środa, 5 września 2012

Ciekawsze zakupy minionego kwartału (kwartał - 3 miesiące:))



Witajcie,
dzisiaj pokażę Wam kilka ciekawszych zakupów, które poczyniłam w ostatnim kwartale.
Może i Wam coś wpadnie w oko :)


Moje suche stopy i pięty, potrzebują mocnego nawilżania, te produkty sprawdzają się super.
Są jeszcze w aptekach po 6,70zł.


Uwielbiam!
Zachęcam Was do picia :)
to zakupy w gaj-oliwny.pl

zamówiłam 3 rzeczy, a spirulinę dostałam gratis :)


z allegro
ściereczki muślinowe z kilka złotych
oraz podróbka BB - 20zł już przesyłką można dać, aby spróbować



Zamówiłam za zlotewyprzedaze i czekałam na paczkę 21 dni :(

za masła i żel zapłaciłam łącznie 36zł i jak tu się nie skusić :)




Byłam bardzo ciekawa - zwłaszcza tych
ampułek z kiwi.


Z henną Khadi zaprzyjaźnię się chyba na dłużej.
Mój napad na Biedronkę.
A tu kolejny na aptekę internetową, ale warto było. Porównałam ceny z moją osiedlową apteką i zaoszczędziłam 223zł.




Mam już za sobą kurację Triacneal, nic nie dało, spróbuję jeszcze raz.
To były książki za parę złotych, w wolnym czasie zrobię sobie powtórki.





Zakochałam się w tych zapachach. Zwłaszcza jaśminie.






A to akurat dostałam w prezencie od moich urwisów.


Kolejne zamówienie u SETARE - tym razem maseczki do twarzy.



Moje kręcone i suche włosy potrzebują po myciu odżywek b/s.

Moje rosyjskie zakupy, wielkie testy
zaczynam w październiku.



Uwielbiam :)

Odkrycie wielu dziewczyn - Facelle oraz moje ukochane maski z Isana.


W te wakacje udało mi się przetestować 3 różne odżywki z Isana.


To był zakupowy strzał w 10!

Zakochałam się w żelu Kamill i nie skończyło się na 1 opakowaniu.
A szampony aloesowe Mypa są naprawdę mocne i delikatne.



To były też bardzo dobre zakupy, zwłaszcza ta maska Bingospa z glinką.



Waga, dobra rzecz.



Do dezynfekcji, gdy robię maseczki itp.


Może coś Wam się spodobało :)
całuję 
kosodrzewina79

29 komentarzy:

  1. Zakupy niesamowicie udane. Bardzo dużo pieniędzy przeznaczasz na kosmetyki. jestem ciekawa kiedy to zużyjesz, ale z drugiej strony, jeśli myjesz włosy co dziennie to pewnie dlatego też tak szybko pozbywasz się swoich zakupowych zapasów.

    Skąd jesteś?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pochodzę ze wschodu Polski, obecnie mieszkam z Poznaniu :)

      a co do wydawania dużych sum na kosmetyki - to zobacz proszę poniższą odpowiedź, pozdrawiam

      Usuń
  2. jezu,już się przestraszyłam ze to wrzesniowe zakupy! straszne ilosci wykupujesz:D musisz chyba miec gdzie to trzymac:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie to zakupy od kwietnia/maja, wiele z tych rzeczy już pokazywałam w denku, ale ja już tak mam, że kilka tygodni (najczęściej gdy mam wolne/wakacje)dużo kupuję, a później nawet przez 3-4 miesiące nic, nie wydam ani złotówki, mam to chyba po mamie :)

      Usuń
  3. Co mi sie spodobalo- prawie wszystko, wspaniale zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez się uspokoiłam czytając, że to zakupy z kwartału :D. Jaką ja mam ochotę na woski, ale mam mały kominek :(

    Podziel się tymi cudownościami hehe ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja woski dzielę na pół, bo mój kominek też jest za mały, a na oryginalny szkoda mi pieniędzy, bo przecież to tylko kominek, pozdrawiam

      Usuń
  5. Kochana Ty w totka wygrałaś :)
    Oszalałabym ze szczęścia jak bym to wszystko kupiła :)
    Ale nie miałabym gdzie tego trzymać :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe zakupy, zazdroszczę i już wyobrażam sobie siebie u Ciebie w domu, jak w disneylandzie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. pudło :)

    wszystkie rzeczy maja swoje miejsce w pozamykanych półkach, a w domu panuje styl minimalistyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale koleżanki (zwłaszcza jedna :)) mają ze mną dobrze, zawsze coś wyląduje u nich

      Usuń
    2. też tak mam, że nakupię, a potem rozdaję koleżankom..:)

      Usuń
  8. Wow ile cudowności ! I niezła kwota zaoszczędzona na aptece :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super zakupy:) chyba skusze się na te maści z apteki na stopy bo mam ten sam problem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka ilość! :O mogłabym godzinami patrzeć na te kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kwartał... uf:D już myślałam, że to wszystko na wrzesień ;) podziwiam Twoje rosyjskie zapasy:D

      Usuń
  12. Ło kruca ja tyle nie kupiłam przez pół roku ;D Super zakupy dużo z tych kosmetyków jeszcze przede mną :D

    DZIEKUJE CI KOCHANA ZA TE KAPSUŁKI TRANU! Od dawna o nich myślałam i już kupiłam dodatkowe opakowanie :**

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak Ty to wszystko zużywasz? ;) Ja również zaopatrzyłam się w olejek Khadi, identyczne jak Twoje rosyjskie wcierki, maski i odżywki, Jantar, szampon Pharmaceris. Dodatkowo wkrótce zamawiam Svon Noir Alepii - jak się spisuje u Ciebie? Niestety te szampony Alepia zawierają mydło :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz mi jeszcze czy wiesz może czy szampony Mypa są jeszcze dostępne.

      Usuń
  14. Kusisz. Tyle wspaniałości do włosów. Produkty rosyjskie, Alverde...

    OdpowiedzUsuń
  15. Lipa i mięta tak, pokrzywy nie trawię!
    Zakupy mega!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam książkę "Rewolucje na talerzu" i bardzo ją lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ogrom tego..wow :)

    Blondynkę na językach mam-hiszpański i angielski, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oddam połowe królestwa za wagę! A drugą - za reszte :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale się obkupiłaś :) Wiele fajnych rzeczy!

    OdpowiedzUsuń