poniedziałek, 15 października 2012

a jednak zmiany... w pielegnacji włosów

Witajcie,
moje ostatnie denko/planowane produkty do pielęgnacji włosów okazały się jednak za słabe, 
stanowczo za słabe. 
Ten przesusz, puch i wypadanie, które ogarnęło moje włosy spowodowało, że postanowiłam jednak urozmaicić pielęgnację.
 Nie ma jak różnorodność.
 Zobaczymy, może ten sposób pielęgnacji u mnie się bardziej sprawdzi.

Kto czyta mojego bloga, ten wie, że pierwotnie powstał on jako moja "terapia" dla włosomaniactwa 
i zakupoholizmu - po prostu w pewnym momencie zapaliła mi się czerwona lampka i postanowiłam coś 
z tym zrobić.
Wyznaczanie produktów do denka okazało się bardzo dobrym sposobem na pomniejszenie ilości kosmetyków, ale jednak nie chcę tego robić kosztem włosów.

Tak więc, stawiam na różnorodność:

SZAMPONY


  • Alverde Men - słabo się pieni, dopiero zaczynam go używać, ale już go lubię
  • Facelle - poprzednia butelka najlepiej spisała się jako płyn do mycia twarzy, zobaczymy co dalej
  • Alepia - użyłam tylko raz
  • Mleczna kąpiel - po prostu szampon z SLS
  • Organique - kupiłam koleżance na prezent, gdy do mnie dotarł okazało się, że ma miesiąć do końca daty ważności :( musiałam zostawić sobie
  • Agafii - od sierpnia czeka i czeka 
  • Mrs. Potters - myję nim włosy i one to uwielbiają
  • Farmona - Miłorząb japoński - uwielbiam za zapach, używam jako oczyszczacza z SLS.
                                                                     ODŻYWKI

  • Isana - żółta - moje włosy ja uwielbiają, najlepszy ratunek na susz i puch
  • Isana wygładzająca - lubię ją, to moja kolejna butelka
  • Joanna z piwem - nie używałam
  • Artiste - jeszcze nie mam zdania
  • Alverde - nie używałam
  • Alepia - tłuścioch :)
  • Agafii - czeka, tak samo jak i szampon z tej serii
  • Tołpa - rewelacja
  • Balea kokosowa - nie używałam
  • Odżywka kadzidłowa do włosów suchych - nie używałam, a korci mnie, korci :)
                                                                           MASKI


  •  Organique - Anti Allergic - jeszcze testuję
  • Joanna maska z jajeczna - UWIELBIAM
  • Scandic Plus - jeszcze nie mam zdania
  • Yves Rocher - maska marokańska - jako dodatek do maski tak, samodzielnie - nie
  • BingoSpa z glinką - lubię
  • BingoSpa mleczna - ok
  • BingoSpa z kaszmirem - nie lubię jej zapachu, a więcej zobaczymy
  • Artiste - rewelacyjna jako dodatek do masek
  • Organique Energizing - nie używałam
  • Natur Vital aloesowa - mam mieszane uczucia
  • Natur Vital - nie używałam
  • Botanico z olejem konopnym - nie używałam
  • Botanico z minerałami z MM - nie używałam
  • Alepia - błoto z MM - nie używałam
                                                            
                                                                 WCIERKI/MGIEŁKI 


  •  Seboradin - uzyłam tylko raz
  • GP - lubię
  • woda różana - uwielbiam
  • Jantar - kocham ten zapach
  • Agafii - lotion/tonik - lubię
  • sok z aloesu - uwielbiam
  • Joanna - ampułki Rzepa - jestem po jednej kuracji, zobaczymy co będzie dalej
                                           
                                                     ZABEZPIECZANIE/STYLIZACJA

  • Isana - żel - dopiero zaczynam swoją przygodę z żelami
  • Wella - pianka - myślę, że mam ja z rok i tak stoi i się kurzy, muszę ją postosować
  • Joanna - serum - mało uzywałam
  • Joanna b/s mleko i miód - UWIELBIAM :)
  • Joanna b/s - mak i bawełna - użyłam dzisiaj pierwszy raz
  • Artego - fluid do włosów - jeszcze nie wiem, co mam myśleć
                                                                
                                                                           OLEJE

                                          tutaj planuję zrobić największe czystki/porządki

  • Alverde paczula i czarna porzeczka -jeszcze nie wiem
  • Alterra - uwielbiam za zapach
  • Hipp - nie spisała się na włosy, dostanie jeszcze jedną szansę
  • Agafii - olej wzmacniający - moc ziół
  • Amla - ta parafina mnie przeraża, ale spróbuję na same włosy
  • Sesa - KOCHAM
  • Khadi Amla - jeszcze nie wiem
  • BabyDream - miałam po niej włosy jak małe dziecko, a nie tego szukam
  • olej rycynowy - lubię
  • olej z pestek winogron - stosuję do OCM, na włosy też
  • GF - olejek łopianowy - nie używałam
  • w grudniu kończą swój okres przydatności do użytku oleje: kokosowy, z malin, z wiesiołka, makadamia i pietruszki - dlatego będę je ostro stosowała

znacie te kosmetyki?
całuję 
kosodrzewina79

PS Proteiny wędrują do:
- keratyna -Kamila Ziel
- jedwab - eve
dziewczyny proszę o Wasze dane :)

26 komentarzy:

  1. woooow to się nazywa kolekcja ;) zazdroszczę tylu fajnych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem tak ogromnej kolekcji kosmetyków :)
    Jak spisuje się szampon Farmony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam jego zapach, stosuję go jako szampon oczyszczający, tak raz na jakiś czas i w tej roli jest ok :)

      Usuń
  3. ZAWSZE JAK pokzaujesz swoje zbiory to opadaj mi szczena;O

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku dokłądnie jak napisałam frombodytohair zawsze jak pokazujesz kosmetyki do włosów do robię wieeelkie oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łooo ogromna ilość kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty to masz zbiór:D
    Opisz proszę co robisz z tym sokiem, mam taki sam, data się kończy i nie mam pojęcia jak go zużyć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. sokiem i wodą rozcieńczam szampon z SLS
      2. gdy otwieram nową butelkę 1,5l i wiem, że ją dzisiaj wypiję, to upijam ok. 200ml, a późnej uzupełniam wodę w butelce sokiem - fantastyczny detox
      3. dzisiaj np. do 950ml wody dodałam 50ml soku i zrobiłam płukankę do włosów

      najbardziej polecam opcję 2 :)
      pozdrawiam

      Usuń
    2. w pkt. 2 chodzi oczywiście o butelkę wody mineralnej

      Usuń
  7. Ale szamponów to ja będę miała więcej od Ciebie :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwołuję swój komentarz ... Masz ich dwa razy więcej ode mnie :D :D Wariatka z Ciebie ;-)

      Usuń
  8. Chyba bym nie ogarnęła takiej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze musisz mieć gigantyczną łazienkę;) Po części zazdroszczę, a po części nie bo ja sama uwielbiam kupować nowe rzeczy. Chociaż już też się boję, że przesadzam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, dziękuję za keratynę :*
    Wybacz, że dopiero się zgłaszam ale wczoraj moje blogi zniknęły i do tej pory nie wiem co się z nimi stało :/ staram się je przywrócić ale nikt nic nie wie :(
    Za chwilę na maila wyślę Ci moje dane.
    Raz jeszcze dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  11. O wow ale jestem zaskoczona :D :*
    Ale tego duzo :D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze ja mam chyba 3 razy mniejsza kolekcje, a obawiam się, że mogą mi się niektóre kosmetyki przeterminować zanim zdążę je zużyć :D Może daję ich za mało?

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam nie które kosmetyki które przedstawiłaś, i nie które bardzo lubię.

    Mam nadzieje ze taka forma polepszy stan Twoich włosów, bo mi różnorodność służy :)

    OdpowiedzUsuń