piątek, 2 listopada 2012

Plany na denko - listopad 2012

Witajcie,
po poście o denku już tradycyjnie pokazuję Wam plany na denko na kolejny miesiąc,
kto śledzi mnie dokładnie wie, że mam duży problem z nagromadzonymi w domu kosmetykami.
 Plan na denko naprawdę bardzo mi pomaga.
Trzyma w ryzach moją pasję do otwierania coraz to nowych kosmetyków.

Tak naprawdę, to wszystkie te kosmetyki są już mocno nadszarpnięte, no może poza masłem do ciała, kremem do rąk i pianką do stóp, których starania o zużycie, będę traktowała jako małą inwestycję w swoje ciało, bo niestety nawilżanie ciała, stóp to moją pięta achillesowa.

trzymajcie kciuki!
całuję
kosodrzewina79


14 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za listopadowe denko :) Niektóre z kosmetyków na zdjęciu przykuły moją uwagę i chętnie dowiem się jak Ci służyły ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki i mam nadzieje, że ci się uda ;) Też bym chciała mieć tyle kosmetyków do pielęgnacji włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę ,że zużywanie tych kosmetyków może być jedynie czystą przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę powodzenia w zużywaniu:)
    a i mam ogólnie pytanie czy u was też w Rossmannach brakuje olejku Babydream fur mamma ja już byłam tam 2 razy olejku nie ma ale też nie ma na niego półki;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio tez go nie widziałam, ale zauważyłam, że płyn do kąpieli ma zmieniony kolor butelki z różowej na białą, może olejkom też zmieniają

      Usuń
  5. oj, ja to z checia bym zuzyla wcierki od Babci :D

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurcze sporo tego :)
    ja tyle zużywam w pół roku :(
    ale życzę powodzenia i wygranej walki z kosmetycznym nałogiem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje denko i plany zawsze mi imponują ! :)

    OdpowiedzUsuń