sobota, 5 stycznia 2013

Zaszalałam w Sephorze :)

Oj zaszalałam, zaszalałam. 
A wpadłam tylko na chwilę zobaczyć ekoampułkę z Pat&Rab do cery tłustej.
Ostatecznie wyszłam z zestawem kosmetyków YesTo. Były one bardzo przecenione,
 dlatego się skusiłam. 
Zobaczcie, co kupiłam.


1. Krem nawilżający, intensywnie regenerujący na noc - 35zł z 100zł.
2. Odżywka zagęszczająca/dodająca objętości - 25zł z 65zł.
3. Odżywka do włosów farbowanych - 25zł z 65zł.
4. Krem nawilżający i łagodzący do twarzy - duo.
5. Łagodzący krem pod oczy - za duo zapłaciłam też 35zł.

Od dawna byłam bardzo ciekawa tych kosmetyków.
Oby się sprawdziły. 

Znacie je?
całuję
kosodrzewina79

27 komentarzy:

  1. Wow! Ciekawa jestem bardzo tych odżywek, te kosmetyki z tego co kojarzę do najtańszych nie należą ;) Zazdroszczę, że Ci się tak trafiło, może niedługo też zajrzę do Sephory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od dawna, gdy tylko zaglądałam do Sephory, to je oglądałam, ale 65zł za odżywkę nie dam, dzisiaj patrzę, a tu takie przeceny :)

      Usuń
  2. nie znam, ale widzialam te przeceny w sephorze kuszą, jednak ja postanowilam zużywać to co mam

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ten żel pod oczy i niestety nie był najlepszy ;/ ale na okazje trafiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam ale ciekawa jestem co Ty o nich powiesz, mam nadzieję że będą się dobrze spisywać :))

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych kosmetyków, tym bardziej jestem ciekawa, czy są warte swojej regularnej ceny;) Ja dzisiaj wybrałam się do Sephory po ampułki Pat&Rub, ale ich nie zastałam. Po powrocie do domu złożyłam zamówienie przez internet i już nie mogę się ich doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie jakoś nie kuszą, choć w tej promocyjnej cenie... zastanowię się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze omijam sephorę wieeeelkim łukiem. Byłam może ze dwa razy i widok pierwszej lepszej ceny wywoływał w mojej głowie głos "to nie dla ciebie". Nie wiedziałam, że mają takie przeceny, ale pewnie i tak póki co tam nie zajrzę. W każdym razie poczekam na recenzje u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście zakupy włosowe hehe ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I twarzowo też, widzę równowagę :-P

      Usuń
  9. Czekam na opinię, interesujące produkty.:p
    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo, ale zaszalałaś :d ale warto skorzystac z przeceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koleżanka z Malinowego klubu dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. łuhuh racja, zaszalałaś :D ale przyznam nie znam tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No to faktycznie zaszalałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja znam :) Do kiedy jest taka promocja cenowa? Jutro chyba biegnę po coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Od tego jest kochana życie by szaleć...pozdrawiam serdecznie. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaszalałaś...ale w sumie dlaczego mamy sobie odmawiać takiej przyjemności jaka są nieplanowane zakupy ;)
    Witam Koleżankę z Malinowego Klubu, dołączam do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zapraszm Cię serdecznie od mnie na moje pachnące rozdanie: http://theagnes87.blogspot.com/2013/01/noworoczny-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  18. oj tak zaszalałaś :) weszłaś po jedną rzecz a wyszłaś z paroma :D
    co powiesz na wzajemną obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zastanawiałam sie nad tą odżywką. Kupiłam krem do rąk i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  20. Daj znać jak sprawdza się ta pomarańczowa odżywka:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Slyszalam o tej firmie,ale w zyciu na oczy jej nie widzialam. Moze dlatego, ze do Sephory raz do roku chodze. Wszystko wyglada bardzo ladnie, opakowania mi sie podobaja. Jakosci produktow nie znam,ale mam nadzieje,ze nam pozniej opiszesz jakie sa Twoje odczucia :))

    OdpowiedzUsuń