wtorek, 13 listopada 2012

Receptury Babuszki Agafii - peeling naturany - agrest i gruszka (ruska bania)

Witajcie,
dzisiaj w ten chłodny jesienny wieczór 
chciałbym Was zaprowadzić w świat zapachu agrestu i gruszki.





NATURALNY PEELING DO CIAŁA
AGREST I GRUSZKA


 Opis producenta:

Peeling do ciała został stworzony w oparciu o oryginalny przepis syberyjskich zielarzy. Dzięki składnikom naturalnym peeling doskonale oczyszcza pory skóry, poprawia jej oddychanie i stymuluje metabolizm.
Agrest
ma działanie przeciwzmarszczkowe ze względu na antyoksydanty zawarte w składzie. Wygładza skórę oraz przyspiesza jej regenerację, reguluje koloryt skóry i rozjaśnia przebarwienia. Działa bakteriobójczo i redukuje wydzielanie sebum, dając znaczną poprawę w przypadku skóry łojotokowej.
Gruszka
ze składników mineralnych najwięcej zawiera potasu, ale także bogata jest w fosfor, wapń, magnez, sód, miedź, żelazo, a także bor i jod. W owocu występują kwasy owocowe (kwas jabłkowy, kwas cytrynowy), węglowodany, olejki eteryczne, błonnik i pektyny. Zawiera także witaminy: A, B1, B2, B6, C i PP.
Wykazuje działanie wygładzające - delikatnie usuwa martwe komórki wygładzając wszelkie niedoskonałości skóry, kojące, nawilżające i rewitalizujące dzięki zawartej fruktozie. Polifenole oraz kompleks witamin A, E, C ujędrniają, spowalniają proces starzenia się skóry, a także chronią ją przed szkodliwym działaniem promieni UV.
 
DZIAŁANIE:

  • poprawia krążenie krwi i relaksuje ciało,
  • peeling ma wysokie właściwości oczyszczające oraz złuszcza zrogowaciały naskórek,
  • specjalne drobinki ścierające delikatnie złuszczają martwe komórki naskórka, usuwają zanieczyszczenia oraz zmniejszają szorstkość skóry, pozostawiając ją aksamitnie gładką,
  • po zastosowaniu skóra jest odświeżona, delikatna i zdrowo wyglądająca,
  • polecany przy walce z cellulitem.

SKŁAD: woda, wyciąg z mydlnicy lekarskiej, wyciąg z gruszki, wyciąg z agrestu, akulin, betaina, gliceryna, trietanolamina, katon. (źródło)












Peeling kupiłam w wakacje i byłam rozczarowana; zapachem, konsystencją. 
I tak oto trafił on na kilka tygodni do szafki. 
Nawet o nim zapomniałam, ale ostatnio mam czas gruszkowy, wcinam jedną za drugą i po prostu olśniło mnie, że mam przecież to gruszkowe cudo.
Nie wiem jak to się stało, pewnie to kwestia pory roku, ale dzisiaj mam wrażenie, że to zupełnie inny produkt.
 
OPAKOWANIE - urocze, plastikowy przezroczysty słoik z kremową nakrętką, na której widnieje obrazek z gruszką i agrestem,
ZAPACH - letni, świeży, słodko-kwaśny zapach, wyczuwalna gruszka i agrest,
KONSYSTENCJA - gęsty żel z mnóstwem drobnych, ale ostrych pestek
DZIAŁANIE - peeling stosuję zawsze na suchą skórę, bo uważam, że tak działa po prostu lepiej (tak stosuję każdy peeling). Żelowa konsystencja sprawia, że ładnie, równomiernie rozprowadza się on na skórze, nic nie spada do wanny, nic się nie marnuje. Po kilku sekundach masowania peeling zaczyna się on lekko pienić. Po spłukaniu czuć, że skóra jest zupełnie inna - gładka, odświeżona, nawilżona, ale nie sztucznie natłuszczona (np. parafiną, silikonami).
Moc peelingu oceniam na średnią, ale to oczywiście zależy od czasu jaki poświęcimy na masaż. W pierwszym momencie myślałam, że nie ma co on nawet stawać do walki o moje serce z solno-oliwkowym peelingiem z Dax czy kawowym z Clareny. Ale szybko okazało się, że małe pestki agrestu ścierają równie dobrze jak duże kryształki soli czy cukru. 
DOSTĘPNOŚĆ - sklepy internetowe z rosyjskimi kosmetykami
CENA - ok. 25zł.

Kończąc, jest to idealny peeling na jesień i zimę. 
Jest on dla mnie aromaterapią, odrobiną lata zimą. Polecam :)

całuję
kosodrzewina79

9 komentarzy:

  1. Musi cudnie pachniec *.*, kusza mnie te peelingi. Sama nie wiem ktory bardziej :D bo ten kawowy ten wyglada ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kawowym tez myślałam, ale ten agrest mnie zaintrygował :)

      Usuń
  2. tak, na taki peeling mogłabym się skusić. Normalnie używam kawowego, ale ten ma świetny skład:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze są te opakowania. Mam ochotę na jakiś pachnący latem peeling.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda genialnie ! Pachnie pewnie jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze , gdy oglądam ten peeling na setare.pl wyobrażam sobie jego zapach. I wyobrażam go sobie dokładnie tak jak opisałas : słodko-kwaśny ! Nigdzie nie moglam znalezc info na temat jego zapachu , czy aby na pewno taki jest i mam ! :)
    żelowa konsystencja bardzo mi się podoba. Swoją droga nigdy nie stosowalam peelingów na sucho - z pewnościa spróbuję. A ten prędzej czy później za zapach ! i działanie znajdzie się w moich lapkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie widziałam tego produktu, wygląda po prostu super, chcę go mieć! :D Musi pięknie pachnieć!

    OdpowiedzUsuń