niedziela, 2 września 2012

Plany na denko - wrzesień 2012


Tak wygląda mój plan na denko we wrześniu. 
Wiem, że wydaje się wielkie, ale wiele produktów jest "za połową" i już po prostu na nie czas.
włosy - chcę dokończyć testowanie emulsji i maski Gloria, odżywki Alverde, przetestować BF i GP. 
A i jeszcze Artego, będzie to już moje 3 i ostatnie podejście, za każdym razem jestem zadowolona, 
ale ze względu na silikony stosuje z umiarem i przerwami.
ciało - żel do mycia: cytrynowy i aloesowy oraz mazidła nawilżające z Tołpy i Bielendy,
twarz - peeling i maseczka z Apisu, hydrolat, kremy oraz samorobiony tonik z kwasem migdałowy

Mam nadzieje, że się uda, bo chciałabym przewietrzyć trochę swoją kolekcję kosmetyków. 
Doskonale zdaję sobie sprawę, że jej ilość jest chorobliwie duża. 
Pozwoliłam aby w moje życie wkradł się chaos,
dokładne planowanie pozwala mi trochę to wszystko ogarnąć.

Ten blog miał być moim rozliczeniem, dowodem walki z zakupami.
 Mam nadzieje, że spełni się w tej roli.
pozdrawiam
kosodrzewina79

9 komentarzy: