wtorek, 2 kwietnia 2013

i po co ja tam ... - Hebe

Witajcie,
byłam dzisiaj u fryzjera (później wrzucę zdjęcia), aby podciąć 5cm. 
Po ostatniej wizycie bardzo się bałam zaufać komuś obcemu, ale teraz byłam bardziej czujna i jest ok. 
Wracają zahaczyłam o Hebe, były to moja dziewicza wizyta  w tej drogerii. 
Oczywiście nie mogłam wyjść z pustymi rękoma.

Skorzystałam z dwóch promocji:
  • Organix, Maroccan argan oil - ok. 23zł z 29.99.
  • Tołpa, Odżywka-maska odbudowująca ok. 16zł, a widziałam ją w Rossmannie już za 22zł
Tołpę Wam z całego serca polecam, to jedna z moich ulubionych odżywek, nigdy się na niej nie zawiodłam. Nie zawiera silikonów. Do odżywki za jeden grosz był krem do rąk.
Natomiast odżywkę z Organix mam pierwszy raz, była jeszcze wersja z mleczkiem kokosowym i z keratyną. Ta miała dla mnie najlepszy skład - prosty, tylko szkoda, że olej i inne cenne substancje aktywne po zapachu, ale zobaczymy jak się spisze.

 Znacie te produkty?
całuję
kosodrzewina79

12 komentarzy:

  1. szkoda, że nie mam Hebe u siebie... ale mam za to Zielarnię Lawenda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam ani jednego ani drugiego :(

      Usuń
  2. odzywka arganowa - wyglada bosko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam niczego, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych produktów! Życzę miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam odżywkę i pisałam o niej u siebie, jeśli jesteś ciekawa recenzji, to zapraszam, ale niestety u mnie poległa na całej linii:/ opis tutaj: http://www.strefowo.blogspot.com/2012/11/strefa-wosy-wosy-tez-czowiek-odzywiac.html
    Dobrze rozumiem, że z hebe nie można wyjść z pustym koszykiem:) Dlatego rzadko zapuszczam się w rejony tej drogerii żeby nie szukać pokus, gdy akurat ich nie potrzebuję:) Polecam wyrobić sobie kartę klienta - fajne promocje i rabaty, nieraz skorzystałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie wyglądają. Jak zobaczę coś nowego to od razu chcę wypróbować, ale póki co przy mojej małej ,,drogerii,, w domu muszę przystopować z nowościami.

    OdpowiedzUsuń
  7. w Hebe byłam dotychczas raz i nie zwróciłam uwagi na te maski, ale zachęciłaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że u mnie nie ma hebe ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka promocja i taka cena za Tołpę! Ale dojazd do Hebe kosztowałby mnie z 10 zł i długi spacerek, jakoś na razie nie mam na to ochoty -.-

    OdpowiedzUsuń