niedziela, 4 listopada 2012

Maska algowa oczyszczająca - terapia przeciwtrądzikowa - Organique + KONKURS

Witajcie,
w innym poście pisałam Wam o maseczce algowej z Bielendy, 
dzisiaj też maseczka algowa, ale z Organique.

ORGANIQUE
MASKA ALGOWA
OCZYSZCZAJĄCA



30 gram maski zapakowane jest w srebrzystą saszetkę.





A wykonanie?

Producent zaleca 1/2 opakowania maski wymieszać z wodą do konsystencji śmietany. 
Ja mieszam w zdezynfekowanej filiżance - maskę z hydrolatem z zielonej herbaty.




zeruję wagę

odmierzam 15gram

dodaję hydrolatu i mieszam
na czystą twarz nakładam maseczkę, po 15-20 minutach leżakowania przystępuję do jej zdejmoania






Ostatnio zrobiłam maseczkę z połowy zalecanej ilości i też było ok. 
Myślę, że wieksza ilość to po prostu marnotrawstwo.

maseczka wykonana z połowy ilości zalecanej przez producenta

Ewentualne pozostałości usuwamy wilgotnym wacikiem.

Wiem, że wiele z Was nazywa taki typ maseczek babraniem się, ale ja uważam że warto.
Poprzez dodanie odpowiedniego hydrolatu możemy dodatkowo potęgować, 
albo łagodzić działanie maski.


KONSYSTENCJA: pierwotnie - proszek, wtórnie - gęsta śmietana
ZAPACH: intensywny zapach oleju z drzewa herbacianego i mentolu
DZIAŁANIE: niesamowita wyciszenie, nawilżenie i wygładzenie twarzy

Mam cerę tłustą, z niedoskonałościami. 
Doświadczenie życiowe pokazało mi, że taka skóra wbrew pozorom również bardzo potrzebuje nawilżenia. Maseczki typu peel-off są dla mnie za słabe, natomiast algi w takiej postaci sprawiają, że moje gruczoły łojowe są wyciszone, a skóra nawilżona. Algi stosowane regularnie bardzo poprawiają mój stan skóry.
Do nakładania maseczki zupełnie nie sprawdził się pędzelek - zdecydowanie bardziej polecam łyżeczkę, łopatkę czy nawet własną dłoń.

miałyście? spróbujecie?

całuję 
kosodrzewina79



PS ostatnio mój blog przekroczył 100 obserwatorów, stąd mały konkurs dla Was :)




Konkurs trwa do 15 listopada 2012r.
Do zabawy zapraszam osoby pełnoletnie mieszkające na terenie Polski.
Należy być moim obserwatorem i dodać mnie do blogrolla oraz z głową odpowiedzieć na 3 pytania, jeżeli zaintryguje mnie więcej niż jedna odpowiedź, to wtedy przygotuję również narody niespodzianki.

WZÓR:
Obserwuję jako:
Blogroll:
W Twoim blogu najbardziej lubię:
W Twoim blogu najbardziej razi mnie:
Moja ulubiona maska do włosów to ... (i dlaczego?).



powodzenia :)
całuję
kosodrzewina79

21 komentarzy:

  1. Co raz bardziej mam ochotę na jakąś maskę algową :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam masę algowa mleko i pszenica - efekt świetny :)

    Obserwuję jako: imprevisivel
    Blogroll: Tak
    W Twoim blogu najbardziej lubię: włosowe posty :)
    W Twoim blogu najbardziej razi mnie: buntowanie moich wlosów przeciwko mnie pokazując swoje kosmetyki do ich pielęgnacji wtedy moje włosy dochodzą do buntu i nie mam szans z nimi walczyć :D
    Moja ulubiona maska do włosów to alterra granat i aloes- jest bezcenna moje włosy sa po niej świetnie nawilżone i dociążone , nie puszą sie :)


    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię antytrądzikowe maseczki, szczególnie takie z glinką :) Moja cera jest ostatnio okropna!

    Obserwuję jako: kubekczekolady
    Blogroll: tak
    W Twoim blogu najbardziej lubię: Jak zawsze imponują mi Twoje ogromne włosowe zbiory, chętnie patrzę co nowego upolowałaś, czytam o wrazeniach, w cenie są także zdjęcia włosów :))
    W Twoim blogu najbardziej razi mnie: Czasem wydaje mi się, że niektóre posty są mało wyczerpujące, za krótkie, czegoś mi zabraknie.
    Moja ulubiona maska do włosów to jest ich trochę :) Aktualnie złota maska ajurwedyjska skradła moje serce ;-)

    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego ona? Nie dość, że ma stymulować wzrost włosów, to jeszcze włosy są po niej idealne - mięciutkie i superbłyszczące ;-)

      Usuń
  4. mnie jakos te maski nie przekonuja :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachęciłaś mnie maseczką. A ja lubię to 'babranie się; :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja trądzikowa skóra też potrzebuje nawilżenia, dlatego takie maski są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Butterfly
    Blogroll: http://meedleyy.blogspot.com/
    W Twoim blogu najbardziej lubię: ciekawe posty które zawsze dają odpowiedzi na moje pytania:)
    W Twoim blogu najbardziej razi mnie: Gdybyś dodała jakieś kolory to byłoby super;) Jakieś delikatne tło na przykład;)
    Moja ulubiona maska do włosów to wygładzająca Joanna z jedwabiem:) Nie obciąża włosów a daje niesamowite efekty wygładzenia , blasku, łatwo się rozczesują a włosy wyglądają po niej na zdrowe i mocne;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś otagowana :)
    http://aladriela-aladriela.blogspot.com/2012/11/moje-wosy-w-piguce.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Kulka
    Blogroll: http://wlosowo.blogspot.com/
    W Twoim blogu najbardziej lubię: włosowe posty, które są dla mnie bardzo pomocne (zwłaszcza, że obie mamy kręcone włosy ;)), nowinki kosmetyczne - można u Ciebie znaleźć zarówno rzadko spotykane kosmetyki (np. organiczna pasta solna, czy ostatnio serwatkowy szampon) jak i te bardziej znane, o których się czasem zapomina i zdjęcia - szczególnie włosów i kosmetycznych zbiorów.
    W Twoim blogu najbardziej razi mnie: Brak kolorów na blogu i pisanie w trybie "wyrównania do środka" (bardzo ciężko mi się czyta w ten sposób pisane teksty).
    Moja ulubiona maska do włosów to: wszelkiego rodzaju domowe maski, zwłaszcza z dodatkiem miodu i drożdży, które cudownie wpływają na moje włosy pozostawiając je miękkimi i błyszczącymi, a z masek drogeryjnych Crema al Latte, którą zawsze tuninguję półproduktami i kuchennymi dodatkami - jest świetną bazą pod domowe maski.

    Otagowałam Cie na moim blogu :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Sonja
    Blogroll: ori-leszno.blogspot.com
    W Twoim blogu najbardziej lubię: zawsze kiedy trafiam do Ciebie na bloga, dostaję nerwicy zaawansowanej ponieważ tak bardzo, bardzo bardzo zazdroszczę Ci ilości kosmetyków do włosów które posiadasz, a przede wszystkim nigdy nie mogę się nadziwić, jak Ty jesteś w stanie zużyć te wszystkie kosmetyki które pokazujesz nam w Denko w tak krótkim czasie? I to mnie bardzo bardzo ciągnie do Ciebie, zawsze znajdę coś nowego :)
    W Twoim blogu najbardziej razi mnie: Chyba troszkę chłód jaki bije, nie wiem, ale brakuje mi banera który odzwierciedlał by Ciebie
    Moja ulubiona maska do włosów to rosyjska maska drożdżowa, to ona sprawia że moje włosy są intensywnie miękkie, odratowała moje końcówki, dzięki niej zaczęły troszkę rosnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: Blanka
    Blogroll: http://swiat-blanki.blogspot.com/
    W Twoim blogu najbardziej lubię: Najbardziej lubię oglądać Twoje kolekcje kosmetyków, są naprawdę imponujące, a ja zazdroszczę Ci systematyczności, bo takie ilości zużywanych kosmetyków muszą być używane regularnie. Poza tym jestem Ci wdzięczna, bo mój mąż kiedy zobaczył Twoje zapasy kosmetyków przestał czepiać się mnie ;))
    Poza ty lubię wchodzić na Twojego bloga, bo wiem, że zawsze znajdę coś ciekawego dla siebie.
    W Twoim blogu najbardziej razi mnie: Lubię minimalistyczne i delikatne blogi, ale jednak przydałby się baner, który mówiłby nam coś o Tobie. ;)
    Moja ulubiona maska do włosów to Organique anti-age, jest to moja ulubiona maska z powodów sentymentalnych, ponieważ była ona moją pierwszą maską, która przekonała mnie w pełni, że o włosy warto dbać (nie ma to jak trafić na bubel na początku i szybko się zniechęcić), poza tym uwielbiam ją za działanie, które widać gołym okiem. Jest to jedyna maska, z jakich przetestowałam, która daje świetne efekty i przepięknie pachnie, co więcej zapach czuć jeszcze na następny dzień. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuję jako; frombodytohair
    blogroll; już dawnooo;) http://frombodytohair.blogspot.com/
    W Twoim blogu najbardziej podoba mi się ogrom Twoich kosmetyków,których Ci zazdroszczę strasznie;) Niezmiernie miło się patrzy gdy coraz bardziej jestes zadowolona z kondycji swoich wlosów (my również )dzieki tym małym cudeńkiem.Jesteś taka włosomaniaczką-motywacja;)

    W Twoim blogu najbardziej razi mnie- to to,że posty pojawiają się za rzadko;) i proszę o dłuższe posty!;)
    moja ulubiona maska to niezmiernie Joanna Naturia miód i cytryna -niesamowite działanie,potrafi poskromić największy puchu;) dodatkowe plusy za cenę i dostępność;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: marta

    Blogroll: http://looklivelove.blogspot.com/

    W Twoim blogu najbardziej lubię: Zdecydowanie Twoje włosomaniactwo. Wszystkie wpisy o włosach, moje ulubione denka. Zawsze mnie rozpiera ciekawość jak wrzucasz post zakupowy :D To, że testujesz nowe produkty z taką dokładnością jest bardzo pomocne przy podejmowaniu własnych zakupowych decyzji. Lubię obserwować co się u Ciebie zmienia, co nowego, jak rosną i pięknieją Twoje włosy :)

    W Twoim blogu najbardziej razi mnie: chyba jednak brak nagłówka. Całosć bloga jest bardzo ok, ale brak nagłówka odbiera mu trochę z osobistego przekazu - blog jest tak ciekawy, że banner powinien od razu o tym wyraźnie informować.Poza tym denerwuje mnie to, że przez Ciebie mam ciągle ochotę na nowe zakupy i eksperymenty :P

    Moja ulubiona maska do włosów to: z gotowców chyba Biovax do ciemnych włosów, ale najbardziej kocham samorobne maseczki - nic nie przebije nafty, żółtka, rycyny i miodu razem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako:JAGA
    Blogroll: http://jaga140.blogspot.com/
    W Twoim blogu najbardziej lubię: zdecydowanie to, że dodajesz wiele zdjęć, no i to że opisujesz zwięźle - recenzje zawierają wszystko co ważne bez niepotrzebnych wywodów :D
    W Twoim blogu najbardziej razi mnie: chyba tylko białe tło ;-)
    Moja ulubiona maska do włosów to ... niestety maski jeszcze nie znalazłam...:( od niedawna zaczęłam zwracać uwagę na składy więc zużyć muszę swoje zapasy i odkładam oszczędności na nowe dobrocie dla włosków :)) czuję że rosyjskie kosmetyki dogadają się z moimi dalekimi rosyjskimi korzeniami :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: dobiezka
    Blogroll: nie
    W Twoim blogu najbardziej lubię: oglądać kolekcje kosmetyków ;p oraz ich recenzje;)
    W Twoim blogu najbardziej razi mnie: brak ładnego nagłówka;)
    Moja ulubiona maska do włosów to zdecydowanie Stapiz Sleek Line z jedwabiem <3 kocham ją przede wszystkim za zapach oraz za to jak wygładza moje włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dopiero co trafilam na Twoj blog, a jestem na komorce wiec jutro jak najszybciej spelnie dwa pierwsze punkty, mam nadzieje, ze mimo to wezmiesz mnie pod uwage w konkursie, bo bardzo chcialabym wziac udzial:)
    1. Co prawda zdazylam przejrzec dopiero kilka postow, ale od razu rzucily mi sie w oczy bardzo rzetelne recenzje! To naprawde pomaga w zakupach:) do tego ogrom kosmetykow, ktore posiadasz no i wszelkie wpisy wlosowe- jestem wlosomaniaczka wiec ta kategoria od razu skradla moje serce!
    2. Co mi sie nie podoba to na pierwszy rzut oka brakuje ciekawego szablonu lub chociaz naglowka:)
    3. Ulubiona maska to bezapelacyjnie NaturVital sensitive! Od poczatku wlosomaniactwa borykam sie z przesuszeniem wlosow i ta maska jedyna sobie z tym radzi! Oprocz niej druga ulubiona maseczka jest po prostu Matka Natura, moje wlosy kochaja wszelkie domowe mieszanki z cytryna, miodem i olejkami w roli glownej:)

    OdpowiedzUsuń