poniedziałek, 29 października 2012

Receptury Babuszki Agafii - organiczna pasta solna - recenzja.

Witajcie,
dzisiaj kilka słów o organicznej solnej paście do zębów.
Dodałam ją do zamówienia z ciekawości.
Przychodzi ona do nas w ładnym, tekturowym opakowaniu (lubię takie :))









Niewielka tubka mieści w sobie 75ml błękitno-przezroczystej pasty.

Patrząc na składniki aktywne: żel aloesowy, sól oraz olejki syberyjskie byłam bardzo zadowolona.
Ale niestety to zadowolenie ulotniło się wraz z pierwszym użyciem pasty.
Mycie nią zębów jest po prostu BARDZO NIEPRZYJEMNE.
Na samym początku oczywiście czujemy sól, ale po dwóch minutach szczotkowania słony smak zamienia się w bardzo gorzki. 
Pastę stosowałam jedynie na noc, ponieważ rano naprawdę potrzebuję świeżości, a słono-gorzki posmak nie jest wskazany na początek długiego dnia.

Cena: 16zł (+ koszt przesyłki)

Czy polecam?
Sama nie wiem, na minus przemawia:
- cena
- bardzo nieprzyjemny smak

A co na plus?
- działanie, pasta bardzo dobrze radzi sobie z oczyszczaniem naszych zębów

Dla ciekawych mocnych wrażeń będzie ok, 
ja może kiedyś jeszcze się skuszę, ale z pewnością na inny smak.

całuję 
kosodrzewina79

PS z ciekawości umyłam zęby solą kuchenną i ... to nie dla mnie :(


10 komentarzy:

  1. Mam pastę z propolisem. Takz ema mocny smak. Myślałam o tej solnej, po Twojej recenzji nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słona pasta? Oj nie to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli zależy Ci na paście o naturalnym składzie, to polecam krem do zębów z biomiętą pieprzową z Logodent. Kosztuje tylko 9 zł, ma przyjemny, świeży smak i świetnie usuwa brud;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, też mnie kusi ta Logodent, pozdrawiam

      Usuń
  4. Faktycznie cena jest trochę za wysoka jak na pastę do zębów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie kusi rosyjska pasta ale inna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ffuuu, aż poczułam słony smak. no i cena trochę za wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze, że przeczytałam tą recenzję bo sama interesuję się rosyjskimi pastami, ale tej bym nie chciała :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie nie jestem do niej przekonana;p

    OdpowiedzUsuń