poniedziałek, 12 listopada 2012

TOŁPA - regeneracyjna odżywka - maska odbudowująca - recenzja

Witajcie,
dzisiaj wykończyłam/zdenkowałam maskę z Tołpy,
jest to już moje drugie opakowanie tego produktu,
więc trochę o nim wiem :)

TOŁPA
planet of NATURE
Regenerująca odżywka - maska odbudowująca



Co od producenta?
Maska dzięki bogactwu naturalnych składników intensywnie nawilży, odżywi i wzmocni nasze włosy. Przywróci im sprężystość i objętość. Włosy odzyskają jedwabistą gładkość i połysk.
Jest to odżywka do włosów normalnych, suchych, zniszczonych i farbowanych, która zawiera ekstrakt z białego hibiskusa, olej jojoba, olej migdałowy, keratynę, betainę, d-pantenol i witaminę E. 



SKŁAD:
Aqua, Cetearyl Alkohol (tłusty alkohol,emolient), Behentrimonium Chloride (konserwant, odpowiadający za gruntowne oczyszczenie włosów), Simmondsia Chinensis (olejek jojoba) Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (olejek ze słodkich midałów) Almond Oil, Cetyl Esters (emolient), Parfum (zapach), Potassium Phosphate (fosforan potasu), Panthenol, Tcopheryl Acetate (witamina E), Creatine (keratyna), Peat Extract (wyciąg z torfu), Betaine (betaina), Keratin Amino Acids (keratyna, białka), Hibiscus Esculentus Seed Extract (ekstrakt z hibiskusa), Hydroxypropyl Guar, Hydropropyltrimonium Chloride, Hydroxyethylcellulose, Disodium EDTA, Lactic Acid, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, DMDM Hydantoin



Co tu mamy? 
jedynie olej jojoba i ze słodkich migdałów przed zapachem, cała reszta, na którą tak się powołuje producent, owszem jest ale po zapachu, czyli w ilościach naprawdę śladowych. To co mnie najbardziej zniechęca to wysoko w składzie konserwant oraz cała seria parabenów na końcu składu.

Działanie maski na moje włosy:

Mam włosy są półdługie/długie, kręcone, cienkie i farbowane henną.
Mają one tendencję do puszenia się, szybko tracą wilgoć, po nocy nadają się już właściwie tylko do związania, bardzo szybko się odkształcają i mają dużą tendencję do przyklapnięcia.
Po nocy włosy tracą skręt, zbijają się w strąki, a...i jeszcze gniazdo z tyłu murowane :(

A co do maski, to:

Opakowanie: półprzezroczysta tuba, 150ml, z której łatwo wydobyć zawartość, na koniec po prostu przecięłam tubę, radzę to zrobić, bo w środku naprawdę jest jeszcze bardzo dużo maski,

Konsystencja: biała,gęsta i tłusta maska,

Zapach: bardzo przyjemny, lekko kwaskawy,

Działanie:
- po użyciu maski włosy rozczesują się bardzo ładnie/szybko
- maska fantastycznie natłuszcza moje włosy
- sprawia, że włosy są gładkie, dobrze nawilżone i bez puch, własnie to działanie najbardziej mnie cieszy, mam ładny/bardzo podkreślony skręt, 
włosy długo trzymają wilgoć, co owocuje, takim "wilgotnym skrętem"
- maska należy raczej do tych tłustych, dlatego radziłabym ją nakładać od ucha w dół, kilka razy nakładałam ją również na skalp, przez dobę włosy były cudne, ale później szybciej się przetłuszczały
- delikatny, hibiskusowy zapach utrzymuje się przez wiele godzin po myciu.

Maskę bardzo lubię, i pewnie ponownie ją kupię
ale mam zastrzeżenia do składu, Tołpa mogłaby się bardziej postarać i zwiększyć ilościowo wartościowe składniki (przed zapach) znajdujące się w masce, a zwłaszcza ten torf, którym tak się szczyci, 
bardzo denerwuje mnie, gdy producent powołuje się na coś, czego tak naprawdę nie ma.

To sprawia również, że nie jest ona moim zdaniem warta swojej ceny - ok.20zł/150ml.
Maskę widziałam w Rossmannie, Schlekerze i Tesco.

zdjęcie zrobiłam w sobotę w Schlekerze


Podsumowując, maskę warto wypróbować, bo naprawdę jest mistrzem natłuszczania, 
dodatkowo jest zgodna z CG.
Myślę, że dziewczyny z suchymi i kręconymi włosami będą z niej zadowolone.
Ja jestem na TAK
a Wy, znacie maskę Tołpy? Co o niej sądzicie?

całuję 
kosodrzewina79


10 komentarzy:

  1. Chętnie bym ją wypróbowała. Moim włosom przydałaby się natłuszczająca maska, która je trochę dociąży.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusi mnie, lubie takie tluste maski :D. Sklad tez jest calkiem przyjemny.
    P.s zgubilas g w tytule.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyróżniłam Cię w TAGu Liebster Blog :) zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. składzik całkiem całkiem moje wlosy by ją polubiły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tego co piszesz byłaby idealna dla mnie! Zapewne za niedługo ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tej masce, ale jakoś mnie nie zachęca skład ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam żadnego kosmetyku tej firmy, ale skład jest zachęcający do wypróbowania :) np. wyciąg z torfu :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam i bardzo bardzo lubię, świetnie nawilżała i ujarzmiała moje fale, dodatkowo miały po niej bardzo ładny skręt :)

    OdpowiedzUsuń