niedziela, 17 marca 2013

Denko - luty 2013

Witajcie, 
dzisiaj przychodzę z mocno spóźnionym denkiem:



 Plan na luty wyglądał następująco:


Z efektów jestem bardzo zadowolona. 
Udało mi się wykończyć kilka rzeczy, które naprawdę zalegały u mnie całymi miesiącami.



1. Nami - Olej z korzenia łopianu z ziołami - fantastyczny olej! Cudowny dla skalpu i włosów. Kupię ponownie!

2. BabyDream - szampon - myłam nim pędzle, od czasu do czasu też włosy - był ok. Może kupię ponownie.

3. Joanna z Apteczki Babuni - Odżywka normalizująca do włosów przetłuszczających się z ekstraktem z drożdży piwnych i chmielu - bubel jakich mało, zero efektów na włosach, nawet nie ułatwiała rozczesywania. Nie kupię ponownie!

4. Mazidła.com - Eclipta - dodawałam ją do masek na skalp i włosy, ładnie mi je przyciemniała. Kupię ponownie.

5. Farmona - Szampon - miłorząb japoński - zawiera SLeS, bardzo przyzwoity szampon oczyszczający, cudowny zapach i pomimo SLeS był delikatny. Może kupię ponownie.

6. Dermaglin - Maseczka do skóry głowy - szkoda pieniędzy, mój własny mix okazał się dużo lepszy. Nie kupię ponownie, bo zrobię sama.

7. Planeta Organica - Złota maska do włosów - Ajurwerdyjska - trochę mnie rozczarowała, słabo nawilżała. Wróciłam do niej, gdy stosowałam olej łopianowy z Nami i wtedy była rewelacyjna. Raczej nie kupię ponownie.

8. Fito Biol - Balsam mineralny do pielęgnacji twarzy, ciał i włosów - preparat na bazie iłów leczniczych Jeziora Saki oraz błękitnych krymskich glinek - stosowałam jako wcierkę na skalp, cenowo wychodzi drogo - 16zł/50ml, ale zawarte z niej bogactwo minerałów sprawia, że Kupię ponownie.

9. Joanna Naturia - odżywka bez spłukiwania z makiem i bawełną - bardzo wydajna - miałam ja z 5-6 miesięcy, odrobinę odżywki wgniatałam po rozczesaniu we właśnie umyte włosy. Ma lżejszą formułę niż ta z mlekiem i miodem Z apteczki babuni. Ma bardzo przyjemny zapach. Kupię ponownie.

10. Alverde - odżywka z brzozą  i szałwią - jest bardzo delikatna, dlatego stosowałam ją jako maskę na skalp, nie powodowała szybszego przetłuszczania. Kupię ponownie.

11. Alepia - Original - odżywka z Aleppo - cudowny skład i zapach - jaśminowy, bardzo wydajna, doskonale nawilżała włosy. Kupię ponownie.

12. Alverde - maseczka nabłyszczająca z morelą - bardzo treściwa, gęsta, potrafiła spowodować szybsze przetłuszczanie, dobrze sprawdzała się stosowana przed myciem. Raczej nie kupię ponownie.

13. Receptury Babuszki Agafii - tradycyjny syberyjski szampon na brzozowym propolisie - jestem w nim zakochana, ma cudowny zapach (chciałabym mieć takie perfumy), delikatnie, ale i skutecznie mył moje włosy, które go uwielbiają. Kupię ponownie.

 14. Argiletz - Glinka żółta w tubie - moja tłusta cera rozkochała się w żółtej glince, która nie tylko oczyszczała ale i odżywiała. Glinka w tubie, to jednak trochę takie marnowanie pieniędzy, ostatnie 1/4 glinki było już bardzo suche i trudno rozprowadzało się na twarzy. Stawiam na glinki sypkie. Raczej nie lupię ponownie.

15. Bambino - Krem ochronny - nie znalazłam dla niego zastosowania, twarz mi przetłuszczał, dłonie i stopy przesuszał. Nie kupie ponownie.

17. Bioderma - Sebium - płyn micelarny - uwielbiam go, jest mocniejszy niż ta wersja Sensibio. Kupię ponownie.

18. Archipelag piękna - Polinezyjski peeling rozświetlający - oj długo leżał i leżał, a okazał się fantastyczną perełką. Może kupię ponownie.

18. Schaebens - maska z minerałami i algami - oczekiwania miałam olbrzymie, niestety - nic specjalnego. Nie kupie ponowie. 

 
19. Balsam do ciała - Grecki - cudowny balsam, kupiłam go na wagę. Uwielbiam jego zapach, skład i działanie. Kupię ponownie.

20. Balea - żel pod prysznic z figą - ciekawy zapach, ale działanie zupełnie przeciętne. Mam zapas. Nie kupię ponownie. 

21. Żuravisiol C - sok z żurawiny - polecam! dodawałam go do wody, ponieważ sam jest bardzo kwaśny. Kupie ponownie.

22. Alterra - dezodorant w kulce z balsamem - melisa i szałwia lekarska - cudowny zapach, ale działanie bardzo słabe. Nie kupię ponownie. 

23. Isana Med - Żel pod prysznic z olejkiem pomarańczowym - nic specjalnego - nie kupię ponownie. 

24. BingoSpa - Kąpiel kolagenowa - jak ja go uwielbiałam, delikatny zapach, jedwabista piana. Cudowny. Kupię ponownie.

Coś Wam wpadło w oko?
całuję 
kosodrzewina79

24 komentarze:

  1. W oko wpadł na pewno olej Nami, który mnie kusi już od dawna oraz odżywka b/s z Joanny, ale ja zdecyduję się raczej na tą dla przetłuszczających się włosów :).
    Duże denko, gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ten olej Nami naprawdę polecam :)

      Usuń
  2. Jakie duźe denko ! Mam Bambino, ale częściej stosuję ten krem u sysnka niż u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje za te informacje, a denko naprawdę godne podziwu

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo tego,az dziw ze wszystko zużyłaś :P
    zapraszam na nowa notke i rozdanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te kosmetyki zużywałam całymi miesiącami, po prostu je wykończyłam w lutym

      Usuń
  5. Duże denko ; ) ale udało ci się zrobić miejsce na nowe ; ) Zaciekawiłaś mnie tym sokiem z żurawiny.. zupełnie niekosmetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wymiana z Tobą byłaby czystą przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten szampon z Miłorzębu i bardzo go sobie chwalę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem ilości :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Marze o takim denku :) Zawsze jak patrzę na Twoje zuzycia to się zastanawiam ile Ty tego masz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przestanę Cię podziwiać za te ogromniaste denka! :o

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow gratuluję! :)
    Cały czas nie daje mi spokoju pytanie ile Ci jeszcze tego zostało? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. No nie, czuję się strasznie, u mnie schodzą może ze 2-3 produkty na miesiąc:/

    OdpowiedzUsuń
  13. Łoo majciu ile tego jest.

    OdpowiedzUsuń