czwartek, 3 stycznia 2013

Ulubieńcy roku 2012 - twarz - cera tłusta


                                                  DEMAKIJAŻ - krok 1

                                              DEMAKIJAŻ - krok 2

                                                    TONIZOWANIE

                                             KREM POD OCZY

                                                       SERUM

                                                             KREM

                                                          PEELING

                                                      MASECZKA


Moja twarz przeszła w 2012 roku wielką przemianę, pozbyłam się trądziku, blizn, zaskórników. Utwierdziłam się z przekonaniu, że przemycie buzi płatkiem z płynem micelarnym - nie wystarczy, nie jest to porządne oczyszczenie twarzy. Moje życie (tak życie, bo zdrowa i ładna cera dodaje pewności siebie, radości) zmieniła witamina C - głównie we Flavo C. Trzecim i równie ważnym etapem pielęgnacji jest systematyczny (ŁAGODNY) peeling  twarzy oraz maseczki, które po prostu uwielbiam. Wiem, że bez nich nie byłoby takich efektów.

Namawiam Was do dbania o własną twarz :)
całuję
kosodrzewina79

 

12 komentarzy:

  1. Masz rację, wit. C i maseczki to jest to. Jestem na dobrej drodze (wreszcie!) do ładnej buzi:)

    Dziękuję za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  2. masz rację z maseczkami :) dla mnie najlepsza jest glinka zielona z ZSK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja cera również zmieniła się w tym roku :)
    Zmieniłam kosmetyki i jest co raz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba w końcu kupię to serum Flavo C, też bym się chciała pozbyć głównie zaskórników :)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę znowu zacząc dbać o twarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Hydrolat oczarowy :)))

    i muszę kupić te serum Flavo C :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda. Niestety płyn micelarny nie usuwa wszystkich zanieczyszczeń, nie radzi sobie z martwym naskórkiem, dlatego do pielęgnacji trzeba podejść kompleksowo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też poprawiłam wygląd swojej cery dzięki większej świadomości :-)!

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę zakupić hydrolat oczarowy
    Flavo C no no brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, hydrolaty są swietne! Również polecam :)

      Usuń
  10. Ja się zastanawiam nad serum z witaminą c. Muszę się jeszcze zaopatrzyć w jakiś porządny krem z filtrem!

    OdpowiedzUsuń