niedziela, 30 września 2012

Lubię to! - moje ulubione śniadanie - owsianka :)

Witajcie,
dzisiaj pokażę Wam moje ulubione śniadanie,
jest to wersja na bogato,
na co dzień jest ona uzależniona od tego co akurat mam w lodówce,
banany często stosuję wymiennie z jabłkiem, winogronem;
żurawinę natomiast  z migdałami, słonecznikiem czy pestkami z dyni.




SKŁADNIKI:
- 4 łyżki płatków owsianych
- 2 łyżki otrąb owsianych
- ok. 200ml mleka
- łyżka suszonej żurawiny
- pół banana









1. Do garnka wsypuję płatki owsiane



2. Dodaję otręby i mleko i na małym ogniu gotuję ok. 4-5minut.












3. W tym czasie przygotowuję owoce (banan, jabłko, winogrono) i inne dodatki (żurawinę, pestki   z dyni czy słonecznika).










4. Ciepłą owsiankę przelewam do miski i dodaję przygotowane owoce.







Ummm... pychota :)

a potem mała kawka :)

Uwielbiam takie śniadanie. 
Ale przyznaję, że robię je gdy mam tak ok.1h na poranny prysznic, śniadanie, makijaż 
i całe przygotowania do wyjścia. 
W innym przypadku śniadanie ograniczam do szybkiej kanapki.

A co Wy polecacie na jesienno-zimowe śniadanie?
całuję 
kosodrzewina79


12 komentarzy:

  1. wygląda smakowicie :)
    ja zazwyczaj mam czas jedynie na tosty lub kiedy nie jestem jakoś specjalnie głodna jem kaszkę dla dzieci te z bobovita są dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubię płatki ale moczone w mleku a nie gotowane, bo gotowanym drastycznie wzrasta indeks glikemiczny a ja od wielu miesięcy próbuję zwalczyć moją oponkę na brzuchu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Owsianka to moje ukochane śniadanie, jestem po nim najedzona przez wiele godzin. Idealne rozwiązanie na okres studiów :) Do swojej owsianki zazwyczaj dodaję banana, winogrono, borówki i cynamon.
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  4. wolę gęstą owsiankę - a z dżemem i jogurtem to już w ogóle spełnienie marzeń rankiem :) często gości u mnie w formie śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam owsiankę :) Chociaż na śniadanko lubię zjeść domowej roboty chleb :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jem czasami platki owsiane z mlekiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od wakacji właśnie jestem zakochana w owsiance :) tylko ja gotuje na wodzie, potem przecedzam i dolewam mleka. Nie cierpię smaku przegotowanego mleka :) no i najpyszniejsza jest z bananem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię owsiankę na bogato właśnie :)

    OdpowiedzUsuń