piątek, 2 listopada 2012

Miesiąc z życia moich włosów - podsumowanie pielęgnacji październikowej

Witajcie,
przyszedł czas na podsumowanie mojej październikowej pielęgnacji włosów.

Kosmetyki, których używała przez te ostatnie 30 dni to:
(oczywiście pokazuję te,
 które użyłam przynajmniej 2-3 razy)



Ku mojej wielkiej radości wszystkie (poza dwoma odżywkami Joanny b/s) 
widoczne na zdjęciu kosmetyki już sięgnęły dna, 
albo stanie się to lada dzień. 

Co się działo?

- po wrześniowej, wysuszającej, bardzo monotonnej pielęgnacji głównie emulsją i maską Gloria postawiłam na różnorodność
- wreszcie udało mi się wykończyć serię ARTEGO, kupiłam je rok temu, kiedy to po nieudanej dekoloryzacji (skończyłam z żółtymi włosami z zielonymi pasemkami) myślałam, że one uratują mi włosy, oj jaka byłam głupiutka, oj głupuitka

- walcząc z moją łysiną na czubku głowy zdecydowałam się na kurację rzepą z Joanny, bardzo obawiałam się obecnego tam w składzie alkoholu (Denat), przezornie jednocześnie z ampułkami stosowałam olej - Receptury Babuszki Agafii - wzmacniający, z efektu jestem bardzo zadowolona, zastosowałam dwie kuracje i ani przesuszenia, ani wzmożonego przetłuszczania skalpu nie widać :) 
(ale dłuższą recenzję napiszę później, 
ponieważ chciałabym zobaczyć co będzie się działo dalej)

- przez cały miesiąc myłam włosy za pomocą metody kubeczkowej, 
jestem z niej bardzo zadowolona, 
napiszę Wam o niej również w jednym z najbliższych postów

- pierwszy raz w życiu stosowałam również płukanki, jak na razie aloesową, octową i pokrzywową, ale wszystkie działania, które przełamują moje znienawidzone lenistwo, bardzo mnie cieszą

- i właściwie taki najbardziej szokującym zdarzeniem w tym miesiącu była moja wizyta u fryzjera, gdzie poprosiłam panią o podcięcie max 5cm, a myślę, że straciłam z 15-20cm

nie dość, że nie mam połowy włosów, to jeszcze to nieznośne gniazdo, no ale tak się postarała fryzjerka :(



a teraz trochę teorii, co i jak stosowałam oraz zdjęcia



PAŹDZIERNIK 2012
* mycie – metoda kubeczkowa

1.10.12 - rano
Mycie – szampon Mleczna Kąpiel – łopianowy
Odżywka – maska Artego
Zabezpieczenie – Joanna – mleko i miód b/s

3.10.12 – rano
Wcierka – Joanna – Rzepa
Spray na włosy – Seboradin – rzodkiew – na noc
--------------------------------------------------------
Mycie – szampon Artego – metoda kubeczkowa
Odżywka – maska Artego
Zabezpieczenie – Joanna – mleko i miód – b/s
Stylizacja – krem modelujący Artego

5.10.12 – rano
Wcierka – Joanna – Rzepa – ampułka 10ml
Olej – Agafii wzmacniający
Maska – Joanna – maska jajeczna + Artiste odzywka proteinowa + Artego maska odbudowująca
-----------------------------------------------------
Mycie – szampon Artego – metoda kubeczkowa x2
Odżywka – maska Artego
Zabezpieczenie – Joanna odżywka b/s

7.10.12
Wcierka – Joanna – rzepa- ampułka
Mgiełka – Jantar
Olej – Agafii wzmacniający
-------------------------------------------------------------
Mycie – Artego – szampon
Odzywka – Artego
Zabezpieczenie – Joanna b/s



muszę je zagęścić! muszę!



8.10.12



po nocy, już nie wyglądają tak dobrze




Mycie – 2x szampon Mleczna Kąpiel
Maska – Organique – Allergic

10.10.12
Wcierka – Agafii
Olej – Agafii  wzmacniający– na 1h
----------------------------------------------------
Mycie – szampon Organique – ANTI-AGE
Maska – Organique – Allergic

12.10.12 - rano
Olej Sesa – na noc
Mycie – szampon Alverde – MEN
Odzywka – Bh Herb Club z jojobą
Zabezpieczenie – Joanna b/s
Stylizacja – żel Isana pomarańczowy







13.10.12


niestety przez noc żel posklejał włosy i są tłuste strąki

i to gniazdo :(







posklejane włosy jeszcze bardziej uwidaczniają, to że jest ich mało




Wcierka – Agafia
Maska – maska Organique ANTI AGE + Ruska Bania z owoców leśnych – 2h pod czepek
----------------------------------------------------
Mycie – szampon Alepia
Odżywka – Alepia
Zabezpieczenie – Joanna b/s
Stylizacja – Artego

14.10.12
Mycie – Alverde Men
Odzywka – Artiste z jojoba
Zabezpieczenie – Joanna czerwona

15.10.12
Olej – kokosowy + makadamia na 1h
Mycie – szampon Agafii na brzozowym propolisie
Odzywka – Agafii na kwiatowym propolisie
Płukanka - aloesowa
Zabezpieczenie – Joanna b/s mak i bawełna

17.10.12 - rano
Olej – olej pietruszkowy – na noc
Mycie – Organique ANTI- AGE
Odżywka – Alverde brzozowa
Zabezpieczenie – Joanna b/s mak i bawełna

18.10.12 – wieczór
Mycie – Organique ANTI AGE
Maska – Kallos Latte
Zabezpieczenie – Joanna b/s mak i bawełna

20.10.12
Rano
Mycie – Organique ANTI AGE
Maska – Odżywka Scandic Plus – proteinowa
Zabezpieczenie – Joanna b/s mak i bawełna
Stylizacja – Artego





----------------------------------------------
Wieczór
Wcierka – Joanna – Rzepa – ampułki
Olej – makadamia
Maska – Joanna jajeczna + pół łyżki oleju rycynowego + 5 kropli elastyny + 5 kropli pantenolu – 3h
--------------------------------------------
Mycie – szampon Organique ANTI-AGE
Odzywka – Bh Herb Club z jojobą
Zabezpieczenie – Joanna b/s mak i bawełna

22.10.12
Wcierka – Joanna Rzepa – ampułka
Olej – Ciepły! Agafii wzmacniający – na noc
------------------------------------------------------
Mycie – Mleczna Kąpiel + sok aloesowy + woda
Odżywka – Bh Herb Club z jojobą
Płukanka - aloesowa
Zabezpieczenie – Joanna b/s mak i bawełna



23.10.12
Mycie – Organique ANTI-AGE
Maska – NaturVital aloesowa
Zabezpieczenie – Joanna b/s miód i mleko

24.10.12
Wizyta u fryzjera – mycie i cięcie


---------------------------------------------------
Wcierka – Joanna - Rzepa – ampułka
Mycie – Mleczna Kąpiel łopianowy x2
Odżywka – Tołpa
Płukanka – octowo-pokrzywowa
Zabezpieczenie – Joanna b/s mleko i miód

25.10.12
Wcierka – Joanna Rzepa – ampułka
Olej – Agafii wzmacniający
--------------------------------------------
Mycie – Mleczna Kąpiel
Odżywka – Bh Herb Club z jojobą
Płukanka – octowa
Zabezpieczenie – Joanna b/s mleko i miód

27.10.12
Wcierka – Joanna Rzepa – ampułka
Olej – Agafii wzmacniający – na 3h
Maska – BingoSpa mleczna – 5 kropel pantenolu + lecytyna + Wit. B3 + 3 krople elastyny – na 2h
---------------------------------------------
Mycie – szampon Alverde Men
Odżywka – maska Tołpa
Zabezpieczenie – Joanna b/s miód i mleko

28.10.12
Wcierka – Joanna – Rzepa – ampułka
Olej – Agafii wzmacniający
Maska – BingoSpa – mleczna + łyżka oleju makadamia
-------------------------------------------
Mycie – Organique – ANTI AGE
Odżywka – Bh Herb Club z jojobą
Zabezpieczenie – Joanna b/s mak i  bawełna

29.10.12
Wcierka – Joanna Rzepa – ampułka
Olej – Agafii wzmacniający
Maska – Scandic Plus proteinowa + 10 kropel oleju z wiesiołka + Wit. B3 + gliceryna + aloesowy żel
--------------------------------------------------------
Mycie – Organique – ANTI AGE
Odżywka -  Bh Herbat Club z jojobą
Zabezpieczenie – Joanna b/s mleko i miód





właśnie minął miesiąc z Joanną - Rzepa


moje cienkie włosy, jak widać źle znoszą stylizujące żele czy kremy modelujące, a i ładne są tylko pierwszego dnia po myciu, później ulatuje z nich wilgoć, sklejają się, tworzą strąki


A co w listopadzie?


- wydenkować produkty, które naprawdę dobrze służyły mi w październiku, ale nowe chcę wprowadzać tak stopniowo, pojedynczo, ponieważ starych kosmetyków działanie znam, a jak zastosuję wszystko co nowe, to nie będę wiedziała co i jak zadziałało

- ostatni raz dać szansę olejkom Hipp i BD, moje włosy chyba nie lubią zawartego w nich oleju słonecznikowego i sezamowego - włosy jak u dziecka = puch :(

- wnikliwie przetestować serię z Alepia - po ostatnim myciu wyczesywałam z włosów jakieś żółte nitki, a to było bardzo nieprzyjemne

- zrobić sobie tydzień z olejem konopnym - olej + maska konopna

- napisać sporo zaległych recenzji


a może macie jakieś życzenia?
całuję
kosodrzewina79

14 komentarzy:

  1. nie mogę się doczekać nowych recenzji :) I mam nadzieję, że włosy ci jak najszybciej odrosną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam odżywkę z Joanny naturą to do włosów normalnych i przetłuszczających. Kosztowała 3,99 zł a dobra jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny połysk włosków.Również trzymam kciuki-powodzenia słońce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie fryzjerka Cię urządziła , ale może włosom wyjdzie to na dobre ? Tak jak moim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj widzę z tym już same pozytywy, ale nadal czuję niesmak, bo 5cm to 5cm i koniec
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na rozdanie na http://natolatekswiat.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-wybrna-pare-butow.html DO WYGRANIA WYBRANA PARA BUTÓW!

      Usuń
  6. zaciekawiłaś mnie tym szamponem Mleczna Kąpiel
    gdzie mogę go zakupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już kilka miesięcy temu kupiłam na allegro

      Usuń
    2. widziałam właśnie na allegro, na razie mam mega zapasy i same dylematy, coż kupić kiedy wszystko sie skończy ;)

      Usuń
  7. Sporo tego masz! I ładne włosy! ;-)

    OdpowiedzUsuń