.

    http://somethingandnothingspecial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. W mojej aptece jak spytałam o jakiś kosmetyk Pharmacerisa to mi Pani otworzyła gablotkę i kazała czytać opakowania :P

    OdpowiedzUsuń