sobota, 1 września 2012

Denko - sierpień 2012

Witajcie,
 dzisiaj denko z sierpnia, oto produkty, które udało mi się zużyć: 


ale miło się patrzy na takie zdjęcia :)


moje plany wyglądały tak:

kwiatek - oznacza, że plan został wykonany
strzałka - oznacza, że produkt przechodzi na kolejny miesiąc/miesiące
  • TWARZ I ZĘBY

1. FlosLek - Żel z aloesem - jest to już moje kolejne opakowanie, zawsze do niego chętnie wracam, konsystencja kremu, to bezbarwny i bezwonny, ale gęsty żel, dla mojej tłustej cery jest fantastyczny, jednak dla skór suchych może być za słaby.
Czy kupię ponownie: Tak
ocena: 5/5 


2. Apis - Apident - pasta do zębów z minerałami z Morza Martwego (bez fluoru) - to już moje kolejne jej opakowanie, jest delikatna, ale skuteczna. 
Czy kupię ponownie: Tak
ocena: 4/5 


3. Bielenda - Aloesowa maska algowa - był czas, że chodziłam "na algi" do kosmetyczki, ale płacenie każdorazowo 35-50zł sprawiło, że postanowiłam zrobić sobie ten zabieg sama, pierwszy raz był trudny, nie potrafiłam zrobić odpowiedniej konsystencji maski, ale warto było, twarz po tej maseczce jest złagodzona i bardzo dobrze nawilżona.
Czy kupię ponownie: Tak
ocena: 4+/5 
 


4. Rossmann - Facelle Fresh - płyn do higieny intymnej, produkt wielofunkcyjny, stosowałam go zgodnie z jego przeznaczeniem - do higieny intymnej, ale również do mycia twarzy, ciała i włosów, w każdej roli spisał się fantastycznie.
Czy kupię ponownie: Tak
ocena: 5/5 
 


5. Argiletz - zielona glinka w paście/tubie - zieloną glinkę uwielbiam, fantastycznie oczyszcza skórę. Do nas należy czy wybierzemy tę w paście, czy tę sypaną/miałką, którą musimy rozrabiać z wodą. Post porównujący - w przygotowaniu.
Czy kupię ponownie: Nie wiem
ocena: 4+/5 


6. Signal - płyn do płukania jamy ustnej - płyn, jak płyn, miętowy, średnio mocny - nie palił, a miałam tez takie, których nie mogłam używać i nie rozumiałam ich "fenomenu".
Czy kupię ponownie: Nie wiem
ocena: 3+/5 


7. Hydrolat lawendowy EKO - BU - (pisałam juz o nim w poprzednim denku, ale jeszcze powtórzę) zachwycona opisem działania na stronie BU kupiłam w ciemno, ale zapach odstraszył mnie skutecznie, przez ten właśnie zapach nie nadawał się do mgiełek do włosów, ani jako tonik. Zużyłam go jako dodatek do maseczek. 
Czy kupię ponownie: Nie
ocena: 3/5  


8. Elmex- pasta do zębów wrażliwych - uwielbiam za jej delikatność :)
Czy kupię ponownie: Tak
ocena: 5-/5 


9. Cetaphil - emulsja nawilżająca - próbkę dostałam od mojej pani dermatolog, ale stosowana do twarzy okazała się za tłusta, stosowałam ją jedynie na noc. Po prostu dobry nawilżacz.
Czy kupię ponownie: Nie wiem
ocena: 4/5 


10. Ava - Maseczka z ekstraktem z pomidora -wiązałam z nią duże nadzieje, zawsze skórę mojej twarzy raczej oczyszczam i osuszam z sebum, teraz chciałam ją trochę nawilżyć, ale niestety parafina w składzie spowodowała u mnie wysyp zaskórników oraz kilka podskórnych, bolących "guli". Dla cer suchych może być wybawieniem, ale cerom bardzo tłustym odradzam.
Czy kupię ponownie: Nie
ocena: 2/5 

  •   WŁOSY


11. Khadi - Henna orzechowy brąz - to było moje pierwsze "hennowanie", oczywiście jej stosowanie jest znacznie trudniejsze niż zwykłej farby, ale myślę, że warto.
Czy kupię ponownie: Tak
ocena: 4+/5 


12. Loccitane - Odbudowująca odżywka do włosów suchych i zniszczonych - może się powtórzę, ale skład naturalnej i ekologicznej odżywki nie powinien zaczynać się tak jak ta, czyli: woda, silikon, silikon... później 5 eterycznych olejków - dzięgiel, lawenda, geranium, ylang-ylang, paczula i migdał, fakt te olejki dają zapach, ale nic więcej. Odżywka ma konsystencję pomarańczowej wody. Jest bardzo słaba.
Czy kupię ponownie: Nie!
ocena: 2=/5 


13. Loccitane - Odbudowujący szampon do włosów suchych i zniszczonych - produkt reklamowany jako naturalny i ekologiczny, a zawiera SLS, silikon i pq :(
Ma piękny, ale podczas kolejnych użyć, już męczący zapach. 
Czy kupię ponownie: Nie
ocena: 3-/5 


14. Alterra - szampon z kofeiną i biotyną - jest to mój ulubiony szampon z Alterry, dobrze mył, nie powodował plątania włosów. Jedynym minusem jest ten alkohol wysoko w składzie.
Czy kupię ponownie: Tak
ocena: 4+/5 


15. Loccitane - Odbudowująca maska do włosów suchych i zniszczonych - na moich włosach produkty Loccitane poczyniły jedynie spustoszenie.
Czy kupię ponownie: Nie
ocena: 2=/5 


16. Joanna - Z apteczki babuni - Balsam nawilżająco-regenerujący z ekstraktem miodu i protein mlecznych - to jeden z tych produktów, który kupiłam przez przypadek, a dzisiaj naprawdę nie wyobrażam sobie pielęgnacji włosów bez niego. Po umyciu i rozczesaniu mokrych włosów po prostu go w nie wgniatam. Jest tani (ok. 5zł) i bardzo wydajny, butelka 200g wystarczyła mi na 3-4 miesiące stosowania.
Czy kupię ponownie: Tak
ocena: 5/5 



17. Isana - Preparat do intensywnej pielęgnacji włosów z wysokoodżywczą proteiną z pszenicy i pantenolem. Dla mnie to po prostu żółta maska od Isany. Uwielbiam ją za fantastyczne działanie, jest gęsta, treściwa i naprawdę nawilża/natłuszcza.
Czy kupię ponownie: Nie
ocena: 3-/5

  • CIAŁO


18. Farmona - Mydło w płynie - fajny, energetyzujący kolor, dobrze spełniało swoją podstawową funkcję.
Czy kupię ponownie: Nie wiem
ocena: 4/5 


19. Kamill - żel pod prysznic z rabarbarem i limonką - jest to moje wakacyjne KWC - uwielbiam ten zapach i kolor. Jest to już moje kolejne opakowanie i wiem, że na tym nie koniec.
Czy kupię ponownie: Tak
ocena: 5/5 


20. Kamill - żel pod prysznic z oliwką  - biała, kremowa konsystencja, delikatny zapach. Są to moje ulubione żele pod prysznic.
Czy kupię ponownie: Tak
ocena: 5/5 


21. Rexona - dezodorant - zakochałam się w jego zapachu. Stał się moim ulubionym. 
Czy kupię ponownie: Tak
ocena: 5-/5 


22. Yves Rocher - peeling do ciała - dostałam go od siostry z Belgii w Polsce go jeszcze nie widziałam - podobał mi się, bo jest drobnoziarnisty i nie pozostawiał tłustej warstwy.
Czy kupię ponownie: Nie wiem
ocena: 4-/5 


23. Dove - krem do rąk - daje iluzje nawilżenia, ręce bardzo szybko były suche.
Czy kupię ponownie: Nie
ocena: 3-/5 


24. Crystal - naturalny dezodorant z sprayu - nie przekonał mnie do siebie, ja po prostu potrzebuję czegoś mocniejszego
Czy kupię ponownie: Nie
ocena: 3-/5 


25. Clarena - kosmetyczna maść na pęknięcia - gęsta i bardzo tłusta maść na lanolinie, bardzo dobrze sprawdzała się jako natłuszczacz stóp.
Czy kupię ponownie: Tak - tę, albo coś podobnego
ocena: 4+/5



 INNE

26. Maybelline - One by one - maskara - bardzo ładnie pogrubiała rzęsy, ale szybko się kruszyła
Czy kupię ponownie: Nie wiem
ocena: 3/5 


27. DKNY - Be Delicious - delikatny i świeży zapach. Polecam.
Czy kupię ponownie: Nie wiem, może kiedyś.
ocena: 3-/5 


28. Lecytyna - suplement diety - na pamięć, koncentrację i metabolizm.
Widzę jej pozytywne działanie na mój organizm.
Czy kupię ponownie: Tak ocena: 5/5 

Sierpniowe denko zakończone.
Czas wyznaczyć denko na wrzesień.
pozdrawiam
kosodrzewina79

9 komentarzy:

  1. dziewczyny , przepraszam, ale przez pomyłkę skasowałam ponad 100 komentarzy :(
    czy da się je jakoś odzyskać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trwale usunęłaś? Masz je na mejlu w koszu?

      Usuń
  2. nie wiem jak pomóc, nie znam sie na tym
    dziewczyno, kiedy Ty to wszystko zużywasz!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wszystkie produkty otworzyłam i zużyłam w sierpniu, z niektórymi męczyłam się kilka miesięcy, ale się udało :)

      Usuń
    2. to jestem z Ciebie bardzo dumna,
      jesteś zakupoholiczką? tak uważasz?
      bo masz naprawdę bardzo dużo kosmetyków, niektóre podwójnie, albo wiele nowości, bo nawet rosyjskie kosmetyki widziałam

      Usuń
    3. nie wiem czy jestem zdefiniowaną zakupoholiczką, ale myślę, że ok. lutego/marca zaczęłam mieć z tym problem, zamiast stawiać czoła problemom, zaczęłam uciekać w zakupy, a teraz problemy są nadal, nawet jeszcze spotęgowane, dom stał się magazynem kosmetyków, a o stanie konta nawet nie wspomnę, dlatego nie polecam takich ucieczek od dnia codziennego,POZDRAWIAM

      Usuń