sobota, 3 listopada 2012

odżywka i maska Bh Herb Club Sandalwood - recenzja

Witajcie,
dzisiaj kilka słów o oliwkowej odżywce Bh Herb Club z olejkiem z jojoba
oraz
masce Bh Herb Club na aloesie, olejku jojoba i oliwkowym oraz rumianku.

Pierwszy raz te produkty zobaczyłam na blogu eve,
która ma naprawdę nosa do wynajdowania takich ciekawostek :)
Kosmetyki Bf Herb Club pochodzą z Tajlandii. 
Maskę można dostać na allegro za 10, a odżywkę za 8zł.

Maskę testowałam w lipcu i już zawsze będzie mi się ona kojarzyła z wakacjami w Ustroniu Morskim, odżywkę  natomiast testowałam w październiku, myślę, że jest to istotne, ponieważ
 moje włosy bardzo reagują na pogodę.





ODŻYWKA
Bh Herb Club
SANDALWOOD
With Jojoba Oil






 W ładnym, wąskim opakowaniu z pompką otrzymujemy białą i gęstą odżywkę do włosów.


Plusy:
- nawilża
- odżywia
- cena
- ładnie dociąża puszyste włosy

Minusy:
- zapach!, domyślam się, że sandałowy, ale dla mnie taki benzynowy
- dostępność- tylko allegro
- nie wpływa na łatwość rozczesywania
- opakowanie, z pozoru ładne, ale odżywka jest gęsta i pompka ciężko chodzi, do ostatniej porcji odżywki musiałam dodać wody, ponieważ inaczej nie mogłam jej wydobyć




SKŁAD i jego krótka analiza
składniki znajdujące się przed zapachem, które zasługują na uwagę to:
- olej z oliwy z oliwek
- gliceryna
- olej jojoba
 niestety pozostałe olejki po zapachu, czyli w ilościach śladowych :(

Water (woda), Cetearyl Alcohol (emolient tłusty, twory na włosach ochronną powłokę), Glycerin (gliceryna), Hydrogenated Olive Oil (wodna oliwa z oliwek), Behenamidopropyl dimethylamine (antystatyk, ułatwia rozczesywanie), Olive Oil PEG-7 Esters (emolient, niepieniący się surowiec o właściwościach myjących. Zmniejsza podrażnienia spowodowane powszechnie używanymi surfaktantami. ), Polyquaternium-37 (kondycjoner o cechach sylikonu) ,Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil (olej jojoba), Fragrance (zapach), Stearamidopropyl Dimethylamine (naturalna odżywka, poprawia strukturę włosów i zdrowie skóry głowy), Olea Europaea (Olive) Fruit Oil (olej z drzew oliwkowych), Lactic Acid (Kwas mlekowy - działanie nawilżające oraz przeciwstarzeniowe), Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride (antystatyk tworzący na włosach ochronną powłokę, dodatkowo ma również właściwości odżywcze), Olea Europaea (Olive) Oil Unsaponifiables (olej zawierający sterol, naturalny składnik oliwy z oliwek, który nawilża skórę. Powoduje, że skóra i włosy stają się delikatne w dotyku, jest to również środek odżywczy, poprawiający ogólny stan włosów), Benzyl Alcohol (konserwant pochodzenia chemicznego, syntetyczny alkohol otrzymowany z ropy naftowej lub smoły weglowej)
Ricinus Communis (Castor) Seed Oil (olej rycynowy), Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil (olej z pestek słonecznika), Tocopheryl Acetate (octan tokoferolu, pochodna witaminy E, niezwykle skuteczny antyoksydant, dzięki czemu wykazuje działanie przeciwstarzeniowe), Cocos Nucifera (Coconut) Oil (olej kokosowy), Methylisothiazolinone (konserwant), Hydrolyzed Silk Butylene Glycol keratyna hydrolizowana, Isopropyl Lauroyl Sarcosinate (emolient, środek wiążący), Dipotassium Glycyrrhizinate, Eriobotrya Japonica Leaf Extract, Sophora Angustifolia Root Extract (wyciąg z korzeni perełkowca wąskolistnego), Swertia Japonica Extract, Cinnamyl Alcohol, Hexyl Cinnamal, Coumarin, Alpha-Isomethyl Ionone.








































































































































































 MASKA





































































































































Bh Herb Club
Sandalwood
With Olive Oil



Tradycyjna tuba z perłowo-białą maską.


Plusy:
- skład!
- nawilżenie
- cena

Minusy:
- puszyła mi włosy
- zapach, nie każdemu może odpowiadać, ale i tak jest dużo lżejszy niż odżywka
- średnio ułatwia rozczesywanie

SKŁAD:

Aqua (woda), Aloe Barbadensis leaf extract(ekstrakt z liści aloesu), Glycerin(gliceryna), Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil(olej jojoba), Cetyl Alcohol(emoliet łusty, tworzy na wlosach ochronną powłokę), Hydrolyzed Wheat Protein(hydrolizat protein pszenicy), Benzalkonium Chloride(antystatyk, zmiękcza i wygładza włosy), Cetrimonium Chloride(kondycjoner, poprawia rozczesywalność, zapobiega splątywaniu, nadaje połysk i wygładza włosy), Camomilla Recutita (Matricaria) flower extract(ekstrakt z rumianku), Cocos Nucifera (Coconut) Oil(olej kokosowy), Olea Europaea (Olive) Fruit Oil(oliwa z oliwek), Polyquaternium-10(antystatyk o cechach silikonu), Steartrimonium Chloride(konserwant), Santalum Album ( Sandalwood) Oil(olejek sandałowy), Sodium Benzoate(konserwant), Nelumbo Nucifera (Lotus) Oil(olejek), Citronellol(zapach)


A skład, cudowny!
Po wodzie, aloes, gliceryna, olej jojoba, 
hydrolizowana proteina, rumianek, kokos i oliwa z oliwek.


I takie moje małe zestawienie:




Oceniana kategoria
Maska
Odżywka
Zapach
2
1
Konsystencja
2
2
Skład
3
2
Nawilżanie
2
2
Odżywianie
2
2,5
Zgodność z CG
0
0
Obciążanie
1 (bardziej)
2 (mniej)
Puszenie
1 (bardziej)
2 (mniej)
Dostępność
1
1
Opakowanie
3
1,5
RAZEM
17
16

LEGENDA:
3 - TAK
2 - ŚREDNIO
1 - SŁABO
0 - NIE 
Podsumowując,
 oba produkty są ciekawe, skład i zapach ma zdecydowanie lepszy maska, 
natomiast odżywka lepiej odżywia i dociąża włosy. 
Myślę, że warto spróbować obu i wyrobić sobie swoje zdanie.

znacie, miałyście?
całuję
kosodrzewina79

10 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę te produkty, wyglądają bardzo zachęcająco :))

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach. Skład tej maski mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam, dalej stosuję odżywkę. Nawet się pokusiłam o recenzje. Podziwiam, że opracowałaś skład - mnie się nie chciało ; P Poza tym mam zupełnie inne wrażenia - zapach uwielbiam, jest taki nie-słodki - uwielbiam gorzkie zapachy i nie wyczuwam w nim benzyny. Moje włosy bardzo ją lubią, pompka na razie działa bez zarzutu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach tej odzywki jest zdecydowanie nie mój, ale jej działanie bardzo lubię :)

      Usuń
  4. Nieźle-kolejne nowości :D Ahhh ta kusicielka Eve. Najpierw się naczytałam u niej o rosyjskich mazidłach do włosów (muszę mieć), a teraz znowu jakieś tajlandzkie...Kiedy ja to wypróbuję?? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tych produktach ^^' Bardzo długi skład ma odżywka, oba kosmetyki zdają się być ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale chętnie bym wypróbowała :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo... sprawdzałam na allegro i nie ma, chyba, że źle szukam :/ Przetestowałabym chętnie i pewnie tak zrobię jak tylko uporam się z dotychczasowymi zbiorami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na początku postu w słowie allegro jest odsyłacz do aukcji :)

      Usuń